Gjest engel 49+ Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hei, dere, jeg HATER å ha strømpebukse/tights under jeansene. Men når det er 5 minus, eller iallfall 10, må jeg ha noe under jeansen. Og så synes jeg at det blir saå innmari påkledd innendørs. Så hver gang jeg skal ut/inn må jeg av med jeansen, på/av med tights, og på med jeansen igjen. Hva gjør dere? *vil ikke fryse* -- *vil ikke fryse* 0 Siter
amber sun Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg bruker aldri noe under jeansen, hvis jeg bare skal til og fra bilen, til butikken eller noe sånt. Hvis jeg skal være ute lenge med barn f eks, eller gå tur, så tar jeg på noe ull under, eller jeg tar på en sånn varmedress. ALtså, kler meg for å være ute. Men det er jo ikke så ofte da, og dermed blir det ikke noe styr å kle mer på seg de gangene det gjelder. Til vanlig gåing til og fra ting, er det ikke nødvendig med noe mer enn jeans. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg bruker aldri noe under jeansen, hvis jeg bare skal til og fra bilen, til butikken eller noe sånt. Hvis jeg skal være ute lenge med barn f eks, eller gå tur, så tar jeg på noe ull under, eller jeg tar på en sånn varmedress. ALtså, kler meg for å være ute. Men det er jo ikke så ofte da, og dermed blir det ikke noe styr å kle mer på seg de gangene det gjelder. Til vanlig gåing til og fra ting, er det ikke nødvendig med noe mer enn jeans. Jeg bruker bare lange silkeunderbukser, pene, tynne og ankellange og dyre! (kr.400, -) men de klør IKKE og de kjennes nesten ikke ut som om jeg har noe, men enda luner de. Er man forsiktig, varer de en vinter ... 0 Siter
carma Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg takler ikke strømpebukser eller stillongs eller noe sånt.. (baah!!) Er det fryktelig kaldt bruker jeg leggvarmere under jeansen, og en litt lang jakke som går litt nedpå låra. Det som fryser ellers får bare fryse ;-) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Tynn ull-longs. har du den på innendørs også? på jobb og sånt? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg bruker bare lange silkeunderbukser, pene, tynne og ankellange og dyre! (kr.400, -) men de klør IKKE og de kjennes nesten ikke ut som om jeg har noe, men enda luner de. Er man forsiktig, varer de en vinter ... Silke?? Det høres ikke særlig varmt ut... 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg bruker bare lange silkeunderbukser, pene, tynne og ankellange og dyre! (kr.400, -) men de klør IKKE og de kjennes nesten ikke ut som om jeg har noe, men enda luner de. Er man forsiktig, varer de en vinter ... er det sånn blanding av ull og silke (med blondekant nederst)? Har du den på inne på jobb og sånn? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg bruker aldri noe under jeansen, hvis jeg bare skal til og fra bilen, til butikken eller noe sånt. Hvis jeg skal være ute lenge med barn f eks, eller gå tur, så tar jeg på noe ull under, eller jeg tar på en sånn varmedress. ALtså, kler meg for å være ute. Men det er jo ikke så ofte da, og dermed blir det ikke noe styr å kle mer på seg de gangene det gjelder. Til vanlig gåing til og fra ting, er det ikke nødvendig med noe mer enn jeans. Men å stå og vente på Tbanen i 10 minutter er til å DØ av *brrrr....* Og å gå rundt i byen, også. Man blir så pysete hvis man fryser lissom... Bil er greit nok. Men vi blir jo litt som amerikanere da - kanke gå mer enn to minutter... 0 Siter
Babette Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Sånn har jeg det også, bortsett fra at jeg går kledd som en dass når jeg er hjemme. Skreller av meg bukse/strømpebukse og hopper over i joggedress eller noe så fort jeg kommer inn. BH og sminke går samme vei. Jeg får ikke puste med BH på meg hjemme. 0 Siter
amber sun Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Men å stå og vente på Tbanen i 10 minutter er til å DØ av *brrrr....* Og å gå rundt i byen, også. Man blir så pysete hvis man fryser lissom... Bil er greit nok. Men vi blir jo litt som amerikanere da - kanke gå mer enn to minutter... hehe jo da skjønner jeg problemet Jeg venter aldri på t-banen, ser du. Kjører selv og slipper å fryse. Og så går jeg på kjøpesenter istedenfor i bygater når frosten river Men, hvis jeg skulle vært ute sånn som du skriver, ville jeg nok tatt på tynn ullongs under før jeg gikk ut, og så rett av når jeg kom hjem (eller på jobb) igjen. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Sånn har jeg det også, bortsett fra at jeg går kledd som en dass når jeg er hjemme. Skreller av meg bukse/strømpebukse og hopper over i joggedress eller noe så fort jeg kommer inn. BH og sminke går samme vei. Jeg får ikke puste med BH på meg hjemme. Nei, altså det med de lange silkeunderbuksene - det er ren silkem ikke blanding. Og så har jeg hjemmekontor ... klart det er for kaldt om det er skikkelig kaldt ute. Men jeg er så veldig kløete, det er det. Om jeg må ut i mer enn minus ti, så er det klart jeg bruker tjukke krepplongs under. Ull kan jeg ikke ha på meg, desverre. 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Silke?? Det høres ikke særlig varmt ut... Ren silke har den egenskapen at den varmer når det er kaldt og virker kjølende når det er varmt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 har du den på innendørs også? på jobb og sånt? Jepp, men jeg liker å ha det varmt jeg da. ) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Sånn har jeg det også, bortsett fra at jeg går kledd som en dass når jeg er hjemme. Skreller av meg bukse/strømpebukse og hopper over i joggedress eller noe så fort jeg kommer inn. BH og sminke går samme vei. Jeg får ikke puste med BH på meg hjemme. "Skreller av meg bukse/strømpebukse og hopper over i joggedress eller noe så fort jeg kommer inn." ..den der har jeg sansen for. Men på jobb... ÅÅÅ jeg er så dritlei den tightsen!! Føler meg som en stuffed...turkey (?) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Ren silke har den egenskapen at den varmer når det er kaldt og virker kjølende når det er varmt. Det visste jeg ikke... 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jepp, men jeg liker å ha det varmt jeg da. ) Det er jo det som er så flott med ull, at det er temperaturregulerende. At man aldri blir iskald eller for varm med ull innerst. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 hehe jo da skjønner jeg problemet Jeg venter aldri på t-banen, ser du. Kjører selv og slipper å fryse. Og så går jeg på kjøpesenter istedenfor i bygater når frosten river Men, hvis jeg skulle vært ute sånn som du skriver, ville jeg nok tatt på tynn ullongs under før jeg gikk ut, og så rett av når jeg kom hjem (eller på jobb) igjen. ja, da er vi "enige". Men noe herk er det! Hadde det enda kunnet være vinter når det var vinter, så vi var vant med det. Og ikke ble lurt til å tro at det var vår, og så kom vintern igjen, frem og tilbake , -- til å bli huggær'n av. 0 Siter
tonie Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg gjør som deg når det er så kaldt at jeg _må_ ha noe under, men det er fordi jeg føler meg som en stappa pølse, og ikke fordi det blir for varmt...:-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg har to strømpebukser (ikke ull), men bruker dem omtrent aldri... En venninne må ha ull om vinteren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.