Gå til innhold

Fint med nakne skuldre

Gjest når man har fregner på dem?

Anbefalte innlegg

Gjest når man har fregner på dem?
Skrevet

Det går saaakte men sikkert mot sommer. Jeg gleder meg til å kjøpe nye sommerkjoler:)

Synes det er mest kjoler med nakne skuldre ute og går, slik er det vel hver sommer i grunn...

Pleier ikke bruke dem fordi jeg har fregner på skuldrene. Synes ikke selv det er så fint..

Nå lurer jeg på pm det bare er i mitt hode eller om det ER sånn?! Er det finere uten fregner?

Jeg er blond, normal nordisk hudfarge og har lysebrune fregner, men bare på skuldrene.

Nå er jeg spent :)

Fortsetter under...

mil1365380270
Skrevet

Jeg synes fregner er fint, jeg. Når du blir eldre kommer du sikkert til å angre på at du lot noen stakkars fregner hindre deg i å gå i de kjolene du hadde lyst på.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er ingen skam med fregner.

Gå i det du trives med!

Gjest papirtiger
Skrevet

Kjæresten min har nesten fregne-fetisj, så tror det er populært ;)

Skrevet

Det er verken finere eller ikke-finere. Fine skuldre derimot, _det_ er fint, det.

Fregner er pikant, så du er jammen dum hvis du ikke viser fram fine skuldre i letter kjoler.

Fin-fint, fines

Annonse

Skrevet

Kjæresten min har nesten fregne-fetisj, så tror det er populært ;)

Hehe, min kjæreste sier at det er fregnene mine som gjør meg _ekstra_ sexy og var det første han falt for ved utseendet mitt!:)

Luna21365380663
Skrevet

Jeg har alltid drømt om fregner; så hvis du bare kan la være å gå i en slik kjole, i tilfelle jeg ser deg, hadde det vært fint. Hvis ikke blir jeg så sjalu, nemlig..

Gjest papirtiger
Skrevet

Hehe, min kjæreste sier at det er fregnene mine som gjør meg _ekstra_ sexy og var det første han falt for ved utseendet mitt!:)

Hehe.. Menn, de er rare. Selv har jeg litt fregner i ansiktet, men ingen på kroppen. Så hvis jeg virkelig skulle tenne han, så burde jeg kanskje tegnet på noen fregner i utrigningen ;)

Skrevet

Fregner på skuldrene er IKKE noen grunn til å skjule dem. Eller fregner hvor som helst, for den saks skyld.

".................................."

Skrevet

Fregner på skuldrene er IKKE noen grunn til å skjule dem. Eller fregner hvor som helst, for den saks skyld.

".................................."

Fra en som har hatt komplekser for å ha fregner både her og der:

Takk! :P

*takkekysser Prozak på kinnet*

Skrevet

Fra en som har hatt komplekser for å ha fregner både her og der:

Takk! :P

*takkekysser Prozak på kinnet*

Ingen årsak :-)

For meg er fregner eller ikke fregner like relevant som kort/langt/mørkt/lyst hår.

"...................................."

Skrevet

Hvis du ikke liker fregnene på skuldrene dine, kan du rette de ut med litt brunkrem i din hudnyanse.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...