Gjest har signatur, ja. Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg skriver inne på åpent, siden det er flere innom dette forumet. I dag har jeg kranglet med mannen min. Det har lenge vært misnøye og småkrangling. Jeg mener at han bør gjøre noen småting hjemme, og han mener at han gjør nok. Men jeg må rydde etter ham... Jeg synes også at vi skal ha sex oftere enn nå, mens han ikke viser interesse for sex (avviser meg). Det er frustrerende. Vi har vært gift i noen få år, og nå må vi begge gjøre en innsats for forholdet. Han mener at alt er min feil, mens jeg mener at vi begge må skjerpe oss. Jeg blir irritert og hissig når han kommer hjem og sitter med pc'en hele dagen. Han klager om jeg ber ham om noe, og han mener at jeg skal gjøre alt husarbeidet. Det gjør jeg også. Men jeg mener at han må hjelpe til de dagene jeg jobber. Han sa noen stygge ting, og det har nok jeg også gjort. Han sier at han er glad i meg, men det virker ikke slik nå.... Trenger noen trøstende ord.. Hvordan komme over denne kneika? Jeg tror jeg sover på et annet rom i natt. Det er så leit alt. (Han får meg nesten til å føle meg unormal fordi jeg ønsker sex av og til, og han mener at jeg "forlanger". Jeg prøver å ikke mase, men det er ikke lett.) 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Det er en grunn til at det er ulike forum, synes du bør poste dette på samliv.Hva er ellers vitsen med forum om alle skulle tenke som deg. 0 Siter
mrxx Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Har aldri skjønt de som ikke en gang kan rydde etter seg selv. Hvorfor i all verden skal andre rydde etter dem? Han kunne i alle fall rydde det han selv roter til, i tillegg koster det ikke stort å ta med litt annet også i samme slengen. Nå er det jo bare din versjon vi hører, men hvis saken er slik du beskriver, så synes jeg ikke du er kravstor. Selvsagt trenger man sex også. Skjønner ikke helt de som velger å være i et forhold men ikke vil ha sex lenger. Jeg har fortsatt stor lyst på kona mi, selv om vi har vært sammen i snart 30 år. 0 Siter
Gjest har signatur, ja. Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Det er en grunn til at det er ulike forum, synes du bør poste dette på samliv.Hva er ellers vitsen med forum om alle skulle tenke som deg. Hva mente du med den siste setningen? 0 Siter
Gjest har signatur, ja. Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Har aldri skjønt de som ikke en gang kan rydde etter seg selv. Hvorfor i all verden skal andre rydde etter dem? Han kunne i alle fall rydde det han selv roter til, i tillegg koster det ikke stort å ta med litt annet også i samme slengen. Nå er det jo bare din versjon vi hører, men hvis saken er slik du beskriver, så synes jeg ikke du er kravstor. Selvsagt trenger man sex også. Skjønner ikke helt de som velger å være i et forhold men ikke vil ha sex lenger. Jeg har fortsatt stor lyst på kona mi, selv om vi har vært sammen i snart 30 år. Takk for svar:) Hans versjon er vel det at jeg vil at han skal gjøre ting hjemme som han mener er mitt område. Han mener at jeg maser. Maser om at han skal rydde etter seg og hjelpe litt til, og maser om at vi skal ha sex. Jeg spør av og til om vi skal gjøre det.. Men blir omtrent alltid avvist. Han sier at jeg alltid er sur og irritert. Men jeg blir jo sliten når jeg må tenke på absolutt alt. Men jeg prøver å være blid, men det er ikke alltid lett når han setter seg på et annet rom og jeg skal være med ungene/rydde osv. I natt sov jeg på et annet rom. Han ville ikke snakke; jeg mener vi skal ordne opp før vi legger oss. Men han er lei meg. Jeg får se hvordan dagen i dag blir. Jeg forstår jo at han ikke vil ha sex om han føler at det er noe jeg "krever", men han kan jo ta initiativet når han har lyst? Men det er visst ikke så ofte. Vi er unge, og jeg har ikke lyst til at ekteskapet skal bli så "tomt" (vet ikke hvordan jeg skal forklare det). 0 Siter
mrxx Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Takk for svar:) Hans versjon er vel det at jeg vil at han skal gjøre ting hjemme som han mener er mitt område. Han mener at jeg maser. Maser om at han skal rydde etter seg og hjelpe litt til, og maser om at vi skal ha sex. Jeg spør av og til om vi skal gjøre det.. Men blir omtrent alltid avvist. Han sier at jeg alltid er sur og irritert. Men jeg blir jo sliten når jeg må tenke på absolutt alt. Men jeg prøver å være blid, men det er ikke alltid lett når han setter seg på et annet rom og jeg skal være med ungene/rydde osv. I natt sov jeg på et annet rom. Han ville ikke snakke; jeg mener vi skal ordne opp før vi legger oss. Men han er lei meg. Jeg får se hvordan dagen i dag blir. Jeg forstår jo at han ikke vil ha sex om han føler at det er noe jeg "krever", men han kan jo ta initiativet når han har lyst? Men det er visst ikke så ofte. Vi er unge, og jeg har ikke lyst til at ekteskapet skal bli så "tomt" (vet ikke hvordan jeg skal forklare det). Ikke koselig å bli maset på heller, det forstår jeg, men som regel brukes dette som en unnskyldning for ikke å ha sex. I stedenfor å gå i seg selv litt så setter han skylden på deg. Det er etter min mening dårlig gjort. Selvfølelsen din blir jo ikke noe større av dette heller. Og i og med at dere er unge, så burde sexlivet vært veldig bra. Det er bare tull at det som skal gjøres hjemme er ditt ansvar. Greit nok at det kanskje ikke passer han å rydde da du vil det skal ryddes, men da får han i tilfelle snakke om det og at dere blir enige om en løsning. For meg ser det ikke ut til at han gidder å rydde, verken etter seg selv eller andre. 0 Siter
Gjest har signatur, ja. Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Ikke koselig å bli maset på heller, det forstår jeg, men som regel brukes dette som en unnskyldning for ikke å ha sex. I stedenfor å gå i seg selv litt så setter han skylden på deg. Det er etter min mening dårlig gjort. Selvfølelsen din blir jo ikke noe større av dette heller. Og i og med at dere er unge, så burde sexlivet vært veldig bra. Det er bare tull at det som skal gjøres hjemme er ditt ansvar. Greit nok at det kanskje ikke passer han å rydde da du vil det skal ryddes, men da får han i tilfelle snakke om det og at dere blir enige om en løsning. For meg ser det ikke ut til at han gidder å rydde, verken etter seg selv eller andre. Jeg skal nå i alle fall prøve å gjøre det jeg kan for at vi har det bra. Men skal jeg la være med å foreslå sex og vente til han vil? Og prøve å være fornøyd med det en sjelden gang? Det er ikke sånn jeg vil ha det... 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Hva mente du med den siste setningen? Var kanskje litt kvass, men mente at du bør poste det på riktig forum:) 0 Siter
mrxx Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg skal nå i alle fall prøve å gjøre det jeg kan for at vi har det bra. Men skal jeg la være med å foreslå sex og vente til han vil? Og prøve å være fornøyd med det en sjelden gang? Det er ikke sånn jeg vil ha det... Dette med sex er ikke godt å si hvordan du skal takle. Jeg tror ikke det blir noe bedre om du venter og heller ikke noe bedre om du prøver deg. Jeg har ikke noe fasittsvar på dette. Jeg tror at han og likesinnende, bruker dette med mas som en unnskyldning i et forsøk på å klandre deg for at det er slik det er. Problemet ligger hos han og ikke hos deg. Ikke godt å si hva du skal gjøre, bortsett fra å sørge for at du selv får dine orgasmer. Onani er ikke noe erstatning, men i alle fall et suplement du kan ha stor glede og nytte av, spesielt i en frustrerende sitasjon:-) 0 Siter
Gjest har signatur, ja. Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Dette med sex er ikke godt å si hvordan du skal takle. Jeg tror ikke det blir noe bedre om du venter og heller ikke noe bedre om du prøver deg. Jeg har ikke noe fasittsvar på dette. Jeg tror at han og likesinnende, bruker dette med mas som en unnskyldning i et forsøk på å klandre deg for at det er slik det er. Problemet ligger hos han og ikke hos deg. Ikke godt å si hva du skal gjøre, bortsett fra å sørge for at du selv får dine orgasmer. Onani er ikke noe erstatning, men i alle fall et suplement du kan ha stor glede og nytte av, spesielt i en frustrerende sitasjon:-) Ja, men det kan være kjedelig å onanere bare for å "stilne" behovet.. Da føler at jeg gjør det kun for å få det gjort (vanskelig å forklare). Det er jo godt, men erstatter ikke sex. Jeg må vel innse at han ikke har det helt store behovet... Synd. Men jeg trodde virkelig ikke at det skulle bli sex kun en gang i måneden (eller sjeldnere). Jeg er takknemlig for at du har svart meg:) 0 Siter
mrxx Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Ja, men det kan være kjedelig å onanere bare for å "stilne" behovet.. Da føler at jeg gjør det kun for å få det gjort (vanskelig å forklare). Det er jo godt, men erstatter ikke sex. Jeg må vel innse at han ikke har det helt store behovet... Synd. Men jeg trodde virkelig ikke at det skulle bli sex kun en gang i måneden (eller sjeldnere). Jeg er takknemlig for at du har svart meg:) Jeg hadde blitt sprø hvis jeg fikk sex bare en gang i måneden i et forhold. Det er lettere å leve uten sex når man er singel enn når man er i et forhold. Du må kanskje forsøke å få han i tale, hvis ikke må du vurdere hele forholdet. Du kan også lære deg å kose deg enda mer med onani, så det ikke blir slik at du bare gjør det for å få det gjort, men at det kan gi deg noe mer enn som så. Finnes mye hjelpemidler for dere jenter vet du:-) Men selvsagt enig med deg, det kan ikke erstatte sex, men det er et godt supplement:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.