Gjest "leamus" Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Fra tid til annen får jeg en slags krampelignende symptom i muskelen like under øyet. Dette er ganske irriterende. Er det noen som vet hva årsaken til dette er og om det er noen måte å få dette bort på? 0 Siter
sheba Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 En isbit under øyet pleier å hjelpe på meg:-) 0 Siter
Moraki Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 En isbit under øyet pleier å hjelpe på meg:-) Det har vært forsket på fenomenet, uten at jeg vet om noen har kommet frem til noen medisinsk konklusjon. Tror de sa noe om at man kan få skjelvinger over hele kroppen, og at når man får det i øyet eller under øyet, er det en "normal" reaksjon.. ...TROR jeg da.. 0 Siter
sheba Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Det har vært forsket på fenomenet, uten at jeg vet om noen har kommet frem til noen medisinsk konklusjon. Tror de sa noe om at man kan få skjelvinger over hele kroppen, og at når man får det i øyet eller under øyet, er det en "normal" reaksjon.. ...TROR jeg da.. ja vanlig er det og ikke noe symptom på noe galt, men det pleier og hjelpe med isbiten, det er ganske irriterende når det begynner og hoppe:-) 0 Siter
Moraki Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 ja vanlig er det og ikke noe symptom på noe galt, men det pleier og hjelpe med isbiten, det er ganske irriterende når det begynner og hoppe:-) Bare det ikke hopper ut, så.. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg spurte en optiker en gang, han sa stress og/eller søvmangel kunne være årsaken. 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg får det fra tid til annen både under øyet og rundt munnen, men det pleier gå fort over. Aner ikke hva som gjør det, men det irriterer, føler alle kan se det. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg har mye leamus i perioder. Hos meg skyldes det mangel på søvn (les unger som er våkne om natta) og stress. Det er skrekkelig irriterende, men jeg har ingen tips for å få det til å slutte (utenom å sove mye da). 0 Siter
Gjest leamus Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg har mye leamus i perioder. Hos meg skyldes det mangel på søvn (les unger som er våkne om natta) og stress. Det er skrekkelig irriterende, men jeg har ingen tips for å få det til å slutte (utenom å sove mye da). Takk. Jeg prøve og sove mer fremover. Håper det hjelper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.