Gjest baremegdere Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 ..ekstremt, forbanna, heidundrande mye. 0 Siter
Gjest megogså Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg også! jobber med å merke klær på et lager. Ser ikke et menneske hele dagen. Forbanna kjedelig. Jeg ønsker å være litt mere sosial. 0 Siter
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Å herregud, så kjedelig, da gitt.... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg også! jobber med å merke klær på et lager. Ser ikke et menneske hele dagen. Forbanna kjedelig. Jeg ønsker å være litt mere sosial. Kjeder meg ikke nå, men gjorde det sist uke. Sto i flere timer ved en makuleringsmaskin og makulerte gamle sykehjemjournaler, DET var kjedelig det.Ble 20-30 søppelposer av det. 0 Siter
Gjest æsjemeg Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Kjeder meg ikke nå, men gjorde det sist uke. Sto i flere timer ved en makuleringsmaskin og makulerte gamle sykehjemjournaler, DET var kjedelig det.Ble 20-30 søppelposer av det. mitt liv består av å vente...vente på bussen...vente på lærærn....vente på legen.....vente på kunden...vente på telefon....vente på ledig tur på badet....vente på sommern.... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 mitt liv består av å vente...vente på bussen...vente på lærærn....vente på legen.....vente på kunden...vente på telefon....vente på ledig tur på badet....vente på sommern.... Ja, dette var jammen sanne ord, dessuten kan livet mitt i perioder bestå i å bekymre seg som også kan være veldig slitsomt og kjedelig. 0 Siter
Moraki Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Kjeder meg ikke nå, men gjorde det sist uke. Sto i flere timer ved en makuleringsmaskin og makulerte gamle sykehjemjournaler, DET var kjedelig det.Ble 20-30 søppelposer av det. Du kunne underholdt degselv ved å lese de jornalene da :-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Du kunne underholdt degselv ved å lese de jornalene da :-) Da hadde jeg ikke fort gjort mye av det jeg skulle.......! 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 mitt liv består av å vente...vente på bussen...vente på lærærn....vente på legen.....vente på kunden...vente på telefon....vente på ledig tur på badet....vente på sommern.... hva med å bruke tiden til å tenke, i tillegg til å vente?? bare en idé... 0 Siter
Gjest feminatur Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Flytt deg fra computeren. Ta en sparsertur. 0 Siter
Gjest feminatur Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg også Logg av dol og slå av computeren. Kom deg ut! 0 Siter
Gjest feminatur Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 mitt liv består av å vente...vente på bussen...vente på lærærn....vente på legen.....vente på kunden...vente på telefon....vente på ledig tur på badet....vente på sommern.... Finn én fantasi som du følger opp hver gang du venter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.