Gå til innhold

FU Hva bruker du av sminke og pleiemidler?

Anbefalte innlegg

Gjest nivea og vazeline
Skrevet

Hva bruker du av sminke og pleiemidler?

Fortsetter under...

Mary Poppins
Skrevet

Jeg skrev nettopp et innlegg om dette så jeg henviser bare til den:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2498780

Av annen sminke bruker jeg Dior Show mascara, Art Deco øyeskygger, dior eyeliner, Chanel rouge og Chanel bronzepudder, Kanebo dekkpenn, Guerlain pudder kuler. Av koster har jeg en chanel rouge kost og en lancome pudder kost.

Når det gjelder leppestifter bruker jeg mange forskjellige merker, akkurat nå bruker jeg en lys lys rosa gloss fra Maybelline.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg bruker Polo Sport deodorant. Har brukt den i en del år nå. Elsker den.

Så bruker jeg Davidhoff aftershave og parfyme. Jeg vet egentlig ikke forskjellen på aftershave og parfyme, men den ene kommer med skrukork - den andre med sprut. Jeg har begge variantene.

Det hender også jeg varierer med Polo Sport parfyme.

I håret bruker jeg voks. Men jeg husker aldri merket. Sånn dyr satan man kjøper hos frisøren. Alt for dyr. Bør vurdere noe annet. Over 200 spenn for voks. Sykt. Utrolig at jeg i det hele tatt lar meg lure til å kjøpe den slags hos disse barmfagre skjønnhetene som sier det vil være så bra for håret mitt. Engang kjøpte jeg faen meg shampo og balsam til nesten 400 kroner. Fyttifaen. Jeg er svak.

Jeg lukter utrolig godt, men er åpen for å forsøke noe nytt. Vet ikke hva.

Gjest et forslag
Skrevet

Så bruker jeg Davidhoff aftershave og parfyme. Jeg vet egentlig ikke forskjellen på aftershave og parfyme, men den ene kommer med skrukork - den andre med sprut. Jeg har begge variantene.

I håret bruker jeg voks. Men jeg husker aldri merket. Sånn dyr satan man kjøper hos frisøren. Alt for dyr. Bør vurdere noe annet. Over 200 spenn for voks. Sykt. Utrolig at jeg i det hele tatt lar meg lure til å kjøpe den slags hos disse barmfagre skjønnhetene som sier det vil være så bra for håret mitt. Engang kjøpte jeg faen meg shampo og balsam til nesten 400 kroner. Fyttifaen. Jeg er svak.

L'homme (parfyme for menn) er god!

ShitDiddelyDo
Skrevet

L'homme (parfyme for menn) er god!

Hvis jeg husker det skal jeg love å lukte på den engang!

Mary Poppins
Skrevet

Forskjellen på aftershave og parfyme er bare at parfyme er sterkere. altså lukter mer og varer lengre.

Det samme blir det for damer, eau de toilet er mildere, mens parfyme er sterkere.

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Forskjellen på aftershave og parfyme er bare at parfyme er sterkere. altså lukter mer og varer lengre.

Det samme blir det for damer, eau de toilet er mildere, mens parfyme er sterkere.

Så dere bruker også aftershave etter barbering?

Jeg lærer stadig noe nytt.

Skrevet

Mary Kay i pleiemiddel. Hele "pakka" med rens, serum og dag/nattkrem. Fungerer veldig bra, godt fornøyd.

Mascara har jeg for tiden fra Loreal.

Ikke noe på øyebrynene for dem farger og napper jeg hos hudpleier.

Leppestifter er forskjellige merker.

Mary Poppins
Skrevet

Så dere bruker også aftershave etter barbering?

Jeg lærer stadig noe nytt.

hehe nei hvordan i all verden klarte du å få det ut fra det jeg sa?

Skrevet

Jeg bruker ikke sminke. Jeg bruker bare såpe, shampo, formskum og litt fuktighetskrem en gang i blant.

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe nei hvordan i all verden klarte du å få det ut fra det jeg sa?

Jeg vet ikke. Men jeg skylder på lite søvn det siste døgnet. :)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg vet ikke. Men jeg skylder på lite søvn det siste døgnet. :)

det er greit clint da er du tilgitt;) les gjennom det jeg skrev en gang til du så ser du at jeg sier ingenting om at vi jenter også bruker aftershave.

ShitDiddelyDo
Skrevet

det er greit clint da er du tilgitt;) les gjennom det jeg skrev en gang til du så ser du at jeg sier ingenting om at vi jenter også bruker aftershave.

Ah, nå forstår jeg. Godt du tilgir lett. :)

Annonse

Gjest malun
Skrevet

Bruker Clinique ansiktskrem og øyekrem, til kroppen bruker jeg Spenol til daglig.

Vaseline Intensive Care deo og Hugo Boss Intense parfyme.

Av sminke bruker jeg Max Factor mascara, Giordani pudder, Dior øyenskygge, H&M eyeliner, Elizabeth Arden 8 Hour lipstick og...hmm...er det noe mer da, tro? Ikke som jeg husker i farta.

Bruker ikke nødvendigvis alt daglig, da. Men når jeg skal pynte meg, er det dypdykk i godteposen. ;o)

Gjest ny og grønn på dol
Skrevet

bruker kun litt krem i ansiktet, pluss litt parfyme i ny og ne.

Men det jeg lurte på hva betyr det når dere skriver FU først?

Skrevet

Alt av shampoo, såper, deodoranter, hudpleie, make up o.l her i huset kommer fra Volare. Og jeg har et ganske imponerende utvalg i masker, rens, kremer og denslags etterhvert.

Av parfyme bruker jeg Hugo Woman, Tommy girl og Jean Paul le classique. Gubben bruker Hugo Boss dark blue og Christian Dior's Fahrenheit

Skrevet

Bruker Clinique ansiktskrem og øyekrem, til kroppen bruker jeg Spenol til daglig.

Vaseline Intensive Care deo og Hugo Boss Intense parfyme.

Av sminke bruker jeg Max Factor mascara, Giordani pudder, Dior øyenskygge, H&M eyeliner, Elizabeth Arden 8 Hour lipstick og...hmm...er det noe mer da, tro? Ikke som jeg husker i farta.

Bruker ikke nødvendigvis alt daglig, da. Men når jeg skal pynte meg, er det dypdykk i godteposen. ;o)

Jeg er imponert over de som kan redegjøre for merkene. Jeg vet at jeg bruker leppestift og mascara, men har ikke peiling på hva de heter.

Da må jeg i så fall gå og sjekke det.

Skrevet

bruker kun litt krem i ansiktet, pluss litt parfyme i ny og ne.

Men det jeg lurte på hva betyr det når dere skriver FU først?

FU = Forumundersøkelse:-)

Skrevet

Jeg er imponert over de som kan redegjøre for merkene. Jeg vet at jeg bruker leppestift og mascara, men har ikke peiling på hva de heter.

Da må jeg i så fall gå og sjekke det.

....noe jeg antar du aldri kommer til å gidde å gjøre....:)

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Barnängen shampo&balsam og Palmolive dusj-såpe fra dagligvarebutikk nå som jeg er student. Savner frisörproduktene..

Ansiktsvask, serum og fuktighetskrem fra Clinique.

Makeupkrem, pudder og mascara fra Maxfactor. Fant en billig men ok eye-liner på H&M. Som regel bruker jeg bare lipgloss, har en lyserosa fra body shop.

Av parfyme bruker jeg for tiden en som heter et eller annet med Beverly Hills..lilla.. lukter veldig godt:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...