Gjest engel 49+ Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 er hjemme i dag og har tenkt å fortsetttte med det et par timer, nå legger meg i badekaret med DEN herlige luksuriøse badeoljen, og en god bok, så desså! Og pc'n spiller musikk for full guffe.. 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 ÅÅhh, så heldig du er! Skulle gitt hva som helst for å kunne blitt hjemme idag, jeg også! Heldigvis har jeg lang påskeferie- den begynner nå på fredag.. Gjett om jeg gleder meg! Kos deg! 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 ÅÅhh, så heldig du er! Skulle gitt hva som helst for å kunne blitt hjemme idag, jeg også! Heldigvis har jeg lang påskeferie- den begynner nå på fredag.. Gjett om jeg gleder meg! Kos deg! sitter du på jobb og sliter, og lurer deg innom her, da? Er du type 'sliten småbarnsforelder'? Hadde møte med noen travle småbrnsmødre igår, og det er jo helt texas, de sliter seg ut, så mye pes og mas, og unger med 100 aktiviteter. Ikke tid til hjemmekos, bare idrett og kjøring i helgen osv. De ungene må jo bli stressa. Men sikkert flinke. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 ÅÅhh, så heldig du er! Skulle gitt hva som helst for å kunne blitt hjemme idag, jeg også! Heldigvis har jeg lang påskeferie- den begynner nå på fredag.. Gjett om jeg gleder meg! Kos deg! PS: den påskeferien er velfortjent! Gled deg 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 sitter du på jobb og sliter, og lurer deg innom her, da? Er du type 'sliten småbarnsforelder'? Hadde møte med noen travle småbrnsmødre igår, og det er jo helt texas, de sliter seg ut, så mye pes og mas, og unger med 100 aktiviteter. Ikke tid til hjemmekos, bare idrett og kjøring i helgen osv. De ungene må jo bli stressa. Men sikkert flinke. Ja, har ingen PC hjemme, men derimot verdens kjedeligste og hendelsesfattige jobb. Etter å ha tatt noen tlf, sortert post og sendt div prev og mails, for så å avsluttet med litt arkivering og fakturabehandlig, er det særdeles lite å finne på. Og mine kolleger sitter i en annen ende av kontoret, og jeg må bli på post for å ta evt tlf, så ett sted må jeg jo sosialisere meg- DOL! 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Ja, har ingen PC hjemme, men derimot verdens kjedeligste og hendelsesfattige jobb. Etter å ha tatt noen tlf, sortert post og sendt div prev og mails, for så å avsluttet med litt arkivering og fakturabehandlig, er det særdeles lite å finne på. Og mine kolleger sitter i en annen ende av kontoret, og jeg må bli på post for å ta evt tlf, så ett sted må jeg jo sosialisere meg- DOL! huff - de burde ansette to personer til den lille jobben, så ikke den ene (du) dør av kjedsomhet! Kan du ikke ta et kurs over nett på firmaets bekostning? Eller finne på fandenivolsdske små revestreker for de andre som har morsomme arbeidsdager. Eller finne på ting som gjør at du blir kjempepopulær osv og får mer interessante oppgaver? 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 huff - de burde ansette to personer til den lille jobben, så ikke den ene (du) dør av kjedsomhet! Kan du ikke ta et kurs over nett på firmaets bekostning? Eller finne på fandenivolsdske små revestreker for de andre som har morsomme arbeidsdager. Eller finne på ting som gjør at du blir kjempepopulær osv og får mer interessante oppgaver? Hm, det er et lite firma, så de har ikke anledning til det dessverre. Dessuten er sjefen så gjerrig at han ikke lar meg ta noe som helst kurs- her skal man spare på alt. Jeg prøver jo å gjøre "moro" ting, som å kjøpe innenoe ekstra til lunsj, ha vinlotteri osv- men da får jeg alltid beskjed av ham om at jeg bruker for mye av firmaets penger..Sukk.. Men de andre liker det jo da. Heldigvis er det bare midlertidig- skal flytte til en annen del av landet neste år, så da blir det jo ny jobb også. 0 Siter
Babette Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Ja, har ingen PC hjemme, men derimot verdens kjedeligste og hendelsesfattige jobb. Etter å ha tatt noen tlf, sortert post og sendt div prev og mails, for så å avsluttet med litt arkivering og fakturabehandlig, er det særdeles lite å finne på. Og mine kolleger sitter i en annen ende av kontoret, og jeg må bli på post for å ta evt tlf, så ett sted må jeg jo sosialisere meg- DOL! Skriver du prev? Og passer på at alle fakturaer blir petalt? Hesp, hesp. 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Skriver du prev? Og passer på at alle fakturaer blir petalt? Hesp, hesp. Hehe, spikespikke.. Ikke min feil at de ikke engang har råd til å kjøpe nytt tastatur til meg.. (*rororo*) *Hesper tilbake* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.