Gå til innhold

Min mann har blitt så urenslig

Anbefalte innlegg

Gjest meget frustrert frue

Æsj og fysj! Vet ikke om jeg ville ligget i samme senga som han en gang.

Men du har ingen aning om hvorfor han er slik eller hvorfor det startet? Har du snakket med ham om det, spurt ham hvorfor?

I starten av vårt forhold var han jo ikke sånn i det heletatt.

Etter en stund, sklei det ut mer og mer.

Eneste grunnen jeg finner, er latskap.

Har snakket med ham om dette flere ganger, får til svar at han skal skjerpe seg. Skjerper seg kun i noen dager og så sklir det ut igjen.

Jeg blir dritt lei av å mase på ham om dette og det skaper veldig ufred mellom oss. Føler ikke jeg kommer noen vei.

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

3

• skorpionfisken

3

• Babette

2

• lilleva

2

Mest aktive i denne tråden

Kan ikke si at jeg har så lyst til å gjøre det når jeg er i denne situasjonen. Synes egentlig det er like greit og ikke ha sexlyst.

Tar jeg ut hormonspiralen nå, så vil jeg jo få problemer; kjenne lyst men ha en skitten mann.

Selvfølgelig tar jeg ut spiralen om han skjerper seg.

"Selvfølgelig tar jeg ut spiralen hvis han begynner å vaske seg"(?)

Hva slags verden er det du lever i? Snakk om kvinne/sex utpressing!

Skal se mannen din begynner å vaske seg, blir attraktiv igjen, for så å ikke ønske å ha sex med deg likevel, da sitter du igjen med svarteper!

mil1365380270

I starten av vårt forhold var han jo ikke sånn i det heletatt.

Etter en stund, sklei det ut mer og mer.

Eneste grunnen jeg finner, er latskap.

Har snakket med ham om dette flere ganger, får til svar at han skal skjerpe seg. Skjerper seg kun i noen dager og så sklir det ut igjen.

Jeg blir dritt lei av å mase på ham om dette og det skaper veldig ufred mellom oss. Føler ikke jeg kommer noen vei.

Kan vise han den tråden her, så skjønner han at han oppfører seg unormalt?

Få noen venner til å kommentere at han lukter vondt/har dårlig ånde?

"Selvfølgelig tar jeg ut spiralen hvis han begynner å vaske seg"(?)

Hva slags verden er det du lever i? Snakk om kvinne/sex utpressing!

Skal se mannen din begynner å vaske seg, blir attraktiv igjen, for så å ikke ønske å ha sex med deg likevel, da sitter du igjen med svarteper!

Du missforstår.

Spiralen skal ut likevel snart.

Spørsmålet for meg blir da om jeg skal sette inn ny eller finne annen prevansjon. Fortsetter det sånn som nå, ser jeg ingen grunn til å bruke noe annet, hva skal jeg med sexlyst liksom. Flere barn skal vi ikke ha.

Annonse

Høres ut som han er deprimert / syk. Det gir seg ofte utslag i at man gir blaffen i hygiene, ting rundt seg osv.

Da har han måttet ha depresjon i flere år, synes det er litt rart at det ikke er andre symptomer som vises hvis det er dét som er problemet. Han virker veldig fornøyd med tilværelsen selv.

Har han en jobb? Går han ut? Venner og kolleger vil vel begynne å hinte litt når han ikke har vasket seg på en uke?

Han er i full jobb, er ikke så mye ute utenom jobben. Har ingen faste venner som han er sammen med. Sikkert pga dårlig hygiene vil jeg tro.

Hva de sier på jobb, aner jeg ikke, men jeg synes det er rart om de ikke kommenterer noe. Får nok ikke høre det likevel jeg.

Gjest frustrert frue 2

Mannen min pusser sjelden tennene, og han vasker seg ikke nedentil hver dag. Jeg "maser" om jeg ber ham pusse tennene.... Men han burde gjøre det av seg selv hver dag! Det blir bare dyre tannlegeregninger (som vi ikke har råd til).

Mannen min pusser sjelden tennene, og han vasker seg ikke nedentil hver dag. Jeg "maser" om jeg ber ham pusse tennene.... Men han burde gjøre det av seg selv hver dag! Det blir bare dyre tannlegeregninger (som vi ikke har råd til).

Pusser ikke tennene?

Usjameg, hvem ved sine fulle fem gjør ikke det da??

Greit nok at folk ikke dauer av å ikke dusje hver eneste dag, men ikke pusse tennene?

Ikke om jeg ville kyssa den munnen, nei!

Ei heller rota meg borti utstyret han har nedentil!

Gjest krepsa

Han er i full jobb, er ikke så mye ute utenom jobben. Har ingen faste venner som han er sammen med. Sikkert pga dårlig hygiene vil jeg tro.

Hva de sier på jobb, aner jeg ikke, men jeg synes det er rart om de ikke kommenterer noe. Får nok ikke høre det likevel jeg.

Det er ikke så enkelt å gi beskjed til en kollega at det lukter vondt av han.

Har tidligere jobbet sammen en som _stinket_ sur svette når han kom om morgenen. Orket knapt gå inn på kontoret hans. Alle kollegene syntes jo det lutet ille.

Men det var _ingen_ som sa noe til han.

Ikke enkelt det der.

Annonse

Gjest frustrert frue 2

Pusser ikke tennene?

Usjameg, hvem ved sine fulle fem gjør ikke det da??

Greit nok at folk ikke dauer av å ikke dusje hver eneste dag, men ikke pusse tennene?

Ikke om jeg ville kyssa den munnen, nei!

Ei heller rota meg borti utstyret han har nedentil!

Nei, der ser du hvordan vi har det....

Gjest Mora2

Har kommet gradvis ja og nå er jeg så dritt lei av å mase på ham, det nytter jo ikke å si fra heller.

*sukk*

Nei, målet må jo være at han vasker seg fordi han selv vil, fordi han synes det er godt å være ren og ikke fordi du maser.

Det med mas virker som oftest mot sin hensikt.

Har du prøvd å spørre ham hvorfor han er slik? Hva som ligger bak? Det må være en grunn til det.

Nei, målet må jo være at han vasker seg fordi han selv vil, fordi han synes det er godt å være ren og ikke fordi du maser.

Det med mas virker som oftest mot sin hensikt.

Har du prøvd å spørre ham hvorfor han er slik? Hva som ligger bak? Det må være en grunn til det.

Grunnen er nok latskap og intet annet. Han er giddesløs når det gjelder andre ting også.

Har ingen hobby eller spesielle venner, sitter bare inne foran tv´n.

Gjest Mora2

Grunnen er nok latskap og intet annet. Han er giddesløs når det gjelder andre ting også.

Har ingen hobby eller spesielle venner, sitter bare inne foran tv´n.

Da må han få seg et dytt i rævva ja.

Si at du er lei og forventer at han skjerper seg, hvis ikke må han bli med til familierådgivningskontoret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...