Gå til innhold

FU: Hvor mye veier du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ingen slankekur for min del. Mistet sykt mye muskler. Tok mange måneder å trene meg opp igjen.

Nei, jeg fikk en følelse av at du ikke gjorde det frivillig :o)

Fortsetter under...

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

22

• favn

13

• Velouria

12

• lilleva

10

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det er sant, men tenker jo på å spise lite og ofte som blir anbefalt. Dessuten masse frukt og grønt, fisk og hvitt kjøtt. Drikke mye vann. Går jo veldig greit midt i uka, men så er det helgen da.....må jo kose seg litt også. Er nok noe her som ødelegger også for min del.

I helgene skal man kose seg. Vi er bare mennesker.

Gjest rart tyngdepunkt..
Skrevet

Jeg har BMI på 22.2 (er 175 cm høy, og er 26 uker gravid.)

Har lagt på meg ni kilo, og føler meg veldig fortung..

Mary Poppins
Skrevet

1.60 høy og veier 53/54kg, men så mye som jeg spiser så regner jeg med å trille innen 2006. Neida vi får statse på at det ikke skjer.

Var forøvrig en gang nede på 44kg, huff så stygt det var.

Gjest ikke så glad i å si vekten til fremmedfolk
Skrevet

Det å gå ned 5-6 kilo er ikke vanskelig. Det som er vanskelig (for mange) er å gjøre det som må til.

Du vet du hva at for noen så er det faktisk ganske vanskelig. Har gått ned nesten 10 kg, men det går ikke videre nedover. Har stått på stedet hvil omtrent siden jul, trener 4 ganger i uken, spiser kjempesunt og det gjør jeg stort sett også i helgene.

Det går rett og slett ikke nedover. Kroppen min vil veie 7-8 kg for mye, men det vil ikke jeg :o)

Skrevet

Hm, jeg veier gjennomsnittet av to elefanter delt på en en banan, ganger med vekta til en humle, som flyr under svinesundbrua i lavttrykk, minus en halv giraff og tre i mente.

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du vet du hva at for noen så er det faktisk ganske vanskelig. Har gått ned nesten 10 kg, men det går ikke videre nedover. Har stått på stedet hvil omtrent siden jul, trener 4 ganger i uken, spiser kjempesunt og det gjør jeg stort sett også i helgene.

Det går rett og slett ikke nedover. Kroppen min vil veie 7-8 kg for mye, men det vil ikke jeg :o)

Nå aner jeg jo ikke hvordan du ser ut, men det er ikke uvanlig at mange jenter tror de må gå ned noen kilo selv om de er perfekte.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hm, jeg veier gjennomsnittet av to elefanter delt på en en banan, ganger med vekta til en humle, som flyr under svinesundbrua i lavttrykk, minus en halv giraff og tre i mente.

Det høres ut som en fin vekt. :)

Skrevet

Hehe...

Men hvis vi regner med at elefanten er ekte større en en, siden den er så stor, og bananen er temmlig mye mindre enn en, siden den er så liten, blir to elefanter delt på en banan er temmelig stort tall....

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg veier 157.

Eller nei.... -det var høyda det ja :S

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg veier 157.

Eller nei.... -det var høyda det ja :S

Nok en dverg. ;)

Gjest ikke så glad i å si vekten til fremmedfolk
Skrevet

Nå aner jeg jo ikke hvordan du ser ut, men det er ikke uvanlig at mange jenter tror de må gå ned noen kilo selv om de er perfekte.

Jeg er enig i det. Jeg ser også folk som sier de er alt for tykke, mens jeg syns de er perfekte :o), men jeg har veid 7 kg mindre for en del år siden og da var jeg veldig fornøyd.

Skal nok klare det etterhvert hvis ikke kroppen lurer meg, holder koken, spiser 5 små måltider om dagen og trener, det må da "smelte" av noe fett etterhvert.

Skrevet

1.60 høy og veier 53/54kg, men så mye som jeg spiser så regner jeg med å trille innen 2006. Neida vi får statse på at det ikke skjer.

Var forøvrig en gang nede på 44kg, huff så stygt det var.

Oi, jeg så for meg deg som ei snelle på minst 175, og bein herfra til evigheten! Vet ikke hvorfor- rart med det her på DOL...:)

Forøvrig er jeg 167, og etter å ha backpacket i England en sommer, og stort sett bare inntatt tørr loff og ellers flytende, gikk jeg ufrivillig ned til 43 kg.

Mamma fikk sjokk da jeg kom hjem, og det fikk jeg selv også da jeg så meg selv i helfigurspeil for første gang på 3 uker!

Usj- det så helt forferdelig ut, som om jeg nettopp kom fra Auschwitz!

Annonse

Skrevet

Det høres ut som en fin vekt. :)

Mm. Helt perfekt, faktisk.

Skrevet

Hehe...

Men hvis vi regner med at elefanten er ekte større en en, siden den er så stor, og bananen er temmlig mye mindre enn en, siden den er så liten, blir to elefanter delt på en banan er temmelig stort tall....

Det er viktig. Også er blomstene viktig. Blomster er alltid viktig. Og ikke minst for humlen.

Gjest ingen signatur på dette...
Skrevet

Veier ca. 95 nå. Har gått ned 10 kg på Grete Roede-kurs, men har noen kg igjen ennå før jeg når målet... Er 170 høy. Må bare si at Grete Roede-kurs er dyrt, men verd pengene.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nok en dverg. ;)

Hehe..ja jeg vet. Har vel fått påpekt det noen ganger. :)

Men siden det er så mange av oss;

Hvofor i all verden kan de ikke produsere bukser som er korte nok??

Mary Poppins
Skrevet

Oi, jeg så for meg deg som ei snelle på minst 175, og bein herfra til evigheten! Vet ikke hvorfor- rart med det her på DOL...:)

Forøvrig er jeg 167, og etter å ha backpacket i England en sommer, og stort sett bare inntatt tørr loff og ellers flytende, gikk jeg ufrivillig ned til 43 kg.

Mamma fikk sjokk da jeg kom hjem, og det fikk jeg selv også da jeg så meg selv i helfigurspeil for første gang på 3 uker!

Usj- det så helt forferdelig ut, som om jeg nettopp kom fra Auschwitz!

Hehe neida jeg er ikke høy i det hele tatt, men jeg kan være en snelle for det ;)

Hvor høy er du da? er du også liten? Du er ikke i dolgalleriet er du det?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe..ja jeg vet. Har vel fått påpekt det noen ganger. :)

Men siden det er så mange av oss;

Hvofor i all verden kan de ikke produsere bukser som er korte nok??

Jeg vet ikke. Mine bukser sitter som støpt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...