Gå til innhold

FU: Hvor mye veier du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vel en av dvergene:)

Har som regel 50 kg fordelt på mine 160 cm.

Men nå må det være flere enn sju som har meldt seg!

Og SDD er Snehvit.

Fortsetter under...

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

22

• favn

13

• Velouria

12

• lilleva

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg veier 100 kg og er på delt andreplass på høydelista:-)

Skrevet

Så lenge kjempehøye menn er velproporsjonert, er jeg enig, men når de nærmer seg 2 meter, har de ofte hele lengden i underkroppen.

Sånn er det med jenter også. Det er sjelden å se skikkelig langbente jenter på 150.

hmm, tja forsåvidt enig i det, men de mennene jeg kjenner på nesten to meter er faktisk velproposjonerte. Og langbente jenter på 1,50 skal vel litt til ja ;)

Gjest baremei
Skrevet

Men nå må det være flere enn sju som har meldt seg!

Og SDD er Snehvit.

*lol*

Annonse

Gjest hemmelig signatur
Skrevet

Jeg er 165 høy og veier 75 (?) kg nå.

Skrevet

Er 56,5 kg fordelt på 1,67 m. Skulle gjerne kvittet meg med ytterligere 2-3 kg. Men med tanke på at jeg veide drøye 15 kg mer for ett år siden, sier jeg meg ganske fornøyd.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Oi, og jeg som har hatt problemer med å finne bukser som er lange nok. Litt lettere nå for nå har de vist skjønt at det finnes folk med laaange bein.

Du, jeg kunne jo ha fått den biten som du klipper av dine bukser, så jeg kan sy de på mine?;o)

Genial ide!!!

Hvorfor har vi ikke tenkt på det før? :)

Mary Poppins
Skrevet

Nei, nei, en mann blir aldri for høy, det tror jeg de fleste jenter er enige i. Det er veldig kult å være så lav som jeg og ha en høy kjæreste.

Nope jeg er ikke enig, jeg faller ikke for menn over cirka 1,90, når jeg selv er såpass lav.

Skrevet

Nope jeg er ikke enig, jeg faller ikke for menn over cirka 1,90, når jeg selv er såpass lav.

Ingen regel uten unntak vøttø ;) Neida, det er selvsagt ikke alle som syns det, men det aller fleste kvinner jeg kjenner er veldig glad i høye menn.

Annonse

Gjest baremei
Skrevet

Nei, nei, en mann blir aldri for høy, det tror jeg de fleste jenter er enige i. Det er veldig kult å være så lav som jeg og ha en høy kjæreste.

Ja, høye menn/gutter kan vi like, ja:) (Selv vi dverger;)

Mary Poppins
Skrevet

Ingen regel uten unntak vøttø ;) Neida, det er selvsagt ikke alle som syns det, men det aller fleste kvinner jeg kjenner er veldig glad i høye menn.

"Ingen regel uten unntak vøttø ;)"

hehe godt mulig at jeg er et unntak ja. Men det er jo forsåvidt greit, dere kan sloss om de høye så tar jeg de litt mindre,, more for me ;)

Skrevet

Hvis "høye menn" betyr at de er høyere enn meg, så stemmer det for meg. Men det betyr ikke at jeg foretrekker menn over 190cm f.eks.

Hvis han i tillegg til disse 190 er tynn som et stankelbein, er det skikkelig turn-off- han må som så høy gha endel muskler.

Er fyren lavere enn meg, eller blir flere cm lavere enn meg når jeg går på hæler, er det også turn-off.

Ellers har jeg vært sammen med menn av ulik høyde, fra 175-195, men som sagt innenfor nevnte "rammer".

Nå er det ikke sikkert jeg hadde gikk en ellers fantastisk fyr på båten selv om han var under eller over denne, men som sagt foretrekker jeg menn høyere enn meg selv.

Og nå har jeg en som er perfekt for meg- 182- og det er jo passelig høyt for en mann.

Skrevet

Sist jeg ble målt, var høyden 189 centimeter, og vekta har vært stabil på 115 kilo i en del år nå.

Kvalifiserer neppe som dverg, iallefall *s*

Skrevet

Jeg, blant andre. Det er en ren kjønnsaffære samt et urbehov for feminitet og beskyttelse av det maskuline.

På den annen side, har jeg et uavklart og noe uforståelig godt blikk til en type ikke så høye, engelske menn, av typen Robson Green som også spiller i årets påskekrim på TV2. Han er litt sånn Tony Blair-typen... altså ikke Tony Blair i seg selv, men mørkt hår, litt tander hud, blå øyne, velartikulert, gjennomført øm og en jæ... i senga.

Skrevet

Er 168 og veier 68 kilo. Ikke klart å kvitte meg med etterhenget etter fødselen enda, men jobber med saken. Skal ned til 56!

Jeg er 1,58 og veier 60 kilo. Perfekt med andre ord.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...