Gjest brun hud Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Pleier du å brune deg, enten solarie, brunkrem, eller spray brun? Gjør du det hele året, bare om vinteren, eller bare i perioder? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Solarium om vinteren, og så fort det blir varmt nok til å sole seg ute gjør jeg det. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 I vinterhalvåret lar jeg huden hvile og bli skikkelig blek. Når vårsola titter frem, bruker jeg litt selvbruningskrem, og av og til tar jeg et par timer solarium. Ligger en del i sola om sommeren, men med høy solfaktor uansett. 0 Siter
Gjest brun hud Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Solarium om vinteren, og så fort det blir varmt nok til å sole seg ute gjør jeg det. Hvor ofte soler du deg i solarium da? Er du ikke redd for å bøi rynkete og å få hudkreft? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Elsker sola, men er flink til å bruke høy solfaktor. Alltid minst faktor 15 i ansiktet og en god solkrem spesielt til ansikt. Gjør ingenting om vinteren, men fra påske og framover er jeg veldig solgal. Soler meg ikke i solarium, blir stranda om sommeren, ellers terrassen hjemme eller i marka om våren og forsommeren. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hvor ofte soler du deg i solarium da? Er du ikke redd for å bøi rynkete og å få hudkreft? Tja tar solarium i 30 min en gang annen hver uke, og noen ganger hver uke. Men i høst tok jeg ingenting. Pleier å begynne med solarum etter julen, da er jeg lei av å være blek. Jeg synes ikke jeg bruker solarium så ofte at jeg trenger tenke så alt for mye på hudkreft og rynker. 0 Siter
Babette Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Nei. Jeg har aldri vært i solarium, har aldri prøvd spray-brun eller selvbrunende krem og har aldri brukt brunkrem. Men jeg er veldig glad i å sole kroppen ute om sommeren og trynet i påsken. 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Nope. Går bare og venter på at det skal bli in å være bleik. Ikke engang på en to-ukers ferie i syden klarer jeg å bli brun. 0 Siter
favn Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 'Pleier du å brune deg, enten solarie, brunkrem, eller spray brun?' Aldri gjort. Er beskjeden i den vanlige sola, også. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Er melkehvit om vinteren og griserosa om sommeren. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Om jeg bruner meg?? Ja, jeg legger meg på steikepanna et par ganger i måneden. 0 Siter
Tottlå Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Nei, det gjør jeg ikke. Kan hende at jeg viser meg i bikini om sommeren, og i t.skjorta i påsken......men jeg blir aldri _brun_! Jeg blir RØD!!!! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Tja tar solarium i 30 min en gang annen hver uke, og noen ganger hver uke. Men i høst tok jeg ingenting. Pleier å begynne med solarum etter julen, da er jeg lei av å være blek. Jeg synes ikke jeg bruker solarium så ofte at jeg trenger tenke så alt for mye på hudkreft og rynker. Kjenner ei dame som tok solarium annenhver uke i flere år. Hun ble skikkelig rynkete tidlig og angret veldig på all solariumbruk. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Kjenner ei dame som tok solarium annenhver uke i flere år. Hun ble skikkelig rynkete tidlig og angret veldig på all solariumbruk. Jeg tar det ikke annen hver uke hele året. Jeg tar det mellom januar og mars/april. Dessuten er rynker ganske genetisk, i min familie har verken mamma eller pappa noe særlig med rynker, heller ikke besteforeldrene mine er/var plaget med mye rynker. Mamma har alltid tatt mye solarium (oftere enn meg) og solt seg mye ute uten solfaktor, og hun har seriøst nesten ikke en rynke i en alder av 50 år. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Er mer eller mindre grønn hele året. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Er mer eller mindre grønn hele året. Lysegrønn om vinteren og mørkegørnn om sommeren? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Lysegrønn om vinteren og mørkegørnn om sommeren? Nei, om sommeren blir jeg hummer jeg også. Grønn hummer med fregner. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Blir stort sett bare rød. Tatt sol 3 ganger og gidder ikke ligge i timesvis i sola heller. Å bruke bøttevis med penger på spray-bruning har jeg ikke råd til. 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Gjorde det på ettervinteren i fjor og gjør det også i år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.