Hønemoren Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Snart er det påskeferie, skal dere reise bort? Eventuelt hvor? Jeg skal på fjellet å gå på ski. Da jeg kommer hjem vil jeg ha vår! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg skal jobbe masse. Bortsett fra neste helg. Da skal jeg kose meg. 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Vi skal også på fjellet og gå på ski (bortover). Jeg vil ha vårvær når jeg kommer hjem fra fjellet, så vi kan gå med småsko. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 *leter etter fjellanorakken min*... Går man fremdeles på ski i ekstreme værforhold, eller tilhører det fortiden da folket var sporty? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Vi skal også på fjellet og gå på ski (bortover). Jeg vil ha vårvær når jeg kommer hjem fra fjellet, så vi kan gå med småsko. Bortoverski her også, og i forholdsvis flatt terreng. 0 Siter
serendipity Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jobbe, skal på hytta (kun jeg poden og gubben ,for første gang bare oss). Så blir det vel en langtur på ski. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 *leter etter fjellanorakken min*... Går man fremdeles på ski i ekstreme værforhold, eller tilhører det fortiden da folket var sporty? Drar jeg til fjells så skal jeg ut på ski hver dag uansett vær. Så sant jeg kan stå på beina da. Kan jo blåse veldig. Hvor lange turene blir er avhengig av været. Må vel si jeg går lengre turer uten sol for er det sol er det deilig med pause langs løypa med drikke, appelsin og kvikk lunsj. Kanskje grille pølser en dag eller to også. Ellers blir det påsmurt matpakke fra hotellet, vil ikke inn til lunsj. Må være mest mulig ute. 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Bortoverski her også, og i forholdsvis flatt terreng. Blir ganske flatt her også. Sønnen på 3 skal også gå, så da er det greit med relativt flatt terreng. Men noen _små_ nedoverbakker vil han gjerne kjøre ned. Så det blir korte skiturer som tar lang tid. Men det er jo kjempekoseli det da. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Blir ganske flatt her også. Sønnen på 3 skal også gå, så da er det greit med relativt flatt terreng. Men noen _små_ nedoverbakker vil han gjerne kjøre ned. Så det blir korte skiturer som tar lang tid. Men det er jo kjempekoseli det da. Viktigst er det å komme seg ut. Minnes flere påskeferier da mine unger var på den alderen din er. De er jo så søte der de går. Det er viktig at ungene får smaken på bortoverskia synes jeg. Mine hadde vel en periode hvor dem synes det var kjedelig, men interessen har kommet tilbake i voksen alder. 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Vi skal først nå i palmehelgen besøke venner som nesten bor på fjellet. Derfra videre til Trysil hvor vi har hytte og være der fra mandag og resten av uken. Blir nok både bortover og nedover ski for vårt vedkommende. Skal bli skikkelig deilig ! 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Drar jeg til fjells så skal jeg ut på ski hver dag uansett vær. Så sant jeg kan stå på beina da. Kan jo blåse veldig. Hvor lange turene blir er avhengig av været. Må vel si jeg går lengre turer uten sol for er det sol er det deilig med pause langs løypa med drikke, appelsin og kvikk lunsj. Kanskje grille pølser en dag eller to også. Ellers blir det påsmurt matpakke fra hotellet, vil ikke inn til lunsj. Må være mest mulig ute. hmmm.... Jeg kjenner noen jenter som er MYE eldre enn oss (50-60) og de skal gå fra hytte til hytte i påskefjellet, med sekk på ryggen. Skjønner ikke at de orker! Det er fint om sommer'n, men vinter'n??? *energy ... come this way, please!* 0 Siter
Hønemoren Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 hmmm.... Jeg kjenner noen jenter som er MYE eldre enn oss (50-60) og de skal gå fra hytte til hytte i påskefjellet, med sekk på ryggen. Skjønner ikke at de orker! Det er fint om sommer'n, men vinter'n??? *energy ... come this way, please!* Godt gjort, aner jo ikke hvordan været blir. Synes det er ok å ha et fast sted å bo jeg og heller gå ut på ski derfra. Dit vi skal kan jeg variere turene hver dag, det er fordelen med å dra tilbake til et sted man har vært før synes jeg. Jeg finner hver gang jeg er der nye runder å gå, alt fra 5-6 km. til 20-25 km. så det blir bare å se an lysten for hver dag. Å gå i fjellet fra hytte til hytte kunne jeg tenke meg om sommeren, men om vinteren, nei...orker ikke. Tenker også på den tunge sekken. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Idag drar jeg hjem til hjembyen min, og blir hjemme i 2,5 uker. (Don't worry folkens jeg har internet og dol der og ) Men fra onsdag til søndag er jeg på Hemsedal:) God påske 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Idag drar jeg hjem til hjembyen min, og blir hjemme i 2,5 uker. (Don't worry folkens jeg har internet og dol der og ) Men fra onsdag til søndag er jeg på Hemsedal:) God påske Jeg gjør som MP og reiser hjem!! JIPPI 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Godt gjort, aner jo ikke hvordan været blir. Synes det er ok å ha et fast sted å bo jeg og heller gå ut på ski derfra. Dit vi skal kan jeg variere turene hver dag, det er fordelen med å dra tilbake til et sted man har vært før synes jeg. Jeg finner hver gang jeg er der nye runder å gå, alt fra 5-6 km. til 20-25 km. så det blir bare å se an lysten for hver dag. Å gå i fjellet fra hytte til hytte kunne jeg tenke meg om sommeren, men om vinteren, nei...orker ikke. Tenker også på den tunge sekken. Enig! Og ikke noe tørt tøy osv.. Stappfullt på tørkerommene, så du må kanskje gå videre i vått tøy neste dag ..*ughh* 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg og tuppeline blir nok hjemme med masse godteri og videofilmer, også skal vi lage påskepynt og dra på kino. Resten av famen skal på dagsturer i fjellet. 0 Siter
pjusken Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 FUERTEVENTURA! Fra mandag og 1 uke. Bare meg og poden. Skal kose oss masse. Poden teller bassenger og dager til avreise nå ;-) 0 Siter
Carina82 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Drar til Thailand senere i dag, blir i ti dager. Ikke noe doling på meg i påsken, nei! 0 Siter
serendipity Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Drar til Thailand senere i dag, blir i ti dager. Ikke noe doling på meg i påsken, nei! OJ... Så deilig.. GOD TUR!! 0 Siter
Carina82 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 OJ... Så deilig.. GOD TUR!! Takk, takk! Så får dere skravle i vei, men husk å skriv referater så jeg får full oppdatering etter ferien da! Bortsett fra at det sikkert blir de samme temaene som alltid! Hils også Gyda velkommen fra meg da! Og så får du ha en finfin fjelltur! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.