Gå til innhold

Spill....

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carma

23

• Green Iguana

6

• Carina82

4

• mAd

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

har funne tre deler som blir en kloss, to kort med spiraler, og to deler av brevet. finner ikke ut koden på safen. står fast. hva har du?

Skrevet

har funne tre deler som blir en kloss, to kort med spiraler, og to deler av brevet. finner ikke ut koden på safen. står fast. hva har du?

Hvordan fikk du de tre delene til å bli en kloss?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Så langt har jeg kommet å! Skikkelig irriterende å ikke komme videre :S

Skrevet

Hvordan fikk du de tre delene til å bli en kloss?

hm *tenke*

klikka og satte dem oppå hverandre, tror jeg.

Skrevet

Så langt har jeg kommet å! Skikkelig irriterende å ikke komme videre :S

JA !

Skrevet

hm *tenke*

klikka og satte dem oppå hverandre, tror jeg.

Har prøvd å klikke og sette dem på hverandre og dra dem over hverandre og alt jeg.. men de kommer ikke sammen...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har prøvd å klikke og sette dem på hverandre og dra dem over hverandre og alt jeg.. men de kommer ikke sammen...

Det ble automatisk en firkant hos meg. Innbiller meg at jeg fikk 4 biter..Men har litt dårlig husk :)

Skrevet

Det ble automatisk en firkant hos meg. Innbiller meg at jeg fikk 4 biter..Men har litt dårlig husk :)

ja, jeg tror også at det skal være fire biter. I så fall finner jeg altså ikke den biten som skal være ved siden av det røde kortet på oversikten over objekter...

Gjest M.Angelica
Skrevet

ja, jeg tror også at det skal være fire biter. I så fall finner jeg altså ikke den biten som skal være ved siden av det røde kortet på oversikten over objekter...

Jeg fant et på gulvet, ved peisen, tlf og den siste i skuffen.. Tror jeg da..Er absolutt ikke sikker nå

Skrevet

skjer automatisk ja. bitene ligger ved en av ovnene, telefonen, i jakkelomma og i peisen.

Skrevet

Jeg fant et på gulvet, ved peisen, tlf og den siste i skuffen.. Tror jeg da..Er absolutt ikke sikker nå

Jeg fant et kort i skuffen. (Det var alt jeg fant i det første rommet). Og et kort under sofaputa.

Så fant jeg en kloss ved en radiator, en ved peisen og en ved telefonen. Det er tre klosser til sammen. Hvor er den fjerde?

Så fant jeg en brevbit på gulvet og en i jakkelomma.

Mangler altså en kloss som skal være under "R0" i oversikten...

Skrevet

kom vidre! satte kuben i beholder tingen ved døra der frakken henger.

Skrevet

skjer automatisk ja. bitene ligger ved en av ovnene, telefonen, i jakkelomma og i peisen.

Finner bare brevbit i jakkelomma jeg...

Skrevet

Jeg fant et kort i skuffen. (Det var alt jeg fant i det første rommet). Og et kort under sofaputa.

Så fant jeg en kloss ved en radiator, en ved peisen og en ved telefonen. Det er tre klosser til sammen. Hvor er den fjerde?

Så fant jeg en brevbit på gulvet og en i jakkelomma.

Mangler altså en kloss som skal være under "R0" i oversikten...

i jakkelomma på frakken

Gjest M.Angelica
Skrevet

kom vidre! satte kuben i beholder tingen ved døra der frakken henger.

THANX!! :D

Skrevet

i jakkelomma på frakken

Vel i jakkelomma på denne frakken er det bare en bit av et brev :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvor mye har dere funnet nå? Jeg har funnet 3 ting på R2 og en ny del på brevet.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvor mye har dere funnet nå? Jeg har funnet 3 ting på R2 og en ny del på brevet.

I det nye rommet altså :)

Skrevet

Vel i jakkelomma på denne frakken er det bare en bit av et brev :-)

ops, sorry. huska feil:)

sjekka ved radiatoren i samme rom som frakken?

den siste biten jeg fant lå ved tlf, da gikk de automatisk sammen.

ellers fant jeg noe i skuffen, under sofaputa, på gulvet, i jakkelomma og peisen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...