Gå til innhold

Forever superstay

Anbefalte innlegg

Gjest leppestift
Skrevet

Jeg er ikke helt fornøyd med min; er du? Den sitter ikke så godt som de reklamerer med....

Fortsetter under...

Gjest engel 49+
Skrevet

sitter godt, men leppene føles tørre. Spørs vel på merket, det fins flere, men du siktet til...?

Gjest leppestift
Skrevet

sitter godt, men leppene føles tørre. Spørs vel på merket, det fins flere, men du siktet til...?

Kjøpte den til Maybelline. En venninne kjøpte en, og den ble anbefalet av butikksdamen. Jeg kjøpte en også (vi handlet sammen). Den hvite skal man jo ta på innimellom så leppene ikke blir tørre. Men fargen holdt ikke så godt og lenge...

Gjest engel 49+
Skrevet

Kjøpte den til Maybelline. En venninne kjøpte en, og den ble anbefalet av butikksdamen. Jeg kjøpte en også (vi handlet sammen). Den hvite skal man jo ta på innimellom så leppene ikke blir tørre. Men fargen holdt ikke så godt og lenge...

jeg har lancôme. Fargen holder hva den lover. Men den glossy-greia til å ha oppå, er litt ekkel i konsistensen. Så jeg gidder ikke bruke de greiene...

Gjest leppestift
Skrevet

Max Factor sin er suveren! :-)

Varer den lenge? Den jeg kjøpte er fin, men etter et par timer ser det ut som om jeg har hatt den lenge på og glemt å ta på mer..

Annonse

Skrevet

Varer den lenge? Den jeg kjøpte er fin, men etter et par timer ser det ut som om jeg har hatt den lenge på og glemt å ta på mer..

Den varer hele dagen og litt til... Du må ha med gloss-delen for å påføre flere ganger, så det ikke blir for tørt, men fargen forsvinner ikke. Selv hele bryllupsdagen tror jeg knapt jeg behøvde påføre mer leppestift i løpet av dagen/kvelden.

Gjest leppestift
Skrevet

Den varer hele dagen og litt til... Du må ha med gloss-delen for å påføre flere ganger, så det ikke blir for tørt, men fargen forsvinner ikke. Selv hele bryllupsdagen tror jeg knapt jeg behøvde påføre mer leppestift i løpet av dagen/kvelden.

Det var jo flott! Får huske på merket..

Skrevet

Det var jo flott! Får huske på merket..

Du får Max Factor mange steder, både på Vita og dyrere parfymerier.

Mary Poppins
Skrevet

Du får Max Factor mange steder, både på Vita og dyrere parfymerier.

Du får det på h&m, lindex og cubus også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...