Gå til innhold

FU: Hvor mye veier du?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Som en motvekt til Maluns tråd som engang for alle viser at det er utrolig mange med dvergetendenser her på dol, tenkte jeg å finne ut hva dvergene faktisk veier.

Basse og jeg leder høydekonkurransen med henholdsvis 192 og 184 cm, med den ekte noor på en solid tredjeplass.

Selv veier jeg ca. 92 kilo.

Noen bedre?

Fortsetter under...

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

22

• favn

13

• Velouria

12

• lilleva

10

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke så glad i å si vekta til fremmedfolk
Skrevet

Jeg veier 65 kg, noe som er 7-8 kg for mye i forhold til min høyde. Holder på med et evighetsprosjekt som heter gå ned til trivselsvekten.

Skrevet

Jeg hadde omgangssyke i helga. Så i dag veide jeg 52,5 kg..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg hadde omgangssyke i helga. Så i dag veide jeg 52,5 kg..

Jeg dreit engang av meg ca. 10 kilo på et par dager.

Det var helt jævlig.

Skrevet

Vekt uten lengde forteller ikke stort, er 164 høy og ca 50 tung. Det er for lite, ønsker 3 kilo til, men det er vanskelig å legge på seg. Det vil si, trening gir muskler (som veier), så jeg er lei meg for at jeg holdt opp å trene da jeg var så ufattelig bra i siget.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg veier 65 kg, noe som er 7-8 kg for mye i forhold til min høyde. Holder på med et evighetsprosjekt som heter gå ned til trivselsvekten.

Jenter er så utrolig sensitive til dette med vekt.

Annonse

Skrevet

ca.55 kg- av og til 50, av og til 60- det varierer med "årstidene".

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vekt uten lengde forteller ikke stort, er 164 høy og ca 50 tung. Det er for lite, ønsker 3 kilo til, men det er vanskelig å legge på seg. Det vil si, trening gir muskler (som veier), så jeg er lei meg for at jeg holdt opp å trene da jeg var så ufattelig bra i siget.

Men da skal du vite at du raskt kommer tilbake til gamle høyder hvis du begynner å trene igjen.

Gjest Også evighetsprosjekt
Skrevet

Slår meg sammen med deg...! Veier 68-69 kg. og vil ned 5-6 kg. Er jo SÅ vanskelig.

skorpionfisken
Skrevet

Miiiihihihihi...

Åneidu...

Det vet ikke engang han jeg bor sammen med.

Gjest Også evighetsprosjekt
Skrevet

Jenter er så utrolig sensitive til dette med vekt.

Er ikke så rart det.

Jeg for min del liker så godt belter, men ikke innebygde :-)

Skrevet

Men da skal du vite at du raskt kommer tilbake til gamle høyder hvis du begynner å trene igjen.

Mener du at jeg har bedre forutsetninger nå for å komme i form / bli sterkere, enn før jeg begynte å trene første gang?

Annonse

Skrevet

Jeg dreit engang av meg ca. 10 kilo på et par dager.

Det var helt jævlig.

Det er effektivt ja, men jeg må si det er en rimelig bedriten slankekur likevel...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mener du at jeg har bedre forutsetninger nå for å komme i form / bli sterkere, enn før jeg begynte å trene første gang?

Ja, mye bedre. Kroppen husker godt!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er effektivt ja, men jeg må si det er en rimelig bedriten slankekur likevel...

Det var ingen slankekur for min del. Mistet sykt mye muskler. Tok mange måneder å trene meg opp igjen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Slår meg sammen med deg...! Veier 68-69 kg. og vil ned 5-6 kg. Er jo SÅ vanskelig.

Det å gå ned 5-6 kilo er ikke vanskelig. Det som er vanskelig (for mange) er å gjøre det som må til.

Skrevet

64 kilo fordelt på 171 cm.

Helt greit, særlig med tanke på hvor glad jeg er i god mat.

Og snart kommer våren og sykkelsesongen :-)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Veier 75 kg, men var en gang oppe i 92... Det fikk jeg slanka bort uten å gå på noe kurs, men ved livsstils endring:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

64 kilo fordelt på 171 cm.

Helt greit, særlig med tanke på hvor glad jeg er i god mat.

Og snart kommer våren og sykkelsesongen :-)

Det høres veldig greit ut.

Men sånt kan jeg ikke skrive. Da tør snart ikke folk å poste svar her.:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...