Gå til innhold

FU: Hvor høy er du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

9

• serendipity

4

• Babette

4

• ShitDiddelyDo

4

Skrevet

Får slenge meg inn på denne tråden og.

Sist jeg ble målt ble høyden satt til 189 centimeter - og med det synes jeg vel relativt godt i mengden her...

Skrevet

Får slenge meg inn på denne tråden og.

Sist jeg ble målt ble høyden satt til 189 centimeter - og med det synes jeg vel relativt godt i mengden her...

*Hehe* Minner meg på en jeg gikk sammen med på gymnaset. Han var temmelig lang og han syntes det var ustyrtelig morsomt å legge hånden på hylla i gangen og få meg til å gå under - jeg trengte nemlig ikke bøye meg i det hele tatt! :o)

Og på ungdomsskolen gikk jeg i klasse med en godgutt som var ganske så lang - vi hadde et fast rituale der jeg hoppet opp (!) og ga ham en klem hver gang vi treftes! :o)

Skrevet

*Hehe* Minner meg på en jeg gikk sammen med på gymnaset. Han var temmelig lang og han syntes det var ustyrtelig morsomt å legge hånden på hylla i gangen og få meg til å gå under - jeg trengte nemlig ikke bøye meg i det hele tatt! :o)

Og på ungdomsskolen gikk jeg i klasse med en godgutt som var ganske så lang - vi hadde et fast rituale der jeg hoppet opp (!) og ga ham en klem hver gang vi treftes! :o)

Høres ut omtrent som meg og kona det der *s*

Annonse

Skrevet

Høres ut omtrent som meg og kona det der *s*

:o) Eksmannen min var 32,5 cm høyere enn meg - vi hadde mye morsomt med det. Bl.a. var han veldig fornøyd med at han fikk ha klærne sine i fred. ;o)

Skrevet

:o) Eksmannen min var 32,5 cm høyere enn meg - vi hadde mye morsomt med det. Bl.a. var han veldig fornøyd med at han fikk ha klærne sine i fred. ;o)

Kjenner igjen den der ja.

Har en kroppsbygning som er nesten dobbelt så bred som konas og - så klærne er ikke noe problem i så måte.

Annet enn at madammen muligens vil kunne komme til å annektere en av mine t-skjorter til nattkjole.

Om jeg noen gang skulle komme til å anskaffe en sådan med et litt fjongt utseende, vel og merke ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Så sønnen ble høyere enn faren selv om moren var så liten?

Jeg som håper på at min gjennomsnittshøyde skal "dra ned" høyden til sønnen vår slik at han ikke skal bli så lang...

Hele svigerfamilien min er lange, så jeg følte meg lenge sett ned på. Svigerfar er over 190 og både svigermor og svigerinnen min er over 180.

Heldigvis for meg så fannt svigerinnen min seg en mann mer på mitt nivå, tror han er ca 170...

Han ble høy ja.

Vår sønn vokste 11 cm sine første 7 leveuker, og skapte stor ståhei på helsestasjonen, for det skulle ikke gå an.

Det er vistnok fordi han har faren sine høyde gener, han har allerede lang rygg og er spådd til og vokse meg langt over hode.

Jaja, naturen kan en vel ikke gjøre noe med, vi får gjøre det beste ut av det ;-)

Gjest Wilhma
Skrevet

Han ble høy ja.

Vår sønn vokste 11 cm sine første 7 leveuker, og skapte stor ståhei på helsestasjonen, for det skulle ikke gå an.

Det er vistnok fordi han har faren sine høyde gener, han har allerede lang rygg og er spådd til og vokse meg langt over hode.

Jaja, naturen kan en vel ikke gjøre noe med, vi får gjøre det beste ut av det ;-)

:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...