mariaflyfly Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg så dette programmet i går for første gang, og lurer på hvordan det har seg at Christine Koht har klart å få seg jobb i NRK. Jeg for min del mener at hun stiller i klasse med de jeg ikke skjønner at fortsatt får lov til å heve lønn i NRK - Tande-P, Dan Børge og Ivar Dyrhaug. Dessuten var han ene Jan Johansen-typen en ekkel mannssjåvnist. Lurer på hva slags seertall dette programmet har hatt, hvis alle har vært like dårlige som i går. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg og min kjære har hatt det hysterisk morsomt mange tirsdager på rad med Kristine Koht og Jan Johansen. Vi har ledd enkelte ganger så tårene triller. Jeg synes serien har vært helt strålende jeg. Men jeg har kanskje sær humor. Jeg hadde ikke sansen for Kristine Koth før denne serien startet, men nå er hun en stjerne hjemme hos oss. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 Jeg og min kjære har hatt det hysterisk morsomt mange tirsdager på rad med Kristine Koht og Jan Johansen. Vi har ledd enkelte ganger så tårene triller. Jeg synes serien har vært helt strålende jeg. Men jeg har kanskje sær humor. Jeg hadde ikke sansen for Kristine Koth før denne serien startet, men nå er hun en stjerne hjemme hos oss. Jeg synes den serien om J-Diva var hysterisk dårlig. Og fatter ikke at hun fortsatt hadde jobb etter den. Hun er litt bedre i denne serien, men bra er det virkelig ikke. Men det kan jo hende det er min humor som er sær? 0 Siter
tjisis Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg syns Christine Koht er søt på en litt naiv måte. Hun utgir seg for å være åpen og nyskjerrig - og det tror jeg stemmer ganske godt. Det overbeviser i alle fall meg. Jeg så henne også for et par(?) år siden i en slags serie om "Koht i kommunene" eller noe sånt. Det var da jeg fikk sansen. Men jeg så bare et par program. Var det hun som var med i Diva? Det så jeg bare litt av, og det jeg så var urteit! 0 Siter
Babette Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg synes den serien om J-Diva var hysterisk dårlig. Og fatter ikke at hun fortsatt hadde jobb etter den. Hun er litt bedre i denne serien, men bra er det virkelig ikke. Men det kan jo hende det er min humor som er sær? Jeg skal ikke uttale meg om humoren din, men jeg synes både Christine Koht, Ivar Dyrhaug og Dan Børge Akerø er dyktige. Tande-P har jeg ikke helt sansen for, i alle fall ikke den type programmer hvor han inviterte til alle typer konkurranser i studio, eksempelvis skifting av sengetøy på kortest mulig tid. Pluss at han alltid drasser så mye dyr inn i studio. Stakkars dyr. Tore Strømøy er jeg heller ingen fan av, synes han bruker for mye fraser og klisjeer. Og det hele kan bli litt overflatisk. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 "Dessuten var han ene Jan Johansen-typen en ekkel mannssjåvnist." Det har vel lite med programlederen å gjøre... "................................." 0 Siter
Gyda Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg synes at hun har en stilig måte å være på. En sånn måte som lokker disse Jan Johansenene til å si mye de kanskje ikke hadde fortalt til hvem som helst foran kamera. Jeg har moret meg disse tirsdagskveldene. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg har ikke helt sansen for Koht, men denne Jan Johansen-serien har vært fornøyelig, synes jeg. 0 Siter
tjisis Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg synes at hun har en stilig måte å være på. En sånn måte som lokker disse Jan Johansenene til å si mye de kanskje ikke hadde fortalt til hvem som helst foran kamera. Jeg har moret meg disse tirsdagskveldene. Ja, enig - det var litt det jeg forsøkte å si også! 0 Siter
Gjest oppgitt over folkesjela Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg skal ikke uttale meg om humoren din, men jeg synes både Christine Koht, Ivar Dyrhaug og Dan Børge Akerø er dyktige. Tande-P har jeg ikke helt sansen for, i alle fall ikke den type programmer hvor han inviterte til alle typer konkurranser i studio, eksempelvis skifting av sengetøy på kortest mulig tid. Pluss at han alltid drasser så mye dyr inn i studio. Stakkars dyr. Tore Strømøy er jeg heller ingen fan av, synes han bruker for mye fraser og klisjeer. Og det hele kan bli litt overflatisk. Dette er typisk, hva slags programledere skal vi ha i dette landet da? Jeg må si at jeg er veldig glad for at nrk står i e posisjon til å produsere programmer som Jan Johansen, det er jo så sjarmerende og uhøytidelig. Jeg betaler TV lisensen med glede så lenge NRK lar disse kreative personlighetene få boltre seg fritt så vi får litt utvikling i fremtiden.(Åpen post/blablabla/areog Odin/osv osv.) Tror nok ikke kostnadsrammene på dette programet er så veldig høye heller. Det er jo også litt gøy at en lesbisk kvinne tar oppgaven med å "forske" på den norske mannen... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 Jeg skal ikke uttale meg om humoren din, men jeg synes både Christine Koht, Ivar Dyrhaug og Dan Børge Akerø er dyktige. Tande-P har jeg ikke helt sansen for, i alle fall ikke den type programmer hvor han inviterte til alle typer konkurranser i studio, eksempelvis skifting av sengetøy på kortest mulig tid. Pluss at han alltid drasser så mye dyr inn i studio. Stakkars dyr. Tore Strømøy er jeg heller ingen fan av, synes han bruker for mye fraser og klisjeer. Og det hele kan bli litt overflatisk. Tore-på-sporet glemte jeg å nevne i den samme suppe-gjengen. Og han rorbua-typen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 "Dessuten var han ene Jan Johansen-typen en ekkel mannssjåvnist." Det har vel lite med programlederen å gjøre... "................................." Men det har å gjøre med at programmet var dårlig. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Men det har å gjøre med at programmet var dårlig. Ikke enig. ".................................." 0 Siter
Babette Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Dette er typisk, hva slags programledere skal vi ha i dette landet da? Jeg må si at jeg er veldig glad for at nrk står i e posisjon til å produsere programmer som Jan Johansen, det er jo så sjarmerende og uhøytidelig. Jeg betaler TV lisensen med glede så lenge NRK lar disse kreative personlighetene få boltre seg fritt så vi får litt utvikling i fremtiden.(Åpen post/blablabla/areog Odin/osv osv.) Tror nok ikke kostnadsrammene på dette programet er så veldig høye heller. Det er jo også litt gøy at en lesbisk kvinne tar oppgaven med å "forske" på den norske mannen... Hvorfor skriver du dette til meg? Jeg synes Jan Johansen er et bra konsept og programlederen er frisk og dyktig. 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jan Johansen programmene er hysterisk morsomme. Ikke ofte jeg sitter alene i stua og ler, men det gjør jeg når jeg ser de programmene. 0 Siter
Babette Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Tore-på-sporet glemte jeg å nevne i den samme suppe-gjengen. Og han rorbua-typen. Ja, han i rorbua blir noe stereotyp. Og Tore Strømøy er en mannlig variant av Dorthe Skappel. Litt annen innpakning, men dog. Det blir for mye kliss. Det var en eller annen som sammenlignet ham med Erik Bye, og mente Strømøy hadde samme enestående evne som Bye til å få alle typer mennesker til å åpne seg. Da steilet jeg. Erik Bye var unik. Og Tore når ham ikke til knærne en gang. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Helt enig med deg, så til den er det ikke annet å si enn: Oh baby! 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Helt enig med deg, så til den er det ikke annet å si enn: Oh baby! ....nei, men det spiller jo ingen rolle, for du eier jo ikke humor uansett.....:-p 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 ....nei, men det spiller jo ingen rolle, for du eier jo ikke humor uansett.....:-p Og det sier unge frøken snupp! Jeg er helt sikker på at du til og med ler av Brigite Jones. 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Og det sier unge frøken snupp! Jeg er helt sikker på at du til og med ler av Brigite Jones. Neigu, den siste Brigite Jones filmen var patetisk. Det er nesten så jeg er flau over å si at jeg har sett den....! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.