Gjest Familievanskeligheter Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Er det noe rart at denne damen i 30 årene ble sår? En av søstrene fylte 40 år og hadde selskap med foreldre, svigerforeldre, barn,svigerbarn, barnebarn, søsken og tanteunger. Ikke søskenene til mannen, de var på vennefesten. Der var også barna og svigerbarna samt den ene av hennes to søstre (som også var i fam.selskapet tidligere som også barna og svigerbarna var), den andre ble ikke invitert på vennefesten. Hun lurer denne damen.....føler seg utenfor på en måte sier hun. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Skjønner ikke helt hva du mener eller vil fram til her jeg.Ble helt forvirra over alle svigers, søsken og barn. :s 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg ble også litt forvirret... Kanskje du får flere svar dersom du klargjør problemet litt? 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Dette skjønte jeg stort sett ikke noe av, men. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Dette skjønte jeg stort sett ikke noe av, men. Kanskje det er en påskenøtt? =) 0 Siter
Gjest Familievanskeligheter Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Skjønner ikke helt hva du mener eller vil fram til her jeg.Ble helt forvirra over alle svigers, søsken og barn. :s Ok, skjønner dette var vanskelig å forstå, får ta det "mann mot mann", sikkert vanskelig å få ordlagt seg riktig skriftlig her. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Ok, skjønner dette var vanskelig å forstå, får ta det "mann mot mann", sikkert vanskelig å få ordlagt seg riktig skriftlig her. Ja! Lykke til uansett! Og god påske 0 Siter
mrxx Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Hvis dette betyr at "alle" andre enn hun ble invitert når søsteren fylte 40 år, så har hun grunn til å føle seg utafor og sår. 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Kanskje det er en påskenøtt? =) Kanskje. Jeg løste den iallefall ikke. 0 Siter
Gjest Innvikla Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Hvis dette betyr at "alle" andre enn hun ble invitert når søsteren fylte 40 år, så har hun grunn til å føle seg utafor og sår. Ser ut som du skjønte noe av dette ihvertfall, men var nok ikke lett å uttrykke seg riktig. 40åringen hadde altså to selskaper, et "fam.selskap" og en "venneskelskap". Det det kort og godt går ut på at av to søstre blir den ene invitert i begge selskapene mens den andre blir kun invitert i "fam.selskapet" og ble skuffet fordi ikke også hun, som den andre søsteren ble invitert med venner og mannen sine søsken. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Ser ut som du skjønte noe av dette ihvertfall, men var nok ikke lett å uttrykke seg riktig. 40åringen hadde altså to selskaper, et "fam.selskap" og en "venneskelskap". Det det kort og godt går ut på at av to søstre blir den ene invitert i begge selskapene mens den andre blir kun invitert i "fam.selskapet" og ble skuffet fordi ikke også hun, som den andre søsteren ble invitert med venner og mannen sine søsken. Nå skjønte jeg det. Uansett, familie er kompliserte greier. For mange. Sjelden så idyllisk som man får inntrykk av... 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Ser ut som du skjønte noe av dette ihvertfall, men var nok ikke lett å uttrykke seg riktig. 40åringen hadde altså to selskaper, et "fam.selskap" og en "venneskelskap". Det det kort og godt går ut på at av to søstre blir den ene invitert i begge selskapene mens den andre blir kun invitert i "fam.selskapet" og ble skuffet fordi ikke også hun, som den andre søsteren ble invitert med venner og mannen sine søsken. Bor den som ikke ble invitert til begge langt unna? Er den som ikke ble invitert barnløs? Er den som ikke ble invitert noe vanskelig å forholde seg til? 0 Siter
Gjest Familievanskeligheter Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Bor den som ikke ble invitert til begge langt unna? Er den som ikke ble invitert barnløs? Er den som ikke ble invitert noe vanskelig å forholde seg til? Svaret blir nei på alle dine spørsmål, alle tre søstre bor i samme by. Er ikke barnløs, men her skjønte jeg ikke hva du mener med det, hva det har med saken, men misforstår nok sikkert spørsmålet ditt. Ingen uvennskap noengang mellom søstrene, bortsett fra at den som ikke ble invitert til venne/fam.selskapet (blir jo det siden også noen fam.medlemmer skal dit.) nok ikke klarer å "henge med" de to andre økonomisk etc. i gaver etc. Kanskje derfor ekstra sårt for vedkommende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.