Gå til innhold

hva er vanlig? hvor ofte sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• lilleva

6

• Velouria

3

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Jaha!?

Fortell!!!

Hven, hva, hvor, når??

*dør av nysgjerrighet*!!

har en fyr jeg har knullet innimellom siden i fjor høst og i går kveld ble jeg så desperat at det endte med at han tok seg "matpause" fra overtidsjobbingen og dro på "hasteoppdrag"! *Hehe*

Han hadde sagt han skulle hjem og ta seg en pizza, gjett om jeg ertet ham da han dro - han kom tilbake på jobb høyrød i trynet, anpusten, svett og sliten, skjelven i knærne og helt i koma! Litt av en pizza! ;o)

har en fyr jeg har knullet innimellom siden i fjor høst og i går kveld ble jeg så desperat at det endte med at han tok seg "matpause" fra overtidsjobbingen og dro på "hasteoppdrag"! *Hehe*

Han hadde sagt han skulle hjem og ta seg en pizza, gjett om jeg ertet ham da han dro - han kom tilbake på jobb høyrød i trynet, anpusten, svett og sliten, skjelven i knærne og helt i koma! Litt av en pizza! ;o)

Haha, så flott for deg da! Da gjør det ikke noe at Butterfly'en ikke virka som du ønsket heller da? ;)

Er det han derre som er gift og du var så forelska i, eller var det bare en "reserve" du kalte inn?

Annonse

Haha, så flott for deg da! Da gjør det ikke noe at Butterfly'en ikke virka som du ønsket heller da? ;)

Er det han derre som er gift og du var så forelska i, eller var det bare en "reserve" du kalte inn?

Nei nei nei! Dette er en fyr som er singel! Så her er det heidundrandes sex med god samvittighet når det først skjer! :o)

Nei nei nei! Dette er en fyr som er singel! Så her er det heidundrandes sex med god samvittighet når det først skjer! :o)

Det var da enda godt å høre! Har ikke så mye til overs for utroskap nemlig- men siden han er singel, så kan jeg jo glede meg ordentlig for din skyld!:)

Jeg burde jo visst at du ikke ville funnet på slikt..:)

*skammer meg*

Hver gang jeg ser slike spørsmål husler jeg en undersøkelse jeg leste om for noen år tilbake.

Først spurte man en rekke kvinner som lever i samboerforhold/gift om hvor ofte de hadde sex. Deretter fikk kvinnene i oppgave å føre "sexdagbok" over når de rent faktisk hadde sex.

Det viste seg at det første tallet var høyere enn det andre, altså at kvinnene _trodde_ de hadde sex oftere enn det de faktisk hadde.

Når de skulle anslå hvor ofte de hadde sex, "glemte" de slike faktirer som menstruasjon, egen eller partnerens sykdom, overtidsjobbing (seg selv eller partneren), arbeidsreiser (begge), jenteturer/gutteturer, andre større sosiale happenings etc.

Alt dette bidrar til å trekke ned gjennomsnittet sett over en lengre periode, selv om de hadde mye sex på en uke hvor ingen ting av det ovennevnte "forstyrret".

Hver gang jeg ser slike spørsmål husler jeg en undersøkelse jeg leste om for noen år tilbake.

Først spurte man en rekke kvinner som lever i samboerforhold/gift om hvor ofte de hadde sex. Deretter fikk kvinnene i oppgave å føre "sexdagbok" over når de rent faktisk hadde sex.

Det viste seg at det første tallet var høyere enn det andre, altså at kvinnene _trodde_ de hadde sex oftere enn det de faktisk hadde.

Når de skulle anslå hvor ofte de hadde sex, "glemte" de slike faktirer som menstruasjon, egen eller partnerens sykdom, overtidsjobbing (seg selv eller partneren), arbeidsreiser (begge), jenteturer/gutteturer, andre større sosiale happenings etc.

Alt dette bidrar til å trekke ned gjennomsnittet sett over en lengre periode, selv om de hadde mye sex på en uke hvor ingen ting av det ovennevnte "forstyrret".

Det er vel ganske så naturlig at det er slik.

For å si det sånn- vi kan godt gå maaange dager uten sex om en eller begge ligger nedsyltet i influensa eller omgangssyke!:)

Nå har vi gjerne sex under mens, men ikke om vi ligger og spyr..

Så det at jeg sier vi har sex 5-10 ganger pr uke, forutsetter at uken forløp rimelig normalt..

Det er vel ganske så naturlig at det er slik.

For å si det sånn- vi kan godt gå maaange dager uten sex om en eller begge ligger nedsyltet i influensa eller omgangssyke!:)

Nå har vi gjerne sex under mens, men ikke om vi ligger og spyr..

Så det at jeg sier vi har sex 5-10 ganger pr uke, forutsetter at uken forløp rimelig normalt..

Ja, det er naturlig at det er slik, men det er ikke sikkert at andre som leser eller hører folk fortelle om all sexen de har "trekker fra" litt! ;-)

Og hvis de blir frustrerte over å høre at andre er så mye mer "vellykkede" enn dem selv, så er jo det litt trist, da.

Så lenge man er fornøyd med slik man har det selv, så bør man jo ikke bry seg med hvor mye sex _andre_ har.

*S*

Annonse

Et viktig poeng det der, greit å sjekke loggen før man svarer på slike seriøse undersøkelser...;)

Gjest Mora2

En gang annenhver måned eller en gang i måneden.

Samme her, ganske sjelden. Av og til i helga, kanskje en gang i måneden sånn i gjennomsnitt. Nesten aldri midt i uka. Er slitne etter jobbing og små barn.

Har to små barn som vi aldri har noen barnevakt til, er sjelden alene uten barna.

Så det blir liksom ikke til at vi orker eller tenker på sex så ofte.

Men det er ingen av oss som lider pga. dette, begge føler at vi ikke orker/har oftere lyst akkurat i denne perioden av livet vi er i nå.

Gjest ikke så ofte

Samme her, ganske sjelden. Av og til i helga, kanskje en gang i måneden sånn i gjennomsnitt. Nesten aldri midt i uka. Er slitne etter jobbing og små barn.

Har to små barn som vi aldri har noen barnevakt til, er sjelden alene uten barna.

Så det blir liksom ikke til at vi orker eller tenker på sex så ofte.

Men det er ingen av oss som lider pga. dette, begge føler at vi ikke orker/har oftere lyst akkurat i denne perioden av livet vi er i nå.

Her er det jeg som savner sex, mens mannen min ikke bryr seg. Så for meg er det frustrerende. Jeg ønsker sex selv om vi har små barn og travle dager...

Gjest Mora2

Her er det jeg som savner sex, mens mannen min ikke bryr seg. Så for meg er det frustrerende. Jeg ønsker sex selv om vi har små barn og travle dager...

Da er det litt verre, ja. Heldigvis er jeg og mannen min like der, dvs. for å være helt ærlig, så ønsker han litt oftere enn jeg da.

Gjest sussilei

Varierer med dagsform og travelhet for begge parter, men et sted mellom 4 og 7 ganger i uka.

Kødder du?

Har ikke du vært gift i flerfoldige år og har opptil flere unger ?

4 - 7 ganger i uka???

Hvordan får dere det til ? Er dere ikke fanget av tidsklemma, altså ?

Imponert!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...