Gå til innhold

FU: Hvor mye veier du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, blant andre. Det er en ren kjønnsaffære samt et urbehov for feminitet og beskyttelse av det maskuline.

På den annen side, har jeg et uavklart og noe uforståelig godt blikk til en type ikke så høye, engelske menn, av typen Robson Green som også spiller i årets påskekrim på TV2. Han er litt sånn Tony Blair-typen... altså ikke Tony Blair i seg selv, men mørkt hår, litt tander hud, blå øyne, velartikulert, gjennomført øm og en jæ... i senga.

Har du vært i seng med Tony Blair?

Fortsetter under...

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

22

• favn

13

• Velouria

12

• lilleva

10

Mest aktive i denne tråden

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg blir vel klassifisert som pygme,

164 - 45

Skrevet

Har du vært i seng med Tony Blair?

Nei, men Robson Green. Nevnte bare Tony sånn an passant, de er jo snarlike.

Skrevet

Jeg, blant andre. Det er en ren kjønnsaffære samt et urbehov for feminitet og beskyttelse av det maskuline.

På den annen side, har jeg et uavklart og noe uforståelig godt blikk til en type ikke så høye, engelske menn, av typen Robson Green som også spiller i årets påskekrim på TV2. Han er litt sånn Tony Blair-typen... altså ikke Tony Blair i seg selv, men mørkt hår, litt tander hud, blå øyne, velartikulert, gjennomført øm og en jæ... i senga.

I know exactly what you mean!

Skrevet

Hvis "høye menn" betyr at de er høyere enn meg, så stemmer det for meg. Men det betyr ikke at jeg foretrekker menn over 190cm f.eks.

Hvis han i tillegg til disse 190 er tynn som et stankelbein, er det skikkelig turn-off- han må som så høy gha endel muskler.

Er fyren lavere enn meg, eller blir flere cm lavere enn meg når jeg går på hæler, er det også turn-off.

Ellers har jeg vært sammen med menn av ulik høyde, fra 175-195, men som sagt innenfor nevnte "rammer".

Nå er det ikke sikkert jeg hadde gikk en ellers fantastisk fyr på båten selv om han var under eller over denne, men som sagt foretrekker jeg menn høyere enn meg selv.

Og nå har jeg en som er perfekt for meg- 182- og det er jo passelig høyt for en mann.

Eksen min er 180 cm høy, jeg syns det er litt lite egentlig ;) Akkurat på grensa liksom, jeg tenner svært sjelden på lave menn.

Skrevet

I know exactly what you mean!

Både mht høye menn og Robson Green-typen? *knegg*

Annonse

Skrevet

Nei, men Robson Green. Nevnte bare Tony sånn an passant, de er jo snarlike.

Det er jo ikke verst å ha vært i seng med Robson Greene heller. Faktisk vil jeg si det ligger atskillig høyere. Han er dritsexy.

Skrevet

Både mht høye menn og Robson Green-typen? *knegg*

Jepp! Jeg liker høye menn fordi jeg liker å føle at noen både har fullstendig makt over meg og fordi jeg liker å føle meg beskyttet. Dette høres sikkert helt sprøtt ut, men sånn er det. Ikke det at jeg ikke tror og vet at jeg klarer meg på egenhånd, men...

Og når det gjelder Robson Green, hvem liker ikke en velartikulert mann?

Skrevet

Eksen min er 180 cm høy, jeg syns det er litt lite egentlig ;) Akkurat på grensa liksom, jeg tenner svært sjelden på lave menn.

Hvor høy var du, sa du?

Jeg er 167, og synes derfor "min" er passe høy for meg. Som jeg sa til MP: akkurat passe når vi kliner, og akkurat slik at jeg kan legge nesa mi i halsgropa hans- noe jeg eeeelsker!

Skrevet

Jepp! Jeg liker høye menn fordi jeg liker å føle at noen både har fullstendig makt over meg og fordi jeg liker å føle meg beskyttet. Dette høres sikkert helt sprøtt ut, men sånn er det. Ikke det at jeg ikke tror og vet at jeg klarer meg på egenhånd, men...

Fullstendig makt over meg, nei _den_ er jeg ikke med på. Jeg er lita, men vil ikke underlegges noe makt, nei! Men trangen til å være feminin og beskyttet er sterk, og noe annet sånn som jeg ser det.

Robson Green er ikke bare velartikulert dah, det hender han ikke får fram et ord... ;-)

Skrevet

Det er jo ikke verst å ha vært i seng med Robson Greene heller. Faktisk vil jeg si det ligger atskillig høyere. Han er dritsexy.

Ja, det er han.

Skrevet

Hvor høy var du, sa du?

Jeg er 167, og synes derfor "min" er passe høy for meg. Som jeg sa til MP: akkurat passe når vi kliner, og akkurat slik at jeg kan legge nesa mi i halsgropa hans- noe jeg eeeelsker!

Jeg er 161 cm :)

Skrevet

Samma her, jeg liker tanken på å "bli beskyttet", følelsen av at han omslutter meg. Ikke bare synes jeg mannen må være høyere enn meg, han må være kraftigere enn meg også, og ikke en spjæling på 60 kg..

Annonse

Skrevet

Fullstendig makt over meg, nei _den_ er jeg ikke med på. Jeg er lita, men vil ikke underlegges noe makt, nei! Men trangen til å være feminin og beskyttet er sterk, og noe annet sånn som jeg ser det.

Robson Green er ikke bare velartikulert dah, det hender han ikke får fram et ord... ;-)

Altså den maktgreia er bare på det fysiske, og jeg vet det høres litt sykt ut. Jeg som er feminist og alt ;)

Skrevet

Jeg er 161 cm :)

Hehe, så da har du iallefall ikke problemer med å finne en mann som er høyere enn deg!:)

Verre for venninna mi, som hater lave menn, altså lavere enn henne selv. -Hun er selv 185!

Gjest Sinai
Skrevet

Jeg er 171 cm høy og bikker mellom 60 og 61 kg. Det synes jeg er akkurat passe. Jeg trener en del, og har noen muskler her og der.

Jeg har aldri slanket meg, men drikker nesten aldri brus og spiser sjelden kaker og godteri.

Øl og vin, derimot, er jeg veldig glad i.

Jeg har nøyaktig samme målene som Babette, men antageligvis ikke samme benbygning.Jeg kunne gjerne fjernet 3-4 kg rundt livet. Det har blitt litt større porsjoner etter at jeg fikk samboer, og jeg har nok overvurdert effekten av treningen :)

Skrevet

Samma her, jeg liker tanken på å "bli beskyttet", følelsen av at han omslutter meg. Ikke bare synes jeg mannen må være høyere enn meg, han må være kraftigere enn meg også, og ikke en spjæling på 60 kg..

Jeg liker benete menn også jeg da... Krageben for eksempel, meget vakkert uansett om det er kvinne eller mann.

Skrevet

Enig. Jeg liker å føle meg svak og liten sammen med høye, kraftige mannfolk.

Men seksuelt sett tenner jeg mest på de som er rundt 180 cm. Og de må meget gjerne ha litt ekstra rundt magen, ha tydelig rumpe og kraftige lår og armer.

Gjest Sinai
Skrevet

Enig, ellers føler man seg som en kjempedame! Skrekkeksempel: Livet med Larkins -den serien med den digre dama og den lille mannen.

Skrevet

Altså den maktgreia er bare på det fysiske, og jeg vet det høres litt sykt ut. Jeg som er feminist og alt ;)

Skal vi se... nå velger jeg å lese deg slik at du ikke mener 'makt på det fysiske' bokstavelig, at det skal utøves makt, men følelsen og vissheten om at han er sterk og trygg og stor og fin :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...