Gå til innhold

føler at noen holder øye med meg her på DOL

Anbefalte innlegg

Gjest Paranoid eller?
Skrevet

Har bare en ekkel følelse av at noen jeg kjenner godt leser alt det jeg har skrevet og samlet alt opp for så konfrontere det med meg. Det er bare så utrolig ekkelt dette her.

håper bare at jeg er skikkelig paranoid nå.

Fortsetter under...

Gjest ikke meg
Skrevet

Har du bevis? Bytt nick.... Ha annet nick når du skriver noe personlig om deg.

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Du får la' vær å skrive no gæærn't da...

Skrevet

Det er selfølgelig mulig, men lite sansynlig. Ihvertfall hvis du ikke har "utlevert" deg nok til å vise hvem du er.

".................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så lenge du ikke skriver noe du ikke kan stå for er vel ikke det noe stort problem.

Hvis du skriver sensitive greier inne på inkontinens-forumet får du heller bruke et fake nick.

Skrevet

Så du håper du er paranoid? Tja, jeg vet ikke hva jeg ville ønske for meg selv hvis jeg var i din situasjon.

Er leit med paranoia, og leit hvis man virkelig blir holdt øye med...

Noe konkret som får det til å tenke disse tankene da?

Annonse

Gjest malun
Skrevet

Tja, det ene trenger vel ikke utelukke det andre, heller...

Skriver du mange ting som kan brukes mot deg, da?

Skrevet

Tja... det har jo skjedd med folk før. Man vet aldri hvem som skjuler seg på andre sida av skjermen...

Gjest Trodde ikke du skjønte det.
Skrevet

Uff, nå føler jeg meg avslørt...

Skrevet

Hvis noen skulle gjøre noe sånt, så sier jo det veldig mye om en slik person. Slike personer er lite å ta hensyn til, med andre ord rett og slett bare å drite i dem. Dette er i små ynkelige vesner.

Men det er jo bare å skrive det du står for og da er det lite å være redd for.

Men hvorfor har du denne følelsen?

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Hvis noen gidder ta seg bryet med å samle opp alt du har skrevet, ta vare på det for å bruke det mot deg ved en senere anledning, da er det de som har et problem, og ikke du.

Gjest xx 63
Skrevet

Kanskje du skulle spørre på psykiatriforumet.

Gjest paranoid eller?
Skrevet

Kanskje du skulle spørre på psykiatriforumet.

Tenk om det er en jeg kjenner som er webmaster her? for en ekkel tanke?

lurer på hvilke medisiner NHD ville satt meg på om jeg stiller spørsmålet på psykiatriforumet

Annonse

Gjest xx 63
Skrevet

Tenk om det er en jeg kjenner som er webmaster her? for en ekkel tanke?

lurer på hvilke medisiner NHD ville satt meg på om jeg stiller spørsmålet på psykiatriforumet

Kunne jo vært greit å vite. Bare spør der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...