Gjest min samboers tur Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 hvor ofte har dere jenter i fast forhold sex med samboeren 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Det varierer jo litt med hvor slitne vi er, eller om en av oss er syk, men som regel har vi det hver dag. Noen ganger blir det "bare" 4-5 ganger i uka, hvis vi er ekstra slitne, men da tar vi det som regel "igjen" med å ha oss flere ganger om dagen i helgene! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 1-7 ganger i uka. Varierer egentlig stort etter dagsformen. Noen dager masse, andre dager ingenting. 0 Siter
Velouria Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Nå har ikke jeg fast forhold, me da jeg hadde det var det alt fra en gang i uka til sju. Kom ann på formen og hva vi hadde lyst til, men i gjennomsnitt ca 3-4 tenker jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Nå har ikke jeg fast forhold, me da jeg hadde det var det alt fra en gang i uka til sju. Kom ann på formen og hva vi hadde lyst til, men i gjennomsnitt ca 3-4 tenker jeg. Har dere virkelig tenkt å ta knekken på meg nå?! Makan til depressiv lesning... *Hulker høyt og sårt* Hadde jeg hatt en samboer så hadde jeg f*** ikke sittet her nå!!! (Ja, jeg bør holde meg unna dette forumet når jeg har eggløsning...) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Kjæresten min er mye borte, men når han er hjemme så har vi mye sex. Gjerne 3-4-5 ganger om dagen. Før han begynte å reise så mye hadde vi sex hver dag, som regel to ganger om dagen. 0 Siter
Babette Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Har dere virkelig tenkt å ta knekken på meg nå?! Makan til depressiv lesning... *Hulker høyt og sårt* Hadde jeg hatt en samboer så hadde jeg f*** ikke sittet her nå!!! (Ja, jeg bør holde meg unna dette forumet når jeg har eggløsning...) Så så! Hendene oppå dynen! 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Så så! Hendene oppå dynen! Dyna? Har da ikke dyne foran pc'n! ;o) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Litt for sjelden etter at vi fikk barn - ettersom morgensexen vi begge er så glad i ble litt vanskeligere. Men vi gjør det litt i skippertak. I dag har vi feks hatt oss to ganger allerede. ;oD *maler fornøyd* 0 Siter
Babette Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Dyna? Har da ikke dyne foran pc'n! ;o) Det er et uttrykk. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Det er et uttrykk. Kanskje vi skal si hendene oppå tastaturet istedenfor hendene oppå dynen? 0 Siter
Babette Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg bare tulla da! ) Men tisper med løpetid er egentlig ikke til å spøke med, hehe... 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Kanskje vi skal si hendene oppå tastaturet istedenfor hendene oppå dynen? Eller en hånd på tastaturet og en på musa? ;o) 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Eller en hånd på tastaturet og en på musa? ;o) He he 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Litt for sjelden etter at vi fikk barn - ettersom morgensexen vi begge er så glad i ble litt vanskeligere. Men vi gjør det litt i skippertak. I dag har vi feks hatt oss to ganger allerede. ;oD *maler fornøyd* *Lillemus maler også fornøyd* ;o) 0 Siter
Velouria Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Nå har ikke jeg fast forhold, me da jeg hadde det var det alt fra en gang i uka til sju. Kom ann på formen og hva vi hadde lyst til, men i gjennomsnitt ca 3-4 tenker jeg. Altså dette var da jeg hadde forhold. Nå er det værre stelt siden jeg er singel. Kanskje en gang i mnd om jeg har flaks og treffer en gammel kompis 0 Siter
Velouria Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Har dere virkelig tenkt å ta knekken på meg nå?! Makan til depressiv lesning... *Hulker høyt og sårt* Hadde jeg hatt en samboer så hadde jeg f*** ikke sittet her nå!!! (Ja, jeg bør holde meg unna dette forumet når jeg har eggløsning...) jeg har svart megselv jeg... se innlegget over. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 jeg har svart megselv jeg... se innlegget over. Jeg så det. ) *Traller fornøyd* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.