Gå til innhold

Kan analsex føre til skader i endetarm?

Anbefalte innlegg

Nå er du nok ute på bærtur... Vet ikke hvem du tror jeg er, men du kjenner ikke meg i det hele tatt.

Er bare lei av at du leser andres innlegg som fanden leser bibelen... på jakt etter noe å kritisere. Og hvem gjør sånt? Jo, kverulanter.

Bærtur? Helt sikkert...:-)

"....................................."

Fortsetter under...

Men i og for seg så ser jeg at "lei av Prozak" har et poeng. Du ser ut til å være alene på kveru-toppen her inne. Hvorfor syns du det er så morsomt?

Hvis du ikke tåler å diskutere, så la vær å legg inn innlegg i et diskusjonsforum. At folk tolker innleggene dine som du skriver de må du bare leve med. Ellers kan jeg ikke se at jeg har kranglet med deg i det hele tatt her - føler du det slik så har du et problem.

"....................................."

Men i og for seg så ser jeg at "lei av Prozak" har et poeng. Du ser ut til å være alene på kveru-toppen her inne. Hvorfor syns du det er så morsomt?

At du ser på det som kverulering at jeg diskuterer på et utsagn du kommer med må stå for din egen regning. Som sagt, tåler du ikke helt vanlig diskusjon uten å måtte ta i bruk usakeligheter som å kalle motparten kverulant (spesiellt når det ikke har vært antydning til krangel, engang), så bør du holde deg unna diskusjonsforum.

Hva du ellers måtte mene om meg er meg ravende likegyldig, men hvis du har argumenter for at jeg har vært usaklig i denne tråden må du absolutt legge dem frem.

"...................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...