Hønemoren Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Ligner veldig på min tråd: Påskeferie. Se lenger ned her. 0 Siter
Gjest urban-fyr Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Drar til Gøteborg. Har ingen sans for ludospill på overbefolkede og primitive hytter med muslort i skapet. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Drar til Gøteborg. Har ingen sans for ludospill på overbefolkede og primitive hytter med muslort i skapet. Nei, men hotellpåske er faktisk ganske deilig så sant man har et koselig rom.Det er hyggelig å slappe av litt på rommet også, bare familien. Det er godt å kunne slappe ordentlig av noen dager fra husarbeid. 0 Siter
Gjest urban-fyr Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Nei, men hotellpåske er faktisk ganske deilig så sant man har et koselig rom.Det er hyggelig å slappe av litt på rommet også, bare familien. Det er godt å kunne slappe ordentlig av noen dager fra husarbeid. Det samme oppnår man også på et hotell i Gøteborg. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Det samme oppnår man også på et hotell i Gøteborg. Klart det, men skiløypene da? Har faktisk hatt et par påskeferier i Gøteborg for mange år siden og var riktig så koselig det. Også på Tanumstrand og fikk jo vårpåske istedet for å oppsøke snøen når endelig vintere var på hell. I vinter har det ikke vært skiføre her hjemme så gleder meg til skidager, samt hotellets goder. 0 Siter
Gjest urban-fyr Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Klart det, men skiløypene da? Har faktisk hatt et par påskeferier i Gøteborg for mange år siden og var riktig så koselig det. Også på Tanumstrand og fikk jo vårpåske istedet for å oppsøke snøen når endelig vintere var på hell. I vinter har det ikke vært skiføre her hjemme så gleder meg til skidager, samt hotellets goder. Kos deg du, men jeg er ingen fjellgeit, vil møte våren i stedet. Snø og kulde har vi hatt nok av. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Kos deg du, men jeg er ingen fjellgeit, vil møte våren i stedet. Snø og kulde har vi hatt nok av. Akkurat det tenkte jeg for noen år siden, skulle dra til Tanumstrand på Sveriges vestkyst. Snø og vind hele påsken, ikke mye vår nei, og DE køene i badelandet for alle skulle jo inn å bade. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Det samme oppnår man også på et hotell i Gøteborg. Skal du ut og sjekke brudarna/tjeiarna i Gborg?? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Først skal vi en tur til København, resten av påsken blir antageligvis hjemmepåske med sosiale innslag - og kanskje en liten tur på hytta, avhengig av vær og humør. 0 Siter
Soria Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Bortsett fra at jeg skal besøke familie en dag skal jeg være hjemme med filmer og bøker. 0 Siter
Gjest urban-fyr Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Skal du ut og sjekke brudarna/tjeiarna i Gborg?? En sväng ut på sta'n blir det nog, men föredrar allra hälst at kolla på tjejerna på aveny'n på sommaren... 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 En sväng ut på sta'n blir det nog, men föredrar allra hälst at kolla på tjejerna på aveny'n på sommaren... ja det er enklere om sommer'n. Gubbene på min alder er ofte ikke verdt å se.... Kjedelig. Men innimellom finnes det noen riktig fascinerende utgaver.... 0 Siter
Line Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Stå på ski, gå på ski, jobbe litt, se påskekrim, være barnevakt for en toåring, feire 30årsdagen min (herregud... make that 25), være sammen med familie og venner, og kanskje en tur ut på byen sammen ei britisk venninne. 0 Siter
Gjest københavner Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Først skal vi en tur til København, resten av påsken blir antageligvis hjemmepåske med sosiale innslag - og kanskje en liten tur på hytta, avhengig av vær og humør. Skal titte etter deg 0 Siter
Jentungen1365380808 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Skal jobbe hele påsken. Begynner på nattskift på onsdag... Så slipper jeg å gå på ski i år også... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.