serendipity Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Takk, takk! Så får dere skravle i vei, men husk å skriv referater så jeg får full oppdatering etter ferien da! Bortsett fra at det sikkert blir de samme temaene som alltid! Hils også Gyda velkommen fra meg da! Og så får du ha en finfin fjelltur! Vi får da dole og msnèn uten deg, hm... Får prøve å lage et kort referat.. Om det blir for ille på de vante temane, så får jeg prøve om de vil snakke om sommerferien (ettersom vi da er midt i påsken ;-) hehe... Takk for hilsen. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Drar til Thailand senere i dag, blir i ti dager. Ikke noe doling på meg i påsken, nei! God tur, kan være kjekt med en DOL pause også. 0 Siter
mettewa Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 FUERTEVENTURA! Fra mandag og 1 uke. Bare meg og poden. Skal kose oss masse. Poden teller bassenger og dager til avreise nå ;-) Da sees vi nesten, Gran Canaria her, også avreise mandag. :-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Enig! Og ikke noe tørt tøy osv.. Stappfullt på tørkerommene, så du må kanskje gå videre i vått tøy neste dag ..*ughh* Huff ja, og vet ikke om jeg ville trives med å ligge på "sal" med fremmede mennesker heller jeg da. 0 Siter
Carina82 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 God tur, kan være kjekt med en DOL pause også. Takk! Du får ha en fin fjelltur, du også! Kan forsåvidt være greit med en liten pause, men da blir det så mye å ta igjen når jeg kommer hjem da. Må jo lese gjennom alle innleggene jeg har gått glipp av! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Takk! Du får ha en fin fjelltur, du også! Kan forsåvidt være greit med en liten pause, men da blir det så mye å ta igjen når jeg kommer hjem da. Må jo lese gjennom alle innleggene jeg har gått glipp av! Nettopp, det kan bli litt av en jobb, synes det er mange bare etter en helg jeg. Får sette av en dag etter påske til dette forum :-) Ta igjen det vi ikke har fått med oss. 0 Siter
Mamta Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Blir ingen ferie på oss i år heller, nei. Mannen jobber alle helligdager. Men noen skiturer i nærleiken blir det sikkert likevel. Skulle gjerne hatt vår rett over påske jeg og, men det tviler jeg på er mulig med den snømengden vi har liggende fremdeles... 0 Siter
Velouria Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Vi skulle på hytta som vanlig, men så er barna fulle av influensa begge to, det er på vei vekk, så mulig det blir ett par dager i slutten av påsken. Det er ikke fristende å reise på en hytte uten strøm og innlagt vann og som ikke har mobildekning med sjuke unger. Selvom jeg har såå lyst på hytta. Kan hende jeg tar et par dager alene om barna kan være hos faren sin. Vi har kjøpt inn noen nye spill, farger og blokker, og noen nye bøker så det blir nok koselig hjemme også. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg skal på fjellet, og har passa på å ta med meg kjøkkensjef-naboen. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Vi skulle på hytta som vanlig, men så er barna fulle av influensa begge to, det er på vei vekk, så mulig det blir ett par dager i slutten av påsken. Det er ikke fristende å reise på en hytte uten strøm og innlagt vann og som ikke har mobildekning med sjuke unger. Selvom jeg har såå lyst på hytta. Kan hende jeg tar et par dager alene om barna kan være hos faren sin. Vi har kjøpt inn noen nye spill, farger og blokker, og noen nye bøker så det blir nok koselig hjemme også. Ja, sånt kan skje. Går influensa på skolen hos oss og ikke mindre enn 9 lærere er syke nå. Krysser fingrene for at ikke min datter blir syk til påske. Man må jo gjøre det beste ut av det når slikt skjer. God påske. 0 Siter
Gjest jobbe og slappe av Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg skal jobbe tre dager. 0 Siter
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Dersom værgudene tillater det triller jeg på tohjulingen til nermeste by og kjøper meg en varm cappuccino. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Huff ja, og vet ikke om jeg ville trives med å ligge på "sal" med fremmede mennesker heller jeg da. Ikke hvis de snorker iallfall. Komfort er noe man lærer å sette pris på med årene. Ulempen er at vi ikke tar alt på strak arm lenger ..*irriterende* 0 Siter
Hønemoren Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Ikke hvis de snorker iallfall. Komfort er noe man lærer å sette pris på med årene. Ulempen er at vi ikke tar alt på strak arm lenger ..*irriterende* Helt klart. Alderen merkes. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 FUERTEVENTURA! Fra mandag og 1 uke. Bare meg og poden. Skal kose oss masse. Poden teller bassenger og dager til avreise nå ;-) Heia deg! Vær obs på at det kanskje ikke er noen voksne som gidder å snakke med deg hele den uka, for damene passer på mennene, og damene liker ikke unge lekre alenemødre i nærheten, hvis du skjønner.... 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg skal på fjellet, og har passa på å ta med meg kjøkkensjef-naboen. åå fy søren, det var lurt. Skal jommen passe på hvem som er naboer neste gang jeg flytter...Kjøkkensjef er toppers ) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Dersom værgudene tillater det triller jeg på tohjulingen til nermeste by og kjøper meg en varm cappuccino. ehhh...er det HELE programmet ditt for påsken? Håper du finner på noe mer, selv om valget var veldig bra! 0 Siter
Jentungen1365380808 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Skal jobbe alle helligdagene... Noen må jo sørge for at folk kommer seg dit de skal i påsken. Og så slipper jeg å gå på ski. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 åå fy søren, det var lurt. Skal jommen passe på hvem som er naboer neste gang jeg flytter...Kjøkkensjef er toppers ) Jepp. Han er helt konge. Og kona hans er verdens hyggeligste, og de har unger omtrent på samme alder som mine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.