Gjest leppestift Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg er ikke helt fornøyd med min; er du? Den sitter ikke så godt som de reklamerer med.... 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 sitter godt, men leppene føles tørre. Spørs vel på merket, det fins flere, men du siktet til...? 0 Siter
Gjest leppestift Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 sitter godt, men leppene føles tørre. Spørs vel på merket, det fins flere, men du siktet til...? Kjøpte den til Maybelline. En venninne kjøpte en, og den ble anbefalet av butikksdamen. Jeg kjøpte en også (vi handlet sammen). Den hvite skal man jo ta på innimellom så leppene ikke blir tørre. Men fargen holdt ikke så godt og lenge... 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Kjøpte den til Maybelline. En venninne kjøpte en, og den ble anbefalet av butikksdamen. Jeg kjøpte en også (vi handlet sammen). Den hvite skal man jo ta på innimellom så leppene ikke blir tørre. Men fargen holdt ikke så godt og lenge... jeg har lancôme. Fargen holder hva den lover. Men den glossy-greia til å ha oppå, er litt ekkel i konsistensen. Så jeg gidder ikke bruke de greiene... 0 Siter
Gjest leppestift Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Max Factor sin er suveren! :-) Varer den lenge? Den jeg kjøpte er fin, men etter et par timer ser det ut som om jeg har hatt den lenge på og glemt å ta på mer.. 0 Siter
Gemini Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Varer den lenge? Den jeg kjøpte er fin, men etter et par timer ser det ut som om jeg har hatt den lenge på og glemt å ta på mer.. Den varer hele dagen og litt til... Du må ha med gloss-delen for å påføre flere ganger, så det ikke blir for tørt, men fargen forsvinner ikke. Selv hele bryllupsdagen tror jeg knapt jeg behøvde påføre mer leppestift i løpet av dagen/kvelden. 0 Siter
Gjest leppestift Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Den varer hele dagen og litt til... Du må ha med gloss-delen for å påføre flere ganger, så det ikke blir for tørt, men fargen forsvinner ikke. Selv hele bryllupsdagen tror jeg knapt jeg behøvde påføre mer leppestift i løpet av dagen/kvelden. Det var jo flott! Får huske på merket.. 0 Siter
Gemini Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Det var jo flott! Får huske på merket.. Du får Max Factor mange steder, både på Vita og dyrere parfymerier. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Du får Max Factor mange steder, både på Vita og dyrere parfymerier. Du får det på h&m, lindex og cubus også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.