Prozak Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Har sett noe lignende i en tråd her før. Fullstendig absurd. Men sikkert ikke for de som pimper jevnt og trutt, da må det jo være manna fra himmelen å lese slikt. Off topic: Sett noen bra filmer i det siste? Jeg så '2046', vidunderlig vakker - i likhet med Wong Kar-Wais forrige ('In the mood for love'). I det hele tatt, Hong Kong og Kina-filmer... "Men sikkert ikke for de som pimper jevnt og trutt, da må det jo være manna fra himmelen å lese slikt." Pimper du jevnt og trutt, så er de mengdene der absolutt ingenting. Tenk på italienere eller dansker, som uten at det er noe spesiellt i det hele tatt tar en pils/et glas vin eller to til maten. En alkoholiker drikker seg beruset (i en eller annen grad), og det blir man ikke av et par flasker øl om dagen. "..................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Ei flaske sprit og 8-10 pils i uka. Det er da ingenting. Du er ikke kær før du drikker minst en halv flaske sprit hver kveld, og en kasse øl må til i løpet av helgen, som blandevann til karsken. ".................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hihi, sånn var det med meg også for noen år siden. Jeg har fått barn, men det er neppe din forklaring - eller hva? Hehe, nei. Det er ikke min forklaring. Jeg tror rett og slett jeg har fått mitt. Dessuten blir mye dårligere dagen derpå nå enn tidligere. For noen år siden kunne jeg fint kjøre en ukes guttetur med ubegrenset tilgang på alkohol 24 timer i døgnet, og være like blid når jeg var ferdig. Nå er det ikke like hyggelig å våkne opp etter en heftig fest. Selv om det bare er snakk om en lang lørdag. Det er nok alderen. Men det er klart: Jeg er ikke akkurat noe avholdsmenneske nå heller. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Blir nok avgjort imorgen, ja. Drar på påskeferie lørdag morgen så blir masete å gå, ga bort vip-billetten min til min sønns kamerat. Ser kampene på Viasat både ikveld og imorgen kveld. Bedre enn "ikkeno". Jeg skal se kampen på Viasat i kveld. I går hadde jeg ikke muligheten til å se den. Faen, jeg håper jo naturligvis at TIK vinner, uten at jeg tror det, og derfor satset jeg solid til god odds i går. Helvetes VIF! Jaja, da håper jeg i hvert fall TIK drar i land nok en seier i kveld. Det håper ikke du. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Nå er det påske pog da skal det drikkes!!!! Neida, nå bare tuller jeg, men det er klart det blir en del ekstra når man har fri og skal kose seg. Jeg tror heller ikke du er noen alkoholiker, men tror heller du har et sunt forhold til alkohol, sånn som meg Ja, føler å ha et sunt forhold til alkohol. Har tidligere levd noen år med en alkoholiker så vet godt hvor mye vondt det fører med seg. Det er viktig at det er litt forskjell på hverdag og ferie synes jeg. Man skal jo gjøre andre ting i ferien enn i det daglige. Må jo kose oss og nyte påskeferien nå, både med god mat og drikke. Slappe av, gå på ski og ikke tenke på matlaging og husarbeid ellers, ja, det er deilig. Stelle seg selv litt ekstra for blir jo tid til det. Nyte badstu og kanskje en svømmetur om ettermiddagen også. Ha med litt ekstra hudpleieprodukter, ja, rett og slett pleie seg selv. Ha en riktig god påske, Mary Poppins. 0 Siter
serendipity Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Noen uker ingeting og andre uker tar jeg vin eller øl i helgene. Hender jeg tar vin i uka også, men det er stort sett på terassen om sommeren. Så la meg si i gj. snitt 1 flaske vin i måneden + litt... 0 Siter
Lurveline Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2500119 Det var innlegget jeg svarte på det, men jeg fant det selv jeg;o) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg skal se kampen på Viasat i kveld. I går hadde jeg ikke muligheten til å se den. Faen, jeg håper jo naturligvis at TIK vinner, uten at jeg tror det, og derfor satset jeg solid til god odds i går. Helvetes VIF! Jaja, da håper jeg i hvert fall TIK drar i land nok en seier i kveld. Det håper ikke du. Nei, jeg kan jo ikke håpe det vet du.....! Jeg så også kampen på Viasat og har ikke helt bestemt meg for hva det blir til ikveld. Blir jeg ferdig med pakking og andre forberedelser til avreise imorgen så drar jeg nok ned på Amfi'n. Blir noe helt annet å se en kamp live enn på TV. Hadde trodd det ble avgjørende kamp ikveld, men det blir det altså ikke, mere penger i kassa til VIF. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Nei, jeg kan jo ikke håpe det vet du.....! Jeg så også kampen på Viasat og har ikke helt bestemt meg for hva det blir til ikveld. Blir jeg ferdig med pakking og andre forberedelser til avreise imorgen så drar jeg nok ned på Amfi'n. Blir noe helt annet å se en kamp live enn på TV. Hadde trodd det ble avgjørende kamp ikveld, men det blir det altså ikke, mere penger i kassa til VIF. Hockey er ikke det samme på tv. Da kreves det i hvert fall et kamerateam som vet hva de gjør, for det går ofte for fort. Så hvis jeg hadde hatt muligheten hadde jeg tatt turen til Jordal i dag jeg også. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hockey er ikke det samme på tv. Da kreves det i hvert fall et kamerateam som vet hva de gjør, for det går ofte for fort. Så hvis jeg hadde hatt muligheten hadde jeg tatt turen til Jordal i dag jeg også. Helt enig, og den kampen igår på Viasat da....kom jo ikke inn direkte før i begynnelsen av 3. periode. Nei, pakker videre og VIL ha tid til kampen ikveld. GOD PÅSKE! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Helt enig, og den kampen igår på Viasat da....kom jo ikke inn direkte før i begynnelsen av 3. periode. Nei, pakker videre og VIL ha tid til kampen ikveld. GOD PÅSKE! God påske! Måtte det ikke bli noen bøttefest for dere i år. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 God påske! Måtte det ikke bli noen bøttefest for dere i år. Fy, så slem du er :-) Liker trøndere jeg og kjenner keeperen der, men allikevel.......er og blir "Vål'enga" jente. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Ja, føler å ha et sunt forhold til alkohol. Har tidligere levd noen år med en alkoholiker så vet godt hvor mye vondt det fører med seg. Det er viktig at det er litt forskjell på hverdag og ferie synes jeg. Man skal jo gjøre andre ting i ferien enn i det daglige. Må jo kose oss og nyte påskeferien nå, både med god mat og drikke. Slappe av, gå på ski og ikke tenke på matlaging og husarbeid ellers, ja, det er deilig. Stelle seg selv litt ekstra for blir jo tid til det. Nyte badstu og kanskje en svømmetur om ettermiddagen også. Ha med litt ekstra hudpleieprodukter, ja, rett og slett pleie seg selv. Ha en riktig god påske, Mary Poppins. En fin beskrivelse av hvordan påsken bør nytes Hømemor Riktig god påske til de også 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Fy, så slem du er :-) Liker trøndere jeg og kjenner keeperen der, men allikevel.......er og blir "Vål'enga" jente. Viasat er latterlig. Jeg vet om mange som har skaffet seg Viasat for å få se sluttspillet, de har jo reklamert for at de viser det, og så viser de faen meg ikke kampen direkte i dag heller. Begynner ikke før 19:00. Så jeg gjetter på at de også i kveld bare sender siste periode direkte. Dessuten har de jo gått ut og reklamert for at de viser sluttspillet i hockey, noe de bare gjør til en viss grad. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Viasat er latterlig. Jeg vet om mange som har skaffet seg Viasat for å få se sluttspillet, de har jo reklamert for at de viser det, og så viser de faen meg ikke kampen direkte i dag heller. Begynner ikke før 19:00. Så jeg gjetter på at de også i kveld bare sender siste periode direkte. Dessuten har de jo gått ut og reklamert for at de viser sluttspillet i hockey, noe de bare gjør til en viss grad. Da er vi enig! NRK 2 sendte mye bedre overføringen da de sendte A-kamper før. Jeg har vært på Amfi'n ikveld. Resultatet vet du vel, men satt langt inne. TIK kjempa bra, gode keepere begge to som fikk bestemannspremien begge. Søndag får jeg ikke gått, litt synd, men nå er det påskeferie. Blir vel avgjort søndag regner jeg med......!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Da er vi enig! NRK 2 sendte mye bedre overføringen da de sendte A-kamper før. Jeg har vært på Amfi'n ikveld. Resultatet vet du vel, men satt langt inne. TIK kjempa bra, gode keepere begge to som fikk bestemannspremien begge. Søndag får jeg ikke gått, litt synd, men nå er det påskeferie. Blir vel avgjort søndag regner jeg med......!! Fikk tro på TIK etter 2 perioder, men det skar seg naturligvis. Hadde blitt skikkelig spenning igjen dersom det sto 2-2 etter 4 kamper, men det er klart: Vinner TIK på søndag, og alt kan skje, blir det kamp i Leangen, og meget mulig en avgjørende finale på Jordal. Det hadde vært gøy. Selv om jeg tror det blir bøttefest i Oslo til søndag. Bøttefester er kult. Har bare opplevd en. Ja, Wiberg er rågod, og Mason er naturligvis av en annen verden. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Fikk tro på TIK etter 2 perioder, men det skar seg naturligvis. Hadde blitt skikkelig spenning igjen dersom det sto 2-2 etter 4 kamper, men det er klart: Vinner TIK på søndag, og alt kan skje, blir det kamp i Leangen, og meget mulig en avgjørende finale på Jordal. Det hadde vært gøy. Selv om jeg tror det blir bøttefest i Oslo til søndag. Bøttefester er kult. Har bare opplevd en. Ja, Wiberg er rågod, og Mason er naturligvis av en annen verden. Er så hyggelig å "prate" litt hockey her. Blir spennende, det er sikkert. Aldri vært på "bøttefest" jeg da. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Er så hyggelig å "prate" litt hockey her. Blir spennende, det er sikkert. Aldri vært på "bøttefest" jeg da. Da burde du ta deg tid til det. Det er liv ut av en annen verden! Det var i hvert fall det når Frisk vant i 2002. Det blir kanskje noe annet for VIF som alltid vinner og til og med prøver ut dressene på tv før vinneren er kåret. Hvis du vil diskutere hockey finnes det en glimrende mulighet til det på Aftenposten Debatt. Der er høyt og lavt i den norske hockeyverdenen. Owe Lutche var fast debattant mens han var linjedommer, men som hoveddommer har han fått så til de grader mye tyn at han har gitt seg. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Da burde du ta deg tid til det. Det er liv ut av en annen verden! Det var i hvert fall det når Frisk vant i 2002. Det blir kanskje noe annet for VIF som alltid vinner og til og med prøver ut dressene på tv før vinneren er kåret. Hvis du vil diskutere hockey finnes det en glimrende mulighet til det på Aftenposten Debatt. Der er høyt og lavt i den norske hockeyverdenen. Owe Lutche var fast debattant mens han var linjedommer, men som hoveddommer har han fått så til de grader mye tyn at han har gitt seg. Ja, er innom og leser på hockeydebatten i Aftenposten, liker det. Husker vel riktig at den finalen du skriver om også var i påsken, i 2002. Husker vi satt på ei hytte på Sjusjøen og fulgte kampen på TV. Bra gjort av F/A. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Ja, er innom og leser på hockeydebatten i Aftenposten, liker det. Husker vel riktig at den finalen du skriver om også var i påsken, i 2002. Husker vi satt på ei hytte på Sjusjøen og fulgte kampen på TV. Bra gjort av F/A. Ja, tror det var i påsken. Eller like etter. Hmmm, ja, det var nok like etter. Mener å huske at jeg var på Hamar 1. påskedag, og så vant vi den neste (den siste) i Askerhallen. Ser at det har vært noe småknuffing med en vakt på Jordal og treneren til TIK. Hehe, de har visst klaget på dommeren - igjen. Kommer visst på nyhetene på TV2 klokka 23:40. Syntes det så ut som om Johnsen gjorde en god jobb. Som han ofte gjør. Eneste var vel at Myrvold også burde hatt en to minutter når Eklund fikk en for roughing sent i 2. periode. Det var Myrvold som slo først. Men det er ikke mulig å se alt, og Johnsen så ikke reprisen sånn som vi gjorde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.