Gå til innhold

hva er vanlig? hvor ofte sex?

Anbefalte innlegg

Gjest min samboers tur
Skrevet

hvor ofte har dere jenter i fast forhold sex med samboeren

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• lilleva

6

• Velouria

3

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det varierer jo litt med hvor slitne vi er, eller om en av oss er syk, men som regel har vi det hver dag.

Noen ganger blir det "bare" 4-5 ganger i uka, hvis vi er ekstra slitne, men da tar vi det som regel "igjen" med å ha oss flere ganger om dagen i helgene! ;)

skorpionfisken
Skrevet

1-7 ganger i uka. Varierer egentlig stort etter dagsformen. Noen dager masse, andre dager ingenting.

Skrevet

Nå har ikke jeg fast forhold, me da jeg hadde det var det alt fra en gang i uka til sju. Kom ann på formen og hva vi hadde lyst til, men i gjennomsnitt ca 3-4 tenker jeg.

Skrevet

Nå har ikke jeg fast forhold, me da jeg hadde det var det alt fra en gang i uka til sju. Kom ann på formen og hva vi hadde lyst til, men i gjennomsnitt ca 3-4 tenker jeg.

Har dere virkelig tenkt å ta knekken på meg nå?! Makan til depressiv lesning... *Hulker høyt og sårt*

Hadde jeg hatt en samboer så hadde jeg f*** ikke sittet her nå!!! (Ja, jeg bør holde meg unna dette forumet når jeg har eggløsning...)

Mary Poppins
Skrevet

Kjæresten min er mye borte, men når han er hjemme så har vi mye sex. Gjerne 3-4-5 ganger om dagen. Før han begynte å reise så mye hadde vi sex hver dag, som regel to ganger om dagen.

Skrevet

Har dere virkelig tenkt å ta knekken på meg nå?! Makan til depressiv lesning... *Hulker høyt og sårt*

Hadde jeg hatt en samboer så hadde jeg f*** ikke sittet her nå!!! (Ja, jeg bør holde meg unna dette forumet når jeg har eggløsning...)

Så så! Hendene oppå dynen!

Skrevet

Så så! Hendene oppå dynen!

Dyna? Har da ikke dyne foran pc'n! ;o)

Gjest malun
Skrevet

Litt for sjelden etter at vi fikk barn - ettersom morgensexen vi begge er så glad i ble litt vanskeligere.

Men vi gjør det litt i skippertak. I dag har vi feks hatt oss to ganger allerede. ;oD

*maler fornøyd*

Skrevet

Dyna? Har da ikke dyne foran pc'n! ;o)

Det er et uttrykk.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Det er et uttrykk.

Kanskje vi skal si hendene oppå tastaturet istedenfor hendene oppå dynen? :)

Skrevet

Det er et uttrykk.

Jeg bare tulla da! :o)

Skrevet

Jeg bare tulla da! :o)

Men tisper med løpetid er egentlig ikke til å spøke med, hehe...

Skrevet

Kanskje vi skal si hendene oppå tastaturet istedenfor hendene oppå dynen? :)

Eller en hånd på tastaturet og en på musa? ;o)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Eller en hånd på tastaturet og en på musa? ;o)

He he :)

Skrevet

Litt for sjelden etter at vi fikk barn - ettersom morgensexen vi begge er så glad i ble litt vanskeligere.

Men vi gjør det litt i skippertak. I dag har vi feks hatt oss to ganger allerede. ;oD

*maler fornøyd*

*Lillemus maler også fornøyd* ;o)

Skrevet

Altså dette var da jeg hadde forhold. Nå er det værre stelt siden jeg er singel. Kanskje en gang i mnd om jeg har flaks og treffer en gammel kompis ;)

Skrevet

jeg har svart megselv jeg... se innlegget over.

Skrevet

jeg har svart megselv jeg... se innlegget over.

Jeg så det. :o) *Traller fornøyd*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...