Green Iguana Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 http://alt.tnt.tv/games/thedoors/ JEG finner ikke ut av det...:-( 0 Siter
Gjest room Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 har funne tre deler som blir en kloss, to kort med spiraler, og to deler av brevet. finner ikke ut koden på safen. står fast. hva har du? 0 Siter
carma Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 har funne tre deler som blir en kloss, to kort med spiraler, og to deler av brevet. finner ikke ut koden på safen. står fast. hva har du? Hvordan fikk du de tre delene til å bli en kloss? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 har funne tre deler som blir en kloss, to kort med spiraler, og to deler av brevet. finner ikke ut koden på safen. står fast. hva har du? Så langt har jeg kommet å! Skikkelig irriterende å ikke komme videre :S 0 Siter
Gjest room Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hvordan fikk du de tre delene til å bli en kloss? hm *tenke* klikka og satte dem oppå hverandre, tror jeg. 0 Siter
Gjest room Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Så langt har jeg kommet å! Skikkelig irriterende å ikke komme videre :S JA ! 0 Siter
carma Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 hm *tenke* klikka og satte dem oppå hverandre, tror jeg. Har prøvd å klikke og sette dem på hverandre og dra dem over hverandre og alt jeg.. men de kommer ikke sammen... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Har prøvd å klikke og sette dem på hverandre og dra dem over hverandre og alt jeg.. men de kommer ikke sammen... Det ble automatisk en firkant hos meg. Innbiller meg at jeg fikk 4 biter..Men har litt dårlig husk 0 Siter
carma Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Det ble automatisk en firkant hos meg. Innbiller meg at jeg fikk 4 biter..Men har litt dårlig husk ja, jeg tror også at det skal være fire biter. I så fall finner jeg altså ikke den biten som skal være ved siden av det røde kortet på oversikten over objekter... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 ja, jeg tror også at det skal være fire biter. I så fall finner jeg altså ikke den biten som skal være ved siden av det røde kortet på oversikten over objekter... Jeg fant et på gulvet, ved peisen, tlf og den siste i skuffen.. Tror jeg da..Er absolutt ikke sikker nå 0 Siter
Gjest room Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 ja, jeg tror også at det skal være fire biter. I så fall finner jeg altså ikke den biten som skal være ved siden av det røde kortet på oversikten over objekter... skjer automatisk ja. bitene ligger ved en av ovnene, telefonen, i jakkelomma og i peisen. 0 Siter
carma Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg fant et på gulvet, ved peisen, tlf og den siste i skuffen.. Tror jeg da..Er absolutt ikke sikker nå Jeg fant et kort i skuffen. (Det var alt jeg fant i det første rommet). Og et kort under sofaputa. Så fant jeg en kloss ved en radiator, en ved peisen og en ved telefonen. Det er tre klosser til sammen. Hvor er den fjerde? Så fant jeg en brevbit på gulvet og en i jakkelomma. Mangler altså en kloss som skal være under "R0" i oversikten... 0 Siter
Gjest room Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg fant et på gulvet, ved peisen, tlf og den siste i skuffen.. Tror jeg da..Er absolutt ikke sikker nå kom vidre! satte kuben i beholder tingen ved døra der frakken henger. 0 Siter
carma Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 skjer automatisk ja. bitene ligger ved en av ovnene, telefonen, i jakkelomma og i peisen. Finner bare brevbit i jakkelomma jeg... 0 Siter
Gjest room Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg fant et kort i skuffen. (Det var alt jeg fant i det første rommet). Og et kort under sofaputa. Så fant jeg en kloss ved en radiator, en ved peisen og en ved telefonen. Det er tre klosser til sammen. Hvor er den fjerde? Så fant jeg en brevbit på gulvet og en i jakkelomma. Mangler altså en kloss som skal være under "R0" i oversikten... i jakkelomma på frakken 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 kom vidre! satte kuben i beholder tingen ved døra der frakken henger. THANX!! 0 Siter
carma Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 i jakkelomma på frakken Vel i jakkelomma på denne frakken er det bare en bit av et brev :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hvor mye har dere funnet nå? Jeg har funnet 3 ting på R2 og en ny del på brevet. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hvor mye har dere funnet nå? Jeg har funnet 3 ting på R2 og en ny del på brevet. I det nye rommet altså 0 Siter
Gjest room Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Vel i jakkelomma på denne frakken er det bare en bit av et brev :-) ops, sorry. huska feil:) sjekka ved radiatoren i samme rom som frakken? den siste biten jeg fant lå ved tlf, da gikk de automatisk sammen. ellers fant jeg noe i skuffen, under sofaputa, på gulvet, i jakkelomma og peisen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.