Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart er det påskeferie, skal dere reise bort? Eventuelt hvor?

Jeg skal på fjellet å gå på ski. Da jeg kommer hjem vil jeg ha vår!

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg skal jobbe masse. Bortsett fra neste helg. Da skal jeg kose meg.

Gjest krepsa
Skrevet

Vi skal også på fjellet og gå på ski (bortover).

Jeg vil ha vårvær når jeg kommer hjem fra fjellet, så vi kan gå med småsko.

Gjest engel 49+
Skrevet

*leter etter fjellanorakken min*...

Går man fremdeles på ski i ekstreme værforhold, eller tilhører det fortiden da folket var sporty?

Skrevet

Vi skal også på fjellet og gå på ski (bortover).

Jeg vil ha vårvær når jeg kommer hjem fra fjellet, så vi kan gå med småsko.

Bortoverski her også, og i forholdsvis flatt terreng.

serendipity
Skrevet

Jobbe, skal på hytta (kun jeg poden og gubben ,for første gang bare oss). Så blir det vel en langtur på ski.

Annonse

Skrevet

*leter etter fjellanorakken min*...

Går man fremdeles på ski i ekstreme værforhold, eller tilhører det fortiden da folket var sporty?

Drar jeg til fjells så skal jeg ut på ski hver dag uansett vær. Så sant jeg kan stå på beina da. Kan jo blåse veldig.

Hvor lange turene blir er avhengig av været. Må vel si jeg går lengre turer uten sol for er det sol er det deilig med pause langs løypa med drikke, appelsin og kvikk lunsj. Kanskje grille pølser en dag eller to også. Ellers blir det påsmurt matpakke fra hotellet, vil ikke inn til lunsj. Må være mest mulig ute.

Gjest krepsa
Skrevet

Bortoverski her også, og i forholdsvis flatt terreng.

Blir ganske flatt her også. Sønnen på 3 skal også gå, så da er det greit med relativt flatt terreng. Men noen _små_ nedoverbakker vil han gjerne kjøre ned.

Så det blir korte skiturer som tar lang tid. Men det er jo kjempekoseli det da.

Skrevet

Blir ganske flatt her også. Sønnen på 3 skal også gå, så da er det greit med relativt flatt terreng. Men noen _små_ nedoverbakker vil han gjerne kjøre ned.

Så det blir korte skiturer som tar lang tid. Men det er jo kjempekoseli det da.

Viktigst er det å komme seg ut. Minnes flere påskeferier da mine unger var på den alderen din er. De er jo så søte der de går. Det er viktig at ungene får smaken på bortoverskia synes jeg. Mine hadde vel en periode hvor dem synes det var kjedelig, men interessen har kommet tilbake i voksen alder.

Gjest ex-bridget
Skrevet

Vi skal først nå i palmehelgen besøke venner som nesten bor på fjellet. Derfra videre til Trysil hvor vi har hytte og være der fra mandag og resten av uken.

Blir nok både bortover og nedover ski for vårt vedkommende. Skal bli skikkelig deilig !

Gjest engel 49+
Skrevet

Drar jeg til fjells så skal jeg ut på ski hver dag uansett vær. Så sant jeg kan stå på beina da. Kan jo blåse veldig.

Hvor lange turene blir er avhengig av været. Må vel si jeg går lengre turer uten sol for er det sol er det deilig med pause langs løypa med drikke, appelsin og kvikk lunsj. Kanskje grille pølser en dag eller to også. Ellers blir det påsmurt matpakke fra hotellet, vil ikke inn til lunsj. Må være mest mulig ute.

hmmm.... Jeg kjenner noen jenter som er MYE eldre enn oss (50-60) og de skal gå fra hytte til hytte i påskefjellet, med sekk på ryggen. Skjønner ikke at de orker! Det er fint om sommer'n, men vinter'n???

*energy ... come this way, please!*

Skrevet

hmmm.... Jeg kjenner noen jenter som er MYE eldre enn oss (50-60) og de skal gå fra hytte til hytte i påskefjellet, med sekk på ryggen. Skjønner ikke at de orker! Det er fint om sommer'n, men vinter'n???

*energy ... come this way, please!*

Godt gjort, aner jo ikke hvordan været blir.

Synes det er ok å ha et fast sted å bo jeg og heller gå ut på ski derfra. Dit vi skal kan jeg variere turene hver dag, det er fordelen med å dra tilbake til et sted man har vært før synes jeg. Jeg finner hver gang jeg er der nye runder å gå, alt fra 5-6 km. til 20-25 km. så det blir bare å se an lysten for hver dag.

Å gå i fjellet fra hytte til hytte kunne jeg tenke meg om sommeren, men om vinteren, nei...orker ikke. Tenker også på den tunge sekken.

Mary Poppins
Skrevet

Idag drar jeg hjem til hjembyen min, og blir hjemme i 2,5 uker.

(Don't worry folkens jeg har internet og dol der og ;) )

Men fra onsdag til søndag er jeg på Hemsedal:)

God påske :)

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Idag drar jeg hjem til hjembyen min, og blir hjemme i 2,5 uker.

(Don't worry folkens jeg har internet og dol der og ;) )

Men fra onsdag til søndag er jeg på Hemsedal:)

God påske :)

Jeg gjør som MP og reiser hjem!! JIPPI :D

Gjest engel 49+
Skrevet

Godt gjort, aner jo ikke hvordan været blir.

Synes det er ok å ha et fast sted å bo jeg og heller gå ut på ski derfra. Dit vi skal kan jeg variere turene hver dag, det er fordelen med å dra tilbake til et sted man har vært før synes jeg. Jeg finner hver gang jeg er der nye runder å gå, alt fra 5-6 km. til 20-25 km. så det blir bare å se an lysten for hver dag.

Å gå i fjellet fra hytte til hytte kunne jeg tenke meg om sommeren, men om vinteren, nei...orker ikke. Tenker også på den tunge sekken.

Enig! Og ikke noe tørt tøy osv.. Stappfullt på tørkerommene, så du må kanskje gå videre i vått tøy neste dag ..*ughh*

Skrevet

Jeg og tuppeline blir nok hjemme med masse godteri og videofilmer, også skal vi lage påskepynt og dra på kino.

Resten av famen skal på dagsturer i fjellet.

Skrevet

FUERTEVENTURA! Fra mandag og 1 uke. Bare meg og poden. Skal kose oss masse. Poden teller bassenger og dager til avreise nå ;-)

Skrevet

Drar til Thailand senere i dag, blir i ti dager. Ikke noe doling på meg i påsken, nei!

serendipity
Skrevet

Drar til Thailand senere i dag, blir i ti dager. Ikke noe doling på meg i påsken, nei!

OJ... Så deilig.. GOD TUR!!

Skrevet

OJ... Så deilig.. GOD TUR!!

Takk, takk! Så får dere skravle i vei, men husk å skriv referater så jeg får full oppdatering etter ferien da! :) Bortsett fra at det sikkert blir de samme temaene som alltid! ;)

Hils også Gyda velkommen fra meg da!

Og så får du ha en finfin fjelltur! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...