Gå til innhold

Bruner du deg?

Anbefalte innlegg

Gjest brun hud
Skrevet

Pleier du å brune deg, enten solarie, brunkrem, eller spray brun?

Gjør du det hele året, bare om vinteren, eller bare i perioder?

Fortsetter under...

Mary Poppins
Skrevet

Solarium om vinteren, og så fort det blir varmt nok til å sole seg ute gjør jeg det.

Gjest malun
Skrevet

I vinterhalvåret lar jeg huden hvile og bli skikkelig blek.

Når vårsola titter frem, bruker jeg litt selvbruningskrem, og av og til tar jeg et par timer solarium.

Ligger en del i sola om sommeren, men med høy solfaktor uansett.

Gjest brun hud
Skrevet

Solarium om vinteren, og så fort det blir varmt nok til å sole seg ute gjør jeg det.

Hvor ofte soler du deg i solarium da? Er du ikke redd for å bøi rynkete og å få hudkreft?

Skrevet

Elsker sola, men er flink til å bruke høy solfaktor. Alltid minst faktor 15 i ansiktet og en god solkrem spesielt til ansikt. Gjør ingenting om vinteren, men fra påske og framover er jeg veldig solgal. Soler meg ikke i solarium, blir stranda om sommeren, ellers terrassen hjemme eller i marka om våren og forsommeren.

Mary Poppins
Skrevet

Hvor ofte soler du deg i solarium da? Er du ikke redd for å bøi rynkete og å få hudkreft?

Tja tar solarium i 30 min en gang annen hver uke, og noen ganger hver uke. Men i høst tok jeg ingenting. Pleier å begynne med solarum etter julen, da er jeg lei av å være blek.

Jeg synes ikke jeg bruker solarium så ofte at jeg trenger tenke så alt for mye på hudkreft og rynker.

Annonse

Skrevet

Nei. Jeg har aldri vært i solarium, har aldri prøvd spray-brun eller selvbrunende krem og har aldri brukt brunkrem.

Men jeg er veldig glad i å sole kroppen ute om sommeren og trynet i påsken.

Skrevet

Nope. Går bare og venter på at det skal bli in å være bleik.

Ikke engang på en to-ukers ferie i syden klarer jeg å bli brun.

Skrevet

'Pleier du å brune deg, enten solarie, brunkrem, eller spray brun?'

Aldri gjort.

Er beskjeden i den vanlige sola, også.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Er melkehvit om vinteren og griserosa om sommeren.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Om jeg bruner meg??

Ja, jeg legger meg på steikepanna et par ganger i måneden. :P

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Kan hende at jeg viser meg i bikini om sommeren, og i t.skjorta i påsken......men jeg blir aldri _brun_!

Jeg blir RØD!!!! :(

Annonse

Skrevet

Tja tar solarium i 30 min en gang annen hver uke, og noen ganger hver uke. Men i høst tok jeg ingenting. Pleier å begynne med solarum etter julen, da er jeg lei av å være blek.

Jeg synes ikke jeg bruker solarium så ofte at jeg trenger tenke så alt for mye på hudkreft og rynker.

Kjenner ei dame som tok solarium annenhver uke i flere år. Hun ble skikkelig rynkete tidlig og angret veldig på all solariumbruk.

Mary Poppins
Skrevet

Kjenner ei dame som tok solarium annenhver uke i flere år. Hun ble skikkelig rynkete tidlig og angret veldig på all solariumbruk.

Jeg tar det ikke annen hver uke hele året. Jeg tar det mellom januar og mars/april.

Dessuten er rynker ganske genetisk, i min familie har verken mamma eller pappa noe særlig med rynker, heller ikke besteforeldrene mine er/var plaget med mye rynker.

Mamma har alltid tatt mye solarium (oftere enn meg) og solt seg mye ute uten solfaktor, og hun har seriøst nesten ikke en rynke i en alder av 50 år.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er mer eller mindre grønn hele året.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Er mer eller mindre grønn hele året.

Lysegrønn om vinteren og mørkegørnn om sommeren?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lysegrønn om vinteren og mørkegørnn om sommeren?

Nei, om sommeren blir jeg hummer jeg også. Grønn hummer med fregner. :)

Skrevet

Blir stort sett bare rød. Tatt sol 3 ganger og gidder ikke ligge i timesvis i sola heller. Å bruke bøttevis med penger på spray-bruning har jeg ikke råd til.

Skrevet

Gjorde det på ettervinteren i fjor og gjør det også i år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...