Gå til innhold

hva gjør man (ble nok lenger enn tenkt)

Anbefalte innlegg

Selvsagt stikker jeg ikke fra ungene.regnet med at man skjønte hva jeg mente her. flytter jeg så blir det innen samme skolekrets.

og hun har nok av tid for seg selv.jeg er her da..at hun løper som en slave for ungene er hennes skyld, og de blir ikke særlig selvstendig av det!

og det er snakk om prioritering her da...her mistenker jeg kvinner for å gjøre mer ut av det enn det man trenger

jobber ikke full stilling, og har hun fri velger hun å ha den minste hjemme fra barnehagen!!!

Å være hjemme med barn og husarbeid er nok mer jobb enn mange klarer å forestille seg.

Jeg holder virkelig med dama di i at hun lar minstemann være hjemme når hun har fri, det er kvalitetstid for barnet og mammaen! Den tida går så utrolig fort, og er så veldig god, så det burde du unne henne.

Hva om du tar tak i deg selv først, gjør en innsats for å gjøre henne glad, varte opp og dulle rundt henne, gjøre husarbeid før hun får sukk for seg...

La henne få igjen overskudd, så hun får tid til å stresse ned og nyte tilværelsen litt.

Da skjønner du, da kan det hende ting går seg til igjen.

Jeg har også vært der, kjenner meg veldig igjen. Jeg følte jeg sto på tuppa for alle hele tida, hadde barn og husarbeid rundt meg til alle døgnets tider, og var veldig sliten da kvelden kom. Samboeren kom hjem, og så aldri at ting trengte å bli gjort, dermed ble det mer på meg. Mer husarbeid, mer irritasjon for min del.

Han dusjet, tørka seg, og etterlot et gulv fullt av små hår. Der ble de selvsagt liggende, for det gidda jo ikke han gjøre noe med enda så mange ganger jeg påpekte det. Enda mere irritasjon. Jeg hater småhår, man går jo og tråkker i det der...

Ta hensyn, vær ryddig og prøv å se positiv på det meste. Da kan det hende hun får igjen overskudd til å være kjæreste igjen, og sette av kjærestetid.

Fortsetter under...

what the ...

Å være hjemme med barn og husarbeid er nok mer jobb enn mange klarer å forestille seg.

Jeg holder virkelig med dama di i at hun lar minstemann være hjemme når hun har fri, det er kvalitetstid for barnet og mammaen! Den tida går så utrolig fort, og er så veldig god, så det burde du unne henne.

Hva om du tar tak i deg selv først, gjør en innsats for å gjøre henne glad, varte opp og dulle rundt henne, gjøre husarbeid før hun får sukk for seg...

La henne få igjen overskudd, så hun får tid til å stresse ned og nyte tilværelsen litt.

Da skjønner du, da kan det hende ting går seg til igjen.

Jeg har også vært der, kjenner meg veldig igjen. Jeg følte jeg sto på tuppa for alle hele tida, hadde barn og husarbeid rundt meg til alle døgnets tider, og var veldig sliten da kvelden kom. Samboeren kom hjem, og så aldri at ting trengte å bli gjort, dermed ble det mer på meg. Mer husarbeid, mer irritasjon for min del.

Han dusjet, tørka seg, og etterlot et gulv fullt av små hår. Der ble de selvsagt liggende, for det gidda jo ikke han gjøre noe med enda så mange ganger jeg påpekte det. Enda mere irritasjon. Jeg hater småhår, man går jo og tråkker i det der...

Ta hensyn, vær ryddig og prøv å se positiv på det meste. Da kan det hende hun får igjen overskudd til å være kjæreste igjen, og sette av kjærestetid.

Sorry...

du ha ikke skjønt noe :-)

Eller lest innlegget ordentelig...

Gjest KariKruskakli

Nånei, du, skorpionfisken, her er det null kjerringtendenser som får snike seg innpå! Spør gemalen, han er strålende fornøyd.;) Han tar seg gladelig av ungene så jeg kan shoppe, for da vet han at garderoben fornyes...

Skulle nesten tro at du tar deg personlig nær av det skorpionfisken sier.

Jeg kan ikke se at dette var personlig rettet mot deg???

Annonse

Gjest KariKruskakli

KK, hvis du ser godt etter, finner du blunketegn både i mitt og skorpionfiskens innlegg. ;)

Beklager, jeg er ikke så flink til å skjønne disse tegnene.

Men når jeg leser det en gang til nå, så leser jeg det på en helt annen måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...