fyrlykt Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Noen av dere som har glemt denne sist dere var ute på byen?? SDD påstår at det ikke er hans, jeg som var så sikker på at det var han som hadde glemt den! http://www.hot.ee/p6nevat/penis.jpg 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Den er ikke min, men det burde den vært! 0 Siter
mrxx Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jasså så du har sett SDD sin, så derfor du vet det ikke er hans? Ikke min heller, min er ikke fullt så mørk, ikke så hårete, i tillegg er den lenger, men tykkelsen stemmer. I tillegg har jeg kjente etter akkurat nå og den er på plass:-) 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jasså så du har sett SDD sin, så derfor du vet det ikke er hans? Ikke min heller, min er ikke fullt så mørk, ikke så hårete, i tillegg er den lenger, men tykkelsen stemmer. I tillegg har jeg kjente etter akkurat nå og den er på plass:-) Jaggu godt du fant den der nede da- ikke greit å forlegge den hvorsomhelst! 0 Siter
fyrlykt Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 Jasså så du har sett SDD sin, så derfor du vet det ikke er hans? Ikke min heller, min er ikke fullt så mørk, ikke så hårete, i tillegg er den lenger, men tykkelsen stemmer. I tillegg har jeg kjente etter akkurat nå og den er på plass:-) Jeg har ikke sett den men etter hans skriverier her danner man seg jo et bilde av hvordan ting kan være! 0 Siter
morsan Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Den er ikke min, men det burde den vært! Men den hadde jo HÅR!! *he he* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Men den hadde jo HÅR!! *he he* Ja, men det får de vel ofte når de ligger sånn en stund? Jeg vet faktisk ikke. Har aldri forsøkt å legge igjen min i en sånn urineringssak. 0 Siter
Gjest synes jeg da Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Ja, men det får de vel ofte når de ligger sånn en stund? Jeg vet faktisk ikke. Har aldri forsøkt å legge igjen min i en sånn urineringssak. Og den var da ikke noe fin! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Og den var da ikke noe fin! Nei, fin var den ikke. Men størrelsen var dugandes. 0 Siter
morsan Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Nei, fin var den ikke. Men størrelsen var dugandes. Vi vet jo ikke hvor stor den urinalen var, da. Kanskje var det fra et dukkehus? ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jaggu godt du fant den der nede da- ikke greit å forlegge den hvorsomhelst! Hehe, ja ikke sant? Den skal forhåpentligvis brukes snart, så det hadde vært synd hvis den var borte da. 0 Siter
mrxx Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Vi vet jo ikke hvor stor den urinalen var, da. Kanskje var det fra et dukkehus? ;-) Hehe.... 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Ja, men det får de vel ofte når de ligger sånn en stund? Jeg vet faktisk ikke. Har aldri forsøkt å legge igjen min i en sånn urineringssak. Vil også tro det gror litt mugg på dem om de ligger slik lenge... 0 Siter
morsan Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Ja, men det får de vel ofte når de ligger sånn en stund? Jeg vet faktisk ikke. Har aldri forsøkt å legge igjen min i en sånn urineringssak. Ryktene vil ha det til at på Olav den Hellige vokste både hår (på hodet) og nedgler etter at han var død. Men på folk flest stopper vel gjerne hårveksten i slike situasjoner! ;-) 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hehe, ja ikke sant? Den skal forhåpentligvis brukes snart, så det hadde vært synd hvis den var borte da. Jah, det skulle tatt seg ut! 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Ryktene vil ha det til at på Olav den Hellige vokste både hår (på hodet) og nedgler etter at han var død. Men på folk flest stopper vel gjerne hårveksten i slike situasjoner! ;-) Da vokste det kanskje hår helt andre steder også? Sjekket noen det? Hmm.. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg har ikke sett den men etter hans skriverier her danner man seg jo et bilde av hvordan ting kan være! "Jeg har ikke sett den men etter hans skriverier her danner man seg jo et bilde av hvordan ting kan være!" Jeg setter nå spørsmålstegn ved om det er noen har en som ser slik ut...:-) "..............................." 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 "Jeg har ikke sett den men etter hans skriverier her danner man seg jo et bilde av hvordan ting kan være!" Jeg setter nå spørsmålstegn ved om det er noen har en som ser slik ut...:-) "..............................." Heh, isåfall er det kanskje like greit å legge den igjen et sted- så man kan begynne å lete etter en ny! 0 Siter
Prozak Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Heh, isåfall er det kanskje like greit å legge den igjen et sted- så man kan begynne å lete etter en ny! Heh-heh...vel....:-) ".............................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.