Gå til innhold

Ville dere hatt sex med en som hadde byttet kjønn?

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Noen som ser noe?

Jeg får opp en blank side. Kanskje min PC ikke takler det formatet?

min viser også en blank side

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• skorpionfisken

5

• Lillemus

4

• morsan

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

For å svare seriøst:

Nei, jeg hadde ikke hatt sex med en som har skiftet kjønn.

Trust me- det er ikke sikkert du hadde ant noe om det.

I forbindelse med min mye omtalte transe-eks, hadde jeg å gjøre med ei (nå) jente- som tidligere hadde vært mann.

Jeg kunne iallefall ikke merke en eneste forskjell fra en "ekte" kvinne- vi trente også sammen, derfor så jeg henne også naken i garderoben noen ganger. Hun så akkurat ut som meg, for å si det sånn.

Men om man vet hva man skal se etter, kan man visst "kjenne" det litt om man slikker klitorisen til en transseksuell- den er visst litt "hardere" enn de ekte sakene. Men da skal man visst kjenne godt etter.

Så uten å ville skremme deg, det kan godt hende at den lekre rypa du hadde deg med sist tidligere var Per fra Drøbak... :)

Skrevet

For å svare seriøst:

Nei, jeg hadde ikke hatt sex med en som har skiftet kjønn.

Mitt forrige innlegg forutsetter jo at operasjonen er fullstendig, og _vellykket_..;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Trust me- det er ikke sikkert du hadde ant noe om det.

I forbindelse med min mye omtalte transe-eks, hadde jeg å gjøre med ei (nå) jente- som tidligere hadde vært mann.

Jeg kunne iallefall ikke merke en eneste forskjell fra en "ekte" kvinne- vi trente også sammen, derfor så jeg henne også naken i garderoben noen ganger. Hun så akkurat ut som meg, for å si det sånn.

Men om man vet hva man skal se etter, kan man visst "kjenne" det litt om man slikker klitorisen til en transseksuell- den er visst litt "hardere" enn de ekte sakene. Men da skal man visst kjenne godt etter.

Så uten å ville skremme deg, det kan godt hende at den lekre rypa du hadde deg med sist tidligere var Per fra Drøbak... :)

Ikke rart jeg generelt er skeptisk til folk fra Østfold. :)

Gjest krepsa
Skrevet

Noen som ser noe?

Jeg får opp en blank side. Kanskje min PC ikke takler det formatet?

Får også bare en blank side.

Skrevet

Min viser Jabba. Rart. Maskinen din bør takle et jpg-bilde.

Min får også opp et blankt (helt hvit) side.

Og min maskin takler .jpg formater uten problemer vanligvis.

Skrevet

Min viser Jabba. Rart. Maskinen din bør takle et jpg-bilde.

Tror du har jabba på hjernen jeg - og det har satt seg fast på hornhinnene dine:-)

Skrevet

Det hadde vært spennende. Så jeg sier ja.

Skrevet

Ikke i utgangspunktet og ikke for utforskningens del, altså ikke et ons eller noe i den duren.

Men som forelsket, gjør jeg det meste.

Gjest Orientering
Skrevet

Jeg er ikke homofil. Det er ikke mulig å endre kromosomene fra XY til XX, så her har vi å gjøre med en mann. Som hetero tenner jeg bare på kvinner.

Imidlertid fins det jo en del homofile menn, så personen finner seg sikkert en partner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Personlig ville jeg nok heller hatt sex meg personen i forkant av bildet, men hver sin smak:-)

I den gullbikinien er Leia ganske digg. :)

Skrevet

Ikke rart jeg generelt er skeptisk til folk fra Østfold. :)

Drøbak ligger da vel ikke i Østfold! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Drøbak ligger da vel ikke i Østfold! ;-)

Same shit! :)

Skrevet

Same shit! :)

Akershus, my friend, Akershus!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...