Gå til innhold

Sår i baken etter analsex?

Anbefalte innlegg

Gjest mmm-mmm-m

Sitter og leser om analsex og blir nesten litt våt av å lese om det bare..I det siste har jeg og samboer'n min begynt å beføle hverandre rundt endetarmsåpningen, eller litt på oversiden egentlig..Det er sinnsykt opphissende og jeg blir superkåt av det. Har vurdert analsex, men har liksom ikke turdt..er redd jeg skal bli skadet i endetarmen, og sår..Blir veldig fort sår i baken ved treg mage og det er grusomt vondt..Synes ikke det er verdt det hvis jeg får sånn etter analsex også..Noen med erfaring? Og hvordan går man fram ovenfor kjæresten? Har aldri brukt glidemiddel eller noe annet enn "oss selv" når vi har hatt sex..Kvier meg litt for å foreslå glidekrem da..Er det stor forskjell forresten me dog uten glidekrem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177908-s%C3%A5r-i-baken-etter-analsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mary Poppins

Du må helt klart bruke glidekrem, eller kan det fort blir ganske vanskelig å få han inn.

Du spør om det er skadelig for endetarmen, svaret er nei, med mindre du har det så og si daglig, og det er det vel som regel bare homofile som har.

Jeg blir ikke sår, ble det lit de 3 første gangene kanskje, men ikke noe jeg tenkte så mye over.

Det er ikke noe flaut å spørre kjæresten om dette, og det er heller ikke flaut å kjøpe glidemiddel, de fleste jenter har glidemiddel liggende et sted i huset så det er sletts ikke unromalt.

Good Luck:)

ps. søk på analsex her inne så får du opp mange tidligere innlegg om akkurat dette.

Gjest mmm-mmm-m

For meg gjør det iallefall faen så vondt uten! Prøvde en gang- gjør det aldri uten krem igjen!

Dessuten kan man rive opp og få sår om man ikke bruker glidekrem, så du som har lett for å bli sår bør iallefall benytte deg av det...

Men er det vanskelig å få den inn? (med glidekrem)

Annonse

Men er det vanskelig å få den inn? (med glidekrem)

Det kan være det, i begynnelsen. Dette er en svært sterk muskel som lett trekker seg sammen, særlig om du presser og stresser.

Men dere har prøvd med fingre før- det er bra, da vet du litt om hvordan det kjennes.

Det viktigste er å ta det rolig, og ikke stresse.

Det går seg som regel til etterhvert!

Gjest foretrekker anonymitet

Min samboer og jeg har ofte analsex, oftere enn "vanlig" sex. For oss gir det de beste orgasmene, for oss begge.

Glidekrem er ikke bestandig det beste, det kan bli litt for glatt slik at det går for fort inn, og da kan det gjøre vondt. Ofte kan litt av de tidlige sæden, eller fuktighet fra skjeden være det beste. Det som er greit å huske på er å ikke bare hoppe rett på. Bare et forsiktig press så åpningen får tid til å tilpasse og utvide seg. For meg fungerer det veldig godt ved at han stimulerer klitoris samtidig i det han trenger inn.

Det gir oss begge utrolig herlige orgasmer.

Prøv dere frem, og du har noe deilig å se frem til.

Gjest ComeAlong

Du får nok et svar fra Prozak skal du se..;) Han er rumpe-eksperten her inne.

Det er vel først og fremst andre deltageres svar han sikter seg inn på, slik at han kan får kranglet litt.

Sjelden han har noe å bidra med til trådstarter. Det er ikke der hans motivasjon til å være her ligger.

Mary Poppins

Min samboer og jeg har ofte analsex, oftere enn "vanlig" sex. For oss gir det de beste orgasmene, for oss begge.

Glidekrem er ikke bestandig det beste, det kan bli litt for glatt slik at det går for fort inn, og da kan det gjøre vondt. Ofte kan litt av de tidlige sæden, eller fuktighet fra skjeden være det beste. Det som er greit å huske på er å ikke bare hoppe rett på. Bare et forsiktig press så åpningen får tid til å tilpasse og utvide seg. For meg fungerer det veldig godt ved at han stimulerer klitoris samtidig i det han trenger inn.

Det gir oss begge utrolig herlige orgasmer.

Prøv dere frem, og du har noe deilig å se frem til.

Du skriver at glidekrem ikke alltid er det beste, men du må huske på at du er sannsynligvis veldig erfaren når det gjelder analsex, og trenger sikkert ikke ektsta glidemiddel. Men for en nybegynner er glidemiddel helt klart et must.

Gjest guess who?

Det er vel først og fremst andre deltageres svar han sikter seg inn på, slik at han kan får kranglet litt.

Sjelden han har noe å bidra med til trådstarter. Det er ikke der hans motivasjon til å være her ligger.

Nei, det har du helt rett i..;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...