Gjest Shave my poodle Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Skal i bryllup om en stund. Antrekket skal väre "mörk dress". Har lest att dette betyr litt pyntet kjole for damene. Hva innebärer dette? Betyr det lang eller kort kjole? Kan jeg ha skjört i stedet? Hvor utringet kan toppen väre i så fall (f.eks synlige skuldre)? Kan skjörtet väre kort, eller må det väre langt? Kan man ha penbukse med en pen topp, uten att det er en hel buksedress? Er ikke när familie, eller forlover om det har noe å si.. 0 Siter
Velouria Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Lang kjole, du kan gjerne ha en lett utringet kjole med sjal eller kort jakke til. Ikke bukse og ikke kort. 0 Siter
Gjest mener jeg da Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Synes velouria har svart litt feil. Korrekt antrekk for mørk dress er tre-kvart lang kjole. Ikke lang. Ikke for pyntet. Ikke sort, ikke hvitt. 0 Siter
Gjest Shave my poodle Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Lang kjole, du kan gjerne ha en lett utringet kjole med sjal eller kort jakke til. Ikke bukse og ikke kort. Jaja da er det vel bare å bite i det sure eplet å dra og kjöpe lang kjole.. hvorfor kan ikke folk gifte seg når jeg har litt bedre råd..? 0 Siter
Gjest Shave my poodle Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Synes velouria har svart litt feil. Korrekt antrekk for mørk dress er tre-kvart lang kjole. Ikke lang. Ikke for pyntet. Ikke sort, ikke hvitt. Oj så ikke innlegget ditt för etter jeg hadde svart V.. Hmm dette ble da vanskelig.. får kanskje ta en telefon til brudeparet å höre.. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Du kan gjerne være utringet. Hvis du bruker skjørt, bør det se ut som en todelt kjole (samme farge på topp og skjørt) Jeg er uenig i at det skal være 3/4-lang. Det er ingen regel som sier 3/4. Der velger man det man kler. Det bør vel være en viss stil, så velger du kort, må det iallfall være stilig, og 'kledd', men som sagt, det har ingenting med utringningens strørresle å gjøre. ps. jeg er ikke ekspert, bare lett kvalifisert syns'er.. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Oj så ikke innlegget ditt för etter jeg hadde svart V.. Hmm dette ble da vanskelig.. får kanskje ta en telefon til brudeparet å höre.. det er tryggest 0 Siter
Hønemoren Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jaja da er det vel bare å bite i det sure eplet å dra og kjöpe lang kjole.. hvorfor kan ikke folk gifte seg når jeg har litt bedre råd..? Ja, koster å gå i bryllup. Har vært i brylluper som har kommet på flere tusen. Gave, hotellopphold og litt nytt å ha på seg. Hyggelig, men altså et dypt innhugg på kontoen. 3/4 lang kjole er vel bra til antrekk mørk dress. Jeg synes man kommer i mye forskjellig, både kort, 3/4 og lang. Greit å ha bunad, da behøver man ikke lure.......om man ikke vil skifte etter middagen da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.