ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Neigu, den siste Brigite Jones filmen var patetisk. Det er nesten så jeg er flau over å si at jeg har sett den....! Jeg har ikke sett den siste. Men hvis det står verre til med den enn med den første, er det ille. Virkelig ille. For maken til makkverk. Det skumle er at enkelte kvinner liker den fordi de kjenner seg igjen. Det er mildt sagt skremmende. Spesielt for oss gutta som må leve med dere. Homser må ha det enkelt! 0 Siter
Gjest surreal Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jan Johansen programmene er hysterisk morsomme. Ikke ofte jeg sitter alene i stua og ler, men det gjør jeg når jeg ser de programmene. samme her.. hihihi ) 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg har vært Koht-fan sida programmene hennes med J-Diva, og liker Jan Johansen programmene godt også. "Dessuten var han ene Jan Johansen-typen en ekkel mannssjåvnist." Hvis du tenker på han jeg tror så er han et av de beste og mest underholdende innslagene i programmene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.