Gjest krepsa Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hadde et spørsmål ang. influensa. Er det vanlig å få skikkelig hodepine når man har influensa? Eller burde det sjekkes nærmere med legen? Tror iallefall det er influensa datteren min har, feber, vondt i kroppen og spesielt vondt i hodet. Har vart siden søndag. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Det er ikke uvanlig å få veldig vondt i hodet med høy feber. Det du selvsagt skal være på utkikk etter, er den såkalte allmentilstanden. Er hun kjempeslapp og ikke orker noe mat eller drikke, og/eller virker uklar og "borte" i feberen, da er det grunn til å ringe lege. Må ellers innrømme at med mine barn - også når de ble "store" ringte jeg nesten alltid til legen om jeg bekymret meg. Heller en gang for mye enn en for lite. De pleier å være veldig hyggelige med slikt. 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Gjett om! Jeg har iallefall alltid dundrende smerter både i hode og kropp når jeg har influensa. Men om det blir altfor galt, varer i evigheter, eller er sammenmed nakkestivhet, bør man gjerne sjekke for sikkerhets skyld. 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Det er ikke uvanlig å få veldig vondt i hodet med høy feber. Det du selvsagt skal være på utkikk etter, er den såkalte allmentilstanden. Er hun kjempeslapp og ikke orker noe mat eller drikke, og/eller virker uklar og "borte" i feberen, da er det grunn til å ringe lege. Må ellers innrømme at med mine barn - også når de ble "store" ringte jeg nesten alltid til legen om jeg bekymret meg. Heller en gang for mye enn en for lite. De pleier å være veldig hyggelige med slikt. Takk for svar. Almenntilstanden er ikke så ille den. Spiser og drikker gjør hun også. Har prøvd å ringe legen, men håpløst å komme gjennom. 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Gjett om! Jeg har iallefall alltid dundrende smerter både i hode og kropp når jeg har influensa. Men om det blir altfor galt, varer i evigheter, eller er sammenmed nakkestivhet, bør man gjerne sjekke for sikkerhets skyld. Tusen takk for svar. Hun er ikke stiv i nakken. Og hun både spiser og drikker. Men som sagt veldig vondt i hodet. Almenntilstanden er ikke så aller verst. Har prøvd å ringe legen, men der er det håpløst å komme gjennom i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.