Gå til innhold

Det ordner seg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lever livet igjen

Har du noen tips til andre som du kan dele?

Det er viktig at begge er villig til å prøve på nytt. Snakk om hva som har vært dårlig, hva som bør og må bli bedre. Lag gjerne en liste over hva du "krever" av deg selv og den andre. Det gjor vi, og jeg for min del har endret meg en hel del. DA det største problemet lå hos meg. Jeg tok ikke nok tak hjemme og med barnet. Nå gjør jeg husarbeid, tar oppvasken, lager middag. Jeg inviterer henne ut på middag, tur etc. Dette var ting hun savnet. Hun sier også at etter jeg har endret meg så har hun blitt mye mer gla i meg. Det er viktig å snakke om problemene. Finn tilbake gløden. Hva var det som gjor at dere ble sammen? Start på nytt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177746-det-ordner-seg/#findComment-1189649
Del på andre sider

Gjest yeyeyeye

Håper virkelig det ordner seg for meg og henne jeg også elsker. Jeg er villig til å gjøre alt! Har tatt meg selv i nakken. Jeg også gjør nå mye mer hjemme. Tar skikkelig ansvar. Jeg ser nå hvordan hun har hatt det når jeg ikke har tatt henne seriøst. Jeg tenker veldig mye nå hvordan vi kan gjøre ting bedre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177746-det-ordner-seg/#findComment-1189848
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...