Gjest når man har fregner på dem? Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Det går saaakte men sikkert mot sommer. Jeg gleder meg til å kjøpe nye sommerkjoler:) Synes det er mest kjoler med nakne skuldre ute og går, slik er det vel hver sommer i grunn... Pleier ikke bruke dem fordi jeg har fregner på skuldrene. Synes ikke selv det er så fint.. Nå lurer jeg på pm det bare er i mitt hode eller om det ER sånn?! Er det finere uten fregner? Jeg er blond, normal nordisk hudfarge og har lysebrune fregner, men bare på skuldrene. Nå er jeg spent 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg synes fregner er fint, jeg. Når du blir eldre kommer du sikkert til å angre på at du lot noen stakkars fregner hindre deg i å gå i de kjolene du hadde lyst på. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Det er ingen skam med fregner. Gå i det du trives med! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Kjæresten min har nesten fregne-fetisj, så tror det er populært 0 Siter
favn Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Det er verken finere eller ikke-finere. Fine skuldre derimot, _det_ er fint, det. Fregner er pikant, så du er jammen dum hvis du ikke viser fram fine skuldre i letter kjoler. Fin-fint, fines 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Kjæresten min har nesten fregne-fetisj, så tror det er populært Hehe, min kjæreste sier at det er fregnene mine som gjør meg _ekstra_ sexy og var det første han falt for ved utseendet mitt! 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg har alltid drømt om fregner; så hvis du bare kan la være å gå i en slik kjole, i tilfelle jeg ser deg, hadde det vært fint. Hvis ikke blir jeg så sjalu, nemlig.. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hehe, min kjæreste sier at det er fregnene mine som gjør meg _ekstra_ sexy og var det første han falt for ved utseendet mitt! Hehe.. Menn, de er rare. Selv har jeg litt fregner i ansiktet, men ingen på kroppen. Så hvis jeg virkelig skulle tenne han, så burde jeg kanskje tegnet på noen fregner i utrigningen 0 Siter
Prozak Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Fregner på skuldrene er IKKE noen grunn til å skjule dem. Eller fregner hvor som helst, for den saks skyld. ".................................." 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Fregner på skuldrene er IKKE noen grunn til å skjule dem. Eller fregner hvor som helst, for den saks skyld. ".................................." Fra en som har hatt komplekser for å ha fregner både her og der: Takk! *takkekysser Prozak på kinnet* 0 Siter
Prozak Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Fra en som har hatt komplekser for å ha fregner både her og der: Takk! *takkekysser Prozak på kinnet* Ingen årsak :-) For meg er fregner eller ikke fregner like relevant som kort/langt/mørkt/lyst hår. "...................................." 0 Siter
Moraki Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hvis du ikke liker fregnene på skuldrene dine, kan du rette de ut med litt brunkrem i din hudnyanse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.