Gå til innhold

Politimester Fix og sesxleketøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen lest Donald denne uka? I en historie kommer vi hjem til politimester Fix, og hva finner vi bl.a. på soverommet?

JO: Et par håndjern som henger i sengestolpen!!

*ha ha* DET hadde man ikke trodd! ;-)

Gjest Mr Papp
Skrevet

Det er fordi han er politimester. Det fungerer som et symbol på at han er politimester. Han jobber i politiet.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er fordi han er politimester. Det fungerer som et symbol på at han er politimester. Han jobber i politiet.

Er det da bare de som jobber i politiet som kan han håndjern hengende i sengestolpen? ;)

Skrevet

Er det da bare de som jobber i politiet som kan han håndjern hengende i sengestolpen? ;)

Isåfall må jeg finne meg nytt yrke. Vil ikke være uten håndjerna mine! ;)

Skrevet

Jeg tenker at Donald-tegnerne koste seg litt over påfunnet med å tegne håndjernet på sengestolpen! ;-)

Ingen kan "ta" dem på dette - for han jobber jo i politiet! Men mor humret litt for seg selv under kveldslesing for poden! *he he*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tenker at Donald-tegnerne koste seg litt over påfunnet med å tegne håndjernet på sengestolpen! ;-)

Ingen kan "ta" dem på dette - for han jobber jo i politiet! Men mor humret litt for seg selv under kveldslesing for poden! *he he*

Syns det var moro påfunn! Hehe..Kanskje tegneren hadde tatt seg noen glass vin den kvelden?? :)

Gjest Mr Papp
Skrevet

Nopez.. :P

morsan, og sikkert du også, tok mitt poeng. :-)

Skrevet

Syns det var moro påfunn! Hehe..Kanskje tegneren hadde tatt seg noen glass vin den kvelden?? :)

Ja det er slike ting som gjør Donald litt ekstra leseverdig også for foreldrene.

Gjest Mr Papp
Skrevet

Å, du aner ikke.. Donald-tegnere kan bli tatt for det meste. Sensuren i Disney (og dermed også selvsensuren...) er i meget stor grad gjeldende. Jeg var på noen foredrag i Oslo i fjor, hvor flere "Barks-vitere" fortalte om denne sensuren. Interessant som juling.

Jeg må nevne at jeg ellers skjønner tegneren godt. Det kan ikke være lett å tegne vesener som konstant omgås hverandre nakne, men ALDRI har sex.

Skrevet

Du da...livlig fantasi,hehe.

Donald er også naken under beltestedet vet du:-)

Skrevet

Å, du aner ikke.. Donald-tegnere kan bli tatt for det meste. Sensuren i Disney (og dermed også selvsensuren...) er i meget stor grad gjeldende. Jeg var på noen foredrag i Oslo i fjor, hvor flere "Barks-vitere" fortalte om denne sensuren. Interessant som juling.

Jeg må nevne at jeg ellers skjønner tegneren godt. Det kan ikke være lett å tegne vesener som konstant omgås hverandre nakne, men ALDRI har sex.

Det mest komiske med det at Donald ikke har bukse, er når han har vært i dusjen, for DA bruker han plutselig håndkle for å dekke seg til på underkroppen! *ha ha*

Og vhis håndkleet faller av, så blir han flau og dekker til med hendene. ;-)

Skrevet

Det mest komiske med det at Donald ikke har bukse, er når han har vært i dusjen, for DA bruker han plutselig håndkle for å dekke seg til på underkroppen! *ha ha*

Og vhis håndkleet faller av, så blir han flau og dekker til med hendene. ;-)

*LOL*

Alt man legger merke til ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...