Gå til innhold

Trening og graviditet

Anbefalte innlegg

Gjest lolla1
Skrevet

Er det dumt å melde seg inn på et treningssenter nå? Planlegger å bli gravid til sommeren. Men jeg kan vel fortsatt trene litt under svangerskapet. Hva synes dere?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg fikk fryst medlemsskapet mitt ved å vise fram helsekortet for gravide. Så meld deg inn! God helse bedrer muligheten for å lykkes med babylaginga også. :)

Gjest lolla1
Skrevet

Jeg fikk fryst medlemsskapet mitt ved å vise fram helsekortet for gravide. Så meld deg inn! God helse bedrer muligheten for å lykkes med babylaginga også. :)

Hvor lenge kan man fryse medlemsskapet?

Skrevet

Hvor lenge kan man fryse medlemsskapet?

Det er mulig det er forskjellig fra senter til senter. Jeg fikk fryst mitt til 8 uker etter termin.

Gjest lolla1
Skrevet

Det er mulig det er forskjellig fra senter til senter. Jeg fikk fryst mitt til 8 uker etter termin.

Orket du å begynne å trene så tidlig etter fødselen?

Skrevet

Pass nå på at du ikke belaster bekkenet de første ukene.

Når det er sagt, er det veldig flott at du mosjonerer.

Annonse

Skrevet

Orket du å begynne å trene så tidlig etter fødselen?

Det vet jeg ikke enda, for det er bare en uke siden babyen kom.

Skrevet

Pass nå på at du ikke belaster bekkenet de første ukene.

Når det er sagt, er det veldig flott at du mosjonerer.

Har ikke planer om å trene noe annet enn trillturer de neste seks ukene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...