Gå til innhold

FU: Hvor mye veier du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså den maktgreia er bare på det fysiske, og jeg vet det høres litt sykt ut. Jeg som er feminist og alt ;)

Enig med deg. Vil overhodet ikke ha en mann som har _virkelig_ makt over meg, eller _bruker_ sin fysiske makt _mot_ meg.

Men det å bli fullstendig omsluttet av sterke mannearmer er utrolig deilig og opphissende!

Fortsetter under...

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

22

• favn

13

• Velouria

12

• lilleva

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skal vi se... nå velger jeg å lese deg slik at du ikke mener 'makt på det fysiske' bokstavelig, at det skal utøves makt, men følelsen og vissheten om at han er sterk og trygg og stor og fin :-)

Bingo!

Skrevet

Enig, ellers føler man seg som en kjempedame! Skrekkeksempel: Livet med Larkins -den serien med den digre dama og den lille mannen.

*lol*

Har et vennepar som er slik. Ikke bare er han 5 cm lavere enn henne, han veier sikkert dessuten 20 kg mindre enn henne!

Jeg kan love deg det ser litt artig ut, men det elsker jo hverandre, så hvorfor ikke....:)

Skrevet

Skal vi se... nå velger jeg å lese deg slik at du ikke mener 'makt på det fysiske' bokstavelig, at det skal utøves makt, men følelsen og vissheten om at han er sterk og trygg og stor og fin :-)

Der sa du det _jeg_ tenkte, iallefall!:)

Skrevet

Jeg har nøyaktig samme målene som Babette, men antageligvis ikke samme benbygning.Jeg kunne gjerne fjernet 3-4 kg rundt livet. Det har blitt litt større porsjoner etter at jeg fikk samboer, og jeg har nok overvurdert effekten av treningen :)

Ja, man kan være ganske ulik med samme vekt og høyde.

Babette har ingen kg å miste, for å si det sånn. Hun vil ikke bli tynnere.

Skrevet

Der sa du det _jeg_ tenkte, iallefall!:)

Dette kan jeg :-)

Annonse

Skrevet

Jeg kan dette *litt selvsikker*

:-)

Jeg tviler ikke ett sekund på at du kan sakene dine ;)

Skrevet

Hvor setter du grensen din for dverg?

Hvis jeg er over dverg-høyde slipper jeg vel å oppgi vekta også?

Gjest RedHot
Skrevet

Hehe..ja jeg vet. Har vel fått påpekt det noen ganger. :)

Men siden det er så mange av oss;

Hvofor i all verden kan de ikke produsere bukser som er korte nok??

Det undrer virkelig jeg meg på og. (ca 160)

Skrevet

Vekta har jeg ikke vært oppe på siden jeg vavr gravid med minsta, som blir seks år nå.

MEN, etter en runde med omgangssyka i helga, kjennes buksa litt romsligere ;)

Annonse

Skrevet

Har vel ikke så mye å stille opp med, hvis jeg kom i nærkontakt med deg, med mine 176 cm på stømpelesten og 64 kg. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har gått ned 10 kg på 12 dager. ;)

Jeg husker ikke om jeg har gratulert deg, men hvis jeg ikke har gjort det gjør jeg det nå.

Gratulerer så meget. :)

(Altså: Ikke med 10 kilo mindre, men med deres første englebarn).

Skrevet

Jeg husker ikke om jeg har gratulert deg, men hvis jeg ikke har gjort det gjør jeg det nå.

Gratulerer så meget. :)

(Altså: Ikke med 10 kilo mindre, men med deres første englebarn).

Hehe... Takk takk :)

Skrevet

Jeg, blant andre. Det er en ren kjønnsaffære samt et urbehov for feminitet og beskyttelse av det maskuline.

På den annen side, har jeg et uavklart og noe uforståelig godt blikk til en type ikke så høye, engelske menn, av typen Robson Green som også spiller i årets påskekrim på TV2. Han er litt sånn Tony Blair-typen... altså ikke Tony Blair i seg selv, men mørkt hår, litt tander hud, blå øyne, velartikulert, gjennomført øm og en jæ... i senga.

Henger meg på deg og Velouria, høye menn er digg, og Robson Green er til å spise opp....:)

Skrevet

Henger meg på deg og Velouria, høye menn er digg, og Robson Green er til å spise opp....:)

Hadde han vært høy, måtte han hatt et utvalg løsbarter lett tilgjengelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...