Gå til innhold

Arrgh! Jeg klikker snart! Må jo på dass hvert 5.min!

Anbefalte innlegg

Gjest Fhv. Pippan
Skrevet

Nei, men vann hjelper alltid på væskebalansen. Dessuten må man jo som en sier under her spise litt salt, _litt_, slik at vannet bindes i kroppen.

Og dessuten er vann alltid sunt for kroppsfunksjonene. Og når man som meg tidligere bare har drukket Cola Light og sukkerfri saft, hjelper det å drikke vann ganske mye.

Fikk nettopp et brev fra legen nemlig, der det stod at jeg hadde for lavt blodtrykk, og i den forbindelse måtte drikke vann... Så jeg stoler på henne.

Dette skal jeg jammen ta opp med min lege. Jeg har kun fått beskjed om å "ta det med ro, det er ikke farlig".

Jeg trener tre ganger i uken og drikker masse vann da. I tillegg drikker jeg mye vann fra før av. Stort sett aldri saft og cola light en gang i blandt. Har selv følt at jeg spiser normalt og i følge reklamer og helsemyndigheter får man jo i seg alt for mye salt? Hmmm

*løper av gårde for å se hardt på legen min*

Fortsetter under...

Skrevet

Dette skal jeg jammen ta opp med min lege. Jeg har kun fått beskjed om å "ta det med ro, det er ikke farlig".

Jeg trener tre ganger i uken og drikker masse vann da. I tillegg drikker jeg mye vann fra før av. Stort sett aldri saft og cola light en gang i blandt. Har selv følt at jeg spiser normalt og i følge reklamer og helsemyndigheter får man jo i seg alt for mye salt? Hmmm

*løper av gårde for å se hardt på legen min*

Hun kommenterte det da jeg var på legebesøk også. Men det har nok sammenheng med at jeg uansett ikke var flink nok til å drikke vann i utgangspunktet.

Men du som da ser ut til å drikke masse vann, vil det nok ikke ha samme vrikning på. Det er jo ikke alltid sånn at det _bare_ er vanninntaket som har noe å si for blodtrykket da, det kan jo være andre ting som spiller inn.

Gjest Fhv. Pippan
Skrevet

Hun kommenterte det da jeg var på legebesøk også. Men det har nok sammenheng med at jeg uansett ikke var flink nok til å drikke vann i utgangspunktet.

Men du som da ser ut til å drikke masse vann, vil det nok ikke ha samme vrikning på. Det er jo ikke alltid sånn at det _bare_ er vanninntaket som har noe å si for blodtrykket da, det kan jo være andre ting som spiller inn.

Takk for innspill!

Jeg tror nok jeg skal ta en telefon til legen å høre.

Har vært oppe i 110/80 en gang, da fødte jeg min første to dager etter..

Kan jo være greit å få vite om det er noe eller om jeg "bare er sånn".

Lykke til med vanndrikkingen!

Skrevet

Takk for innspill!

Jeg tror nok jeg skal ta en telefon til legen å høre.

Har vært oppe i 110/80 en gang, da fødte jeg min første to dager etter..

Kan jo være greit å få vite om det er noe eller om jeg "bare er sånn".

Lykke til med vanndrikkingen!

Hehe, takk!

Og lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...