Cumbria Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hei på dere! Med påsken like rundt hjørnet er det vel på tide å skaffe til veie produkter som lar meg late som jeg har vært på fjellet ) Har vurdert St. Tropez selvbruningslotion, men den koster over kr 500! Det kan da umulig være verdt det... Hvilken bruker du, eller hvilken vil du anbefale på det varmeste? 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Loreal har flere bra. Nå husker jeg ikke helt hva den jeg bruker i ansiktet heter, men det er en liten oransje flaske som heter Loreal, Bronze og så et eller annet sublim eller noe sånt. Tror det står både body/face på den. Den er i krem/lotion form og er lysegul. Den er fantastisk bra, og er billig i forhold til mange andre. Trekker raskt inn og huden blir silkemyk. Har den samme på type tube, som er mer gele aktig og er brun, den heter akkurat det samme, men den er ikke noe god i ansiktet i allefall. Det tar langt lengere tid før den trekker inn, og man blir litt "klissete" liksom. Men på leggene er den ok, hvis du tar på om kvleden, og sitter stille foran tv`n mens den trekker inn. Blir fin farge av den. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Har prøvd Loreal på kroppen og var ikke verst. Likte også Piz Buin da jeg fikk tak i den, men fikk ikke det ifjor. Mest fornøyd er jeg med Miranda sin (home-prty). Har også prøvd dyrere varianter, som Decleor og Biotherm, men synes ikke disse dyre her var noe bedre enn de billige. 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Synes Loréal sin géle er grei nok jeg- billig er den også. Synes som hønemoren at de dyre ikke nødvendigvis er bedre enn de litt billigere. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Fake it fra Body shop. Stinker ikke slik som loreal, piz buin, st tropez og alle de andre... Dior er bra til ansiktet. 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 P.S.. skrev lenger ned her at jeg foretrekker Loreal og det står jeg for. Men kan nevne også at jeg fikk prøve på en fra Clarins som visstnok skulle være så bra. Men jeg så ikke antydning til noe fargeforskjell i det hele tatt. Kostet mye gjorde den også. 0 Siter
serendipity Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Dior. En for ansiktet og en for kroppen. 0 Siter
angelica2 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg anbefaler Guerlain sin selvbruningskrem. - Blir kjempefin og lukter lite eller ingenting... Det sies å være litt skimmer i den, men det synes ikke på den måten at du blir "skimrete i fjeset".. Kanskje bare litt mer "glød".. Jeg har kjøpt tube nr. 2 etter å ha brukt den i ansiktet og hals det siste året (sånn nå og da, - ikke fast, men når jeg føler får å friske litt på fargen..) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg bruker også Dior, den er fin men jeg synes det er vanskelig å unngå skjolder uansett hva jeg gjør. Derfor legger jeg meg heller i solarium, og får en jevn, naturlig og ordentlig brunfarge. 0 Siter
angelica2 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg bruker også Dior, den er fin men jeg synes det er vanskelig å unngå skjolder uansett hva jeg gjør. Derfor legger jeg meg heller i solarium, og får en jevn, naturlig og ordentlig brunfarge. Jeg er enig i det når det gjelder å smøre inn kroppen.. Hvis en derimot bare skal "friske litt på fargen" i fjes og hals, synes jeg selvbruningskrem er et supert alternativ! Og garantert rynkefritt!! 0 Siter
Gjest glimt av sol Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 P.S.. skrev lenger ned her at jeg foretrekker Loreal og det står jeg for. Men kan nevne også at jeg fikk prøve på en fra Clarins som visstnok skulle være så bra. Men jeg så ikke antydning til noe fargeforskjell i det hele tatt. Kostet mye gjorde den også. Den fra clarins til ansiktet er faktisk ganske god! Du ser ikke farge etter en gang, men må smøre deg 2-3 dager/ganger før du får resultat. Det er fordi den er så mild. Passer bra for oss som er veldig lyse, resultatet blir ikke for voldsomt og dermed kunstig. Siden du får så lite farge av en innsmøring blir det heller ikke skjolder! Koster 300, men varer 2-3 mndr. 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Den fra clarins til ansiktet er faktisk ganske god! Du ser ikke farge etter en gang, men må smøre deg 2-3 dager/ganger før du får resultat. Det er fordi den er så mild. Passer bra for oss som er veldig lyse, resultatet blir ikke for voldsomt og dermed kunstig. Siden du får så lite farge av en innsmøring blir det heller ikke skjolder! Koster 300, men varer 2-3 mndr. Fint at den funker på noen da. Jeg har naturlig en relativt mørk hudfarge (men helt norsk altså), men blir litt gusten og grå på vinteren, så da er det deilig med litt selvbruner som frisker opp litt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.