Gjest Timari Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Kommer fortsettelsen neste onsdag eller? Noen som vet? 0 Siter
Line Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Fortsettelse kommer i neste uke, ja. Jeg har sett episoden(e) der på dansk tv3 tidligere, den gjorde inntrykk! Veldig spesielt... 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Fortsettelse kommer i neste uke, ja. Jeg har sett episoden(e) der på dansk tv3 tidligere, den gjorde inntrykk! Veldig spesielt... går ekstrem oppussing fortsatt på dansk tv3? 0 Siter
Line Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 går ekstrem oppussing fortsatt på dansk tv3? Er sannelig ikke helt sikker, men det er ikke mer enn tre-fire uker siden jeg så programmet du viste til her. Da gikk det hver kveld... det er et av favorittprogrammene mine, så det skal jeg prøve å sjekke ut! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Er sannelig ikke helt sikker, men det er ikke mer enn tre-fire uker siden jeg så programmet du viste til her. Da gikk det hver kveld... det er et av favorittprogrammene mine, så det skal jeg prøve å sjekke ut! lurer på hvordan den norske versjonen blir jeg ... 0 Siter
Line Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 lurer på hvordan den norske versjonen blir jeg ... Ja... det blir spennende å se! Var oppstarten der på søndag? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.