Gå til innhold

Sårbar....!

Gjest Familievanskeligheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe rart at denne damen i 30 årene ble sår?

En av søstrene fylte 40 år og hadde selskap med foreldre, svigerforeldre, barn,svigerbarn, barnebarn, søsken og tanteunger. Ikke søskenene til mannen, de var på vennefesten. Der var også barna og svigerbarna samt den ene av hennes to søstre (som også var i fam.selskapet tidligere som også barna og svigerbarna var), den andre ble ikke invitert på vennefesten.

Hun lurer denne damen.....føler seg utenfor på en måte sier hun.

Fortsetter under...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener eller vil fram til her jeg.Ble helt forvirra over alle svigers, søsken og barn. :s

Skrevet

Jeg ble også litt forvirret... Kanskje du får flere svar dersom du klargjør problemet litt?

Gjest krepsa
Skrevet

Dette skjønte jeg stort sett ikke noe av, men.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Dette skjønte jeg stort sett ikke noe av, men.

Kanskje det er en påskenøtt? =)

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener eller vil fram til her jeg.Ble helt forvirra over alle svigers, søsken og barn. :s

Ok, skjønner dette var vanskelig å forstå, får ta det "mann mot mann", sikkert vanskelig å få ordlagt seg riktig skriftlig her.

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ok, skjønner dette var vanskelig å forstå, får ta det "mann mot mann", sikkert vanskelig å få ordlagt seg riktig skriftlig her.

Ja! Lykke til uansett! Og god påske :D

Skrevet

Hvis dette betyr at "alle" andre enn hun ble invitert når søsteren fylte 40 år, så har hun grunn til å føle seg utafor og sår.

Gjest krepsa
Skrevet

Kanskje det er en påskenøtt? =)

Kanskje.

Jeg løste den iallefall ikke.

:)

Gjest Innvikla
Skrevet

Hvis dette betyr at "alle" andre enn hun ble invitert når søsteren fylte 40 år, så har hun grunn til å føle seg utafor og sår.

Ser ut som du skjønte noe av dette ihvertfall, men var nok ikke lett å uttrykke seg riktig.

40åringen hadde altså to selskaper, et "fam.selskap" og en "venneskelskap". Det det kort og godt går ut på at av to søstre blir den ene invitert i begge selskapene mens den andre blir kun invitert i "fam.selskapet" og ble skuffet fordi ikke også hun, som den andre søsteren ble invitert med venner og mannen sine søsken.

Gjest engel 49+
Skrevet

Ser ut som du skjønte noe av dette ihvertfall, men var nok ikke lett å uttrykke seg riktig.

40åringen hadde altså to selskaper, et "fam.selskap" og en "venneskelskap". Det det kort og godt går ut på at av to søstre blir den ene invitert i begge selskapene mens den andre blir kun invitert i "fam.selskapet" og ble skuffet fordi ikke også hun, som den andre søsteren ble invitert med venner og mannen sine søsken.

Nå skjønte jeg det.

Uansett, familie er kompliserte greier. For mange. Sjelden så idyllisk som man får inntrykk av...

Gjest tjohooo
Skrevet

Bor den som ikke ble invitert til begge langt unna? Er den som ikke ble invitert barnløs? Er den som ikke ble invitert noe vanskelig å forholde seg til?

Skrevet

Bor den som ikke ble invitert til begge langt unna? Er den som ikke ble invitert barnløs? Er den som ikke ble invitert noe vanskelig å forholde seg til?

Svaret blir nei på alle dine spørsmål, alle tre søstre bor i samme by.

Er ikke barnløs, men her skjønte jeg ikke hva du mener med det, hva det har med saken, men misforstår nok sikkert spørsmålet ditt.

Ingen uvennskap noengang mellom søstrene, bortsett fra at den som ikke ble invitert til venne/fam.selskapet (blir jo det siden også noen fam.medlemmer skal dit.) nok ikke klarer å "henge med" de to andre økonomisk etc. i gaver etc. Kanskje derfor ekstra sårt for vedkommende.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...