Gå til innhold

Kur for meg som eeeelsker sukker??

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

Hei,

Nå er det snart påske, og for meg som elsker sukker og godteri er det skikkelig fest! Men, for å være litt seriøs så har jeg ett problem med akkurat det. Jeg er helt avhengig av sukker, og ønsker derfor å få tips om noen type kur som jeg kan gå på for å få ned avhengigheten. Jeg har prøvd krom og den type ting - virker ikke! Så, hvis dere kan gi meg tips om noen nettside der de har slike kurer, eller om dere kjenner til noen bra kur - please: si i fra!!

Fortsetter under...

mariaflyfly
Skrevet

Det er bare en ting å gjøre: Kutt HELT ut alt sukkeret for en periode. Styr også unna frukt (som inneholder mye sukker) og sukkerholdig drikke.

Det er kjipt i ei uke eller to, men etter det vil søthungeren være borte.

Been there, done it!

Gjest ta sukkerholdige inntak, ... dessverre
Skrevet

Jeg så på Puls (NRK), at jo mer sukker du tilfører kroppen, jo mer vil kroppen ha.

Kanskje du kan prøve å spise krom-tabeletter, for å dempe behovet litt, hvis ikke, og du har problemer med vekten iforhold til sukkerinntaket, så må du dessverre slutte å

Gjest tjohooo
Skrevet

Spis sunt, tren, hver gang du får lyst på sukker, gjør noe annet. Unn deg en liten pose med et eller annet godteri per dag, ihvertfall i en overgangsperioed.

Gjest gladiol
Skrevet

Trapp gradvis ned på sukkerinnholdet. I forhold til krom er min erfaring at en må ta 3-4 ganger den dosen som er angitt.

bugge -jenta
Skrevet

Enig i de som anbefaler krom, men personlig synes jeg du skal spise to små frukt hver dag(fruktsukkeret vil hjelpe deg til å miste lysten på godteri.)Har opplevd det igjen og igjen på G. Roede.

Annonse

Gjest betany
Skrevet

Jeg mistet helt trangen til søtsaker da jeg begynte på en medisin som heter Lithionit....

Men skal vel ikke anbefale deg å bli syk heller. Selv om jeg ble både frisk og fri fra søtsuget med denne...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...