Gå til innhold

Spørsmål ang. influensa

Anbefalte innlegg

Gjest krepsa
Skrevet

Hadde et spørsmål ang. influensa.

Er det vanlig å få skikkelig hodepine når man har influensa? Eller burde det sjekkes nærmere med legen?

Tror iallefall det er influensa datteren min har, feber, vondt i kroppen og spesielt vondt i hodet. Har vart siden søndag.

Gjest LucySky
Skrevet

Det er ikke uvanlig å få veldig vondt i hodet med høy feber.

Det du selvsagt skal være på utkikk etter, er den såkalte allmentilstanden. Er hun kjempeslapp og ikke orker noe mat eller drikke, og/eller virker uklar og "borte" i feberen, da er det grunn til å ringe lege.

Må ellers innrømme at med mine barn - også når de ble "store" ringte jeg nesten alltid til legen om jeg bekymret meg. Heller en gang for mye enn en for lite. De pleier å være veldig hyggelige med slikt.

Skrevet

Gjett om!

Jeg har iallefall alltid dundrende smerter både i hode og kropp når jeg har influensa.

Men om det blir altfor galt, varer i evigheter, eller er sammenmed nakkestivhet, bør man gjerne sjekke for sikkerhets skyld.

Gjest krepsa
Skrevet

Det er ikke uvanlig å få veldig vondt i hodet med høy feber.

Det du selvsagt skal være på utkikk etter, er den såkalte allmentilstanden. Er hun kjempeslapp og ikke orker noe mat eller drikke, og/eller virker uklar og "borte" i feberen, da er det grunn til å ringe lege.

Må ellers innrømme at med mine barn - også når de ble "store" ringte jeg nesten alltid til legen om jeg bekymret meg. Heller en gang for mye enn en for lite. De pleier å være veldig hyggelige med slikt.

Takk for svar.

Almenntilstanden er ikke så ille den. Spiser og drikker gjør hun også.

Har prøvd å ringe legen, men håpløst å komme gjennom.

Gjest krepsa
Skrevet

Gjett om!

Jeg har iallefall alltid dundrende smerter både i hode og kropp når jeg har influensa.

Men om det blir altfor galt, varer i evigheter, eller er sammenmed nakkestivhet, bør man gjerne sjekke for sikkerhets skyld.

Tusen takk for svar.

Hun er ikke stiv i nakken. Og hun både spiser og drikker. Men som sagt veldig vondt i hodet. Almenntilstanden er ikke så aller verst.

Har prøvd å ringe legen, men der er det håpløst å komme gjennom i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...