Gå til innhold

Når mannen mener jeg forlanger sex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest booroogla

Samme visa ommatt og ommatt. Skjønner ikke at folk ikke kan ta konsekvensen av at de ikke tenner på hverandre lenger. Slike halvdøde/døde forhold ender i et brudd likevel, i svært mange tilfeller. Ta bruddet før barna blir i en vanskelig skilsmissealder, dvs 11-15 år.

Gjest kjære du...

vi sliter med det samme. han orker ikke ha sex, hadde det ofte tidligere.

ikke gjør den tabben/flausen jeg gjor i gårkveld... jeg spurte ham om han tvilte på egen seksualitet... han fikk totalt latterkrampe. jeg prøver ut alle slags teorier, men har ihvertfall fått bekreftet at han ikke er homo... ;)

Gjest booroogla

ikke gjør den tabben/flausen jeg gjor i gårkveld... jeg spurte ham om han tvilte på egen seksualitet... han fikk totalt latterkrampe. jeg prøver ut alle slags teorier, men har ihvertfall fått bekreftet at han ikke er homo... ;)

Kvinner går spissrotgang i sitt virkelighetsbilde når dette fenomenet oppstår. Den EGENTLIGE årsaken, nemlig at han ikke lenger har lyst på henne, legger hun lokk på, nekter å face, og leter etter alle mulige andre årsaker.

At han ikke "orker", er bare tøys. Er man kåt på en kvinne, så faen meg orker man også!

Gjest kjære du...

Kvinner går spissrotgang i sitt virkelighetsbilde når dette fenomenet oppstår. Den EGENTLIGE årsaken, nemlig at han ikke lenger har lyst på henne, legger hun lokk på, nekter å face, og leter etter alle mulige andre årsaker.

At han ikke "orker", er bare tøys. Er man kåt på en kvinne, så faen meg orker man også!

å du mener altså at min kjærest ikke ønsker å ha sex mer i sitt liv??

du klarer altså å forstå min mann bedre enn det jeg gjør. jeg misunner deg voldsomt for å være en så god menneskekjenner!!

hvis min mann ikke har lyst på meg mer, må han innse at han ikke får seg noe resten av livet, enten det eller så må han forlate meg. å det vil han ikke!

han viser meg ofte hvor gla i meg han er, og han er redd for at jeg skal gå fra ham i denne perioden når han er sånn...

Gjest kjære du...

jeg mener det han eller hun, samma det, svarer helt ukritisk på innlegget ditt.

når vi skriver innlegg på dol, betyr det ofte at vi sliter med ett eller annet, og når sånne kan dømme etter en så kort historie du skrev... grrr...

stå på!!

Annonse

Gjest frustrert frue 2

Samme visa ommatt og ommatt. Skjønner ikke at folk ikke kan ta konsekvensen av at de ikke tenner på hverandre lenger. Slike halvdøde/døde forhold ender i et brudd likevel, i svært mange tilfeller. Ta bruddet før barna blir i en vanskelig skilsmissealder, dvs 11-15 år.

Jeg merker jo at han tenner... Men så orker han ikke fordi han må tidlig opp, eller han ønsker heller å slappe av med en film.

Gjest frustrert frue 2

Det kan jo være pga stress? Det er frustrerende... Blir du også avvist?

Gjest feminatur

Dette må gjøres på eget ansvar ( ;)), men hva med å prøve å la være å få ham med på sex i en god stund fremover.

Samtidig gjør du ting som tilfredsstiller deg selv: kjøper nytt tøy, er sammen med hyggelige venninner, tenker på andre ting enn den uteblivende sex'en, kjøper en ny parfyme til deg selv, melder deg på et kurs i ett eller annet som interesserer deg.

Kort sagt: Få fokuset over på noe som gir deg noe og som gir deg glede. Kanskje vil du synes mer attraktiv for partneren din når du blir litt fjernere og han ikke lenger opplever det som at du forlanger sex.

Vennlig hilsen

Gjest frustrert frue 2

Dette må gjøres på eget ansvar ( ;)), men hva med å prøve å la være å få ham med på sex i en god stund fremover.

Samtidig gjør du ting som tilfredsstiller deg selv: kjøper nytt tøy, er sammen med hyggelige venninner, tenker på andre ting enn den uteblivende sex'en, kjøper en ny parfyme til deg selv, melder deg på et kurs i ett eller annet som interesserer deg.

Kort sagt: Få fokuset over på noe som gir deg noe og som gir deg glede. Kanskje vil du synes mer attraktiv for partneren din når du blir litt fjernere og han ikke lenger opplever det som at du forlanger sex.

Vennlig hilsen

Jo, det er kanskje en god idé. Men jeg har lyst på sex (det er så lenge siden)...

Annonse

Gjest feminatur

Jo, det er kanskje en god idé. Men jeg har lyst på sex (det er så lenge siden)...

Hvordan ville du reagert om du ikke hadde allverdens lyst, men mannen din stadig ga uttrykk for at han ville? På meg virker det som de fleste reagerer med å ville mindre.

Prøv å - bokstavelig talt :) - klare deg på egen hånd en stund.

Gjest kjære du...

Det kan jo være pga stress? Det er frustrerende... Blir du også avvist?

jepp. det samme her. han tenner på meg, kommer inn å ser på meg i dusjen av og til, men når det kommer til stykket, orker han bare ikke.

fikk et tips av ei som hadde prøvd noe som fungerte...:

hun hadde skrevet et brev på noen sider til mannen sin om forskjellige spørsmål og teorier knyttet til hva som evt kunne være problemet hans, så skreiv hun til slutt at hun kunne ønskt at han kunne se på sex som å gå en tur; tiltak å komme i gang, men når han først kom seg ut var det deilig...

så hadde hun gått på jobb på kvelden, og når hun kom hjem, lå det et brev til henne. der hadde han avkreftet at han ikke hadde mistet lysten på henne, det ikke var andre damer o.l. dagen etter hadde han prøvd seg...

dette hadde visst virket på ham.

det er rare greier egentlig, og det er umulig å forstå hva som kan være grunnen til det.

jepp. det samme her. han tenner på meg, kommer inn å ser på meg i dusjen av og til, men når det kommer til stykket, orker han bare ikke.

fikk et tips av ei som hadde prøvd noe som fungerte...:

hun hadde skrevet et brev på noen sider til mannen sin om forskjellige spørsmål og teorier knyttet til hva som evt kunne være problemet hans, så skreiv hun til slutt at hun kunne ønskt at han kunne se på sex som å gå en tur; tiltak å komme i gang, men når han først kom seg ut var det deilig...

så hadde hun gått på jobb på kvelden, og når hun kom hjem, lå det et brev til henne. der hadde han avkreftet at han ikke hadde mistet lysten på henne, det ikke var andre damer o.l. dagen etter hadde han prøvd seg...

dette hadde visst virket på ham.

det er rare greier egentlig, og det er umulig å forstå hva som kan være grunnen til det.

"der hadde han avkreftet at han ikke hadde mistet lysten på henne,"

Blir ikke dette en dobbelt benekting? Slik at det han sier er at han faktisk har miste lysten på henne?

Jada, jeg skjønner hva du mener, jeg klarte bare ikke å dy meg. ;o)

Gjest frustrert frue 2

Om barna er store nok til å klare seg selv i noen timer: lås soveromsdøren (dersom det ikke er morgen: si dere skal hvile litt).

Vi har prøvd, men de er små og kommer og banker på... Eller leker utenfor. Da får vi ikke gjort noe.

serendipity

Vel... De som ler høyest av et slikt spørsmål er de som har mest å skjule ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...