Gå til innhold

Hallooo...!!! MSN-spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det _virkelig__ingen_ som kan svare på dette???

Jeg vet jo at det er mange msn-brukere her inne...

Lurer på følgende:

1.Er det slik at varsel til mobil (om e-post fra angitte kontakter) kobles ut etter en viss tid?

2. Og om det også er slik for muligheten for å sjekke innboksarkiv og kontaktlistestatus også? Alstå at det kun varer en viss tid. Feks. en mnd?

3. Varselhistorikk. På menyvalget "verktøy" er det et valg som heter "varselhistorikk". Dette er inaktivt på min msn. Hvordan aktivere dette? Og - hva slags historikk varsler det??

Skrevet

Jeg hadde tenkt å svare deg forrige gang, men jeg forstod rett og slett ikke spørsmålsformuleringen din.

Kan du spørre litt enklere? Jeg er nemlig ikke videre intelligent.

Skrevet

1) Dersom du har aktivert mobil-greia, forsvinner ikke dette før du deaktiverer det selv. Altså, er den aktivert, vil du være "gul" som offline og folk kan legge beskjed der, som du får på mobilen din.

2) E-mailene dine forsvinner ikke. Selv om du venter en stund med å logge på, vil parentesen med antall nye mail fortsatt stå der. Hvis det var det du lurte på. Men du må logge inn minst en gang pr 3. måned eller noe, ellers blir mailkontoen din inaktiv. Dette kan selvsagt enkelt aktiveres igjen, men da mister du sannsynelig de mailene som allerede lå der.

3) Skjønner ikke spørsmålet.

Skrevet

1) Dersom du har aktivert mobil-greia, forsvinner ikke dette før du deaktiverer det selv. Altså, er den aktivert, vil du være "gul" som offline og folk kan legge beskjed der, som du får på mobilen din.

2) E-mailene dine forsvinner ikke. Selv om du venter en stund med å logge på, vil parentesen med antall nye mail fortsatt stå der. Hvis det var det du lurte på. Men du må logge inn minst en gang pr 3. måned eller noe, ellers blir mailkontoen din inaktiv. Dette kan selvsagt enkelt aktiveres igjen, men da mister du sannsynelig de mailene som allerede lå der.

Tusen takk for svar i alle fall!

Når det gjelder spørsmålsformuleringen tar jeg det på min kappe - og antar at du faktisk er veldig intelligent! Jeg kan være veldig klønete på å formulere meg... og ikke minst hoppe over nødvendig informasjon i saker jeg selv er opptatt av, akkurat der og da..!

1) "Dersom du har aktivert mobil-greia, forsvinner ikke dette før du deaktiverer det selv. Altså, er den aktivert, vil du være "gul" som offline og folk kan legge beskjed der, som du får på mobilen din."

1 forts) Her var jeg tydligvis uklar.

Mener ikke muligheten for at kontakter kan sende meg meldinger, men muligheten for at msn'en automatisk sender en beskjed til min mobil når jeg mottar mailer i innboksen fra angitte kontakter?

2) "E-mailene dine forsvinner ikke...."

2 forts) Her tenker jeg ikke på e-mailer, men muligheten for å sende en sms-forespørsel til msn/hotmail når man ikke er pålogget.

Ved f.eks. å sende kommandoen "ia" til et angitt nummer (vis sms) skal man få en tilbakemelding som viser hvilke meldinger som er i innboksen.

Og med kommandoen "kl" skal man få en tilb.mld. som viser ens kontakters status, altså om noen er pålogget eller ikke.

Alt via mobilen.

3 forts) Bruker du msn-messenger eller windows-msn. Jeg har begge versjonene, men det med varselhistorikken gjelder bare for msn-messenger...

Ble det noe bedre?

*som prøver å skjerpe seg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...