Gå til innhold

"krampe" under øyet

Anbefalte innlegg

Gjest "leamus"
Skrevet

Fra tid til annen får jeg en slags krampelignende symptom i muskelen like under øyet. Dette er ganske irriterende.

Er det noen som vet hva årsaken til dette er og om det er noen måte å få dette bort på?

Fortsetter under...

Skrevet

En isbit under øyet pleier å hjelpe på meg:-)

Det har vært forsket på fenomenet, uten at jeg vet om noen har kommet frem til noen medisinsk konklusjon. Tror de sa noe om at man kan få skjelvinger over hele kroppen, og at når man får det i øyet eller under øyet, er det en "normal" reaksjon..

...TROR jeg da..

Skrevet

Det har vært forsket på fenomenet, uten at jeg vet om noen har kommet frem til noen medisinsk konklusjon. Tror de sa noe om at man kan få skjelvinger over hele kroppen, og at når man får det i øyet eller under øyet, er det en "normal" reaksjon..

...TROR jeg da..

ja vanlig er det og ikke noe symptom på noe galt, men det pleier og hjelpe med isbiten, det er ganske irriterende når det begynner og hoppe:-)

Skrevet

ja vanlig er det og ikke noe symptom på noe galt, men det pleier og hjelpe med isbiten, det er ganske irriterende når det begynner og hoppe:-)

Bare det ikke hopper ut, så..

Jeg er en annen
Skrevet

Jeg spurte en optiker en gang, han sa stress og/eller søvmangel kunne være årsaken.

Annonse

Gjest nickless
Skrevet

Jeg får det fra tid til annen både under øyet og rundt munnen, men det pleier gå fort over.

Aner ikke hva som gjør det, men det irriterer, føler alle kan se det.

Skrevet

Jeg har mye leamus i perioder. Hos meg skyldes det mangel på søvn (les unger som er våkne om natta) og stress. Det er skrekkelig irriterende, men jeg har ingen tips for å få det til å slutte (utenom å sove mye da).

Gjest leamus
Skrevet

Jeg har mye leamus i perioder. Hos meg skyldes det mangel på søvn (les unger som er våkne om natta) og stress. Det er skrekkelig irriterende, men jeg har ingen tips for å få det til å slutte (utenom å sove mye da).

Takk. Jeg prøve og sove mer fremover. Håper det hjelper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...