Gjest lirium Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Hastepressekonferanse kl.fire. På en times varsel. Noen syk? Noen som skal skilles? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Det er ikke ofte de går ut på denne måten, er det vel? Så det er nok noe stort. Gjetter på at Sven O. endelig skal få en eller annen tittel. 0 Siter
selle Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Det er ikke ofte de går ut på denne måten, er det vel? Så det er nok noe stort. Gjetter på at Sven O. endelig skal få en eller annen tittel. Kanskje lille Marius skal utnevnes til greve? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Kanskje lille Marius skal utnevnes til greve? Tror heller Sven O. blir greve. 0 Siter
lilleva Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Noen er gravide- Martha har fått ungen (det var jo termin i april?)- eller noen har daua. Jeg tipper det med Martha 0 Siter
Velouria Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Foto utstillingen til Sonja er nok stjålet 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Noen er gravide- Martha har fått ungen (det var jo termin i april?)- eller noen har daua. Jeg tipper det med Martha Samme her, tror Märtha har født. 0 Siter
lilleva Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Foto utstillingen til Sonja er nok stjålet Skriiik! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Märtha har født tipper jeg. Kult. Håper det. Ari Behn sier alltid så mye morsomt når han får unger. Håper han får mange unger i årene som kommer. 0 Siter
favn Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Märtha har født tipper jeg. Du er visst ekspert på å finne symboler og bilder (i stort format) på nett. Akkurat NÅ trenger jeg noe fint å videresende til noen. Har du en lenke? 0 Siter
Gjest lirium Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Märtha har født tipper jeg. Man innkaller ikke til pressekonferanse i all hast bare fordi noen er født eller blitt gravide.Noen skal nok kanskje dessverre skilles. 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Du er visst ekspert på å finne symboler og bilder (i stort format) på nett. Akkurat NÅ trenger jeg noe fint å videresende til noen. Har du en lenke? Lenke på hvor jeg finner bilder eller konkrete bilder? 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Man innkaller ikke til pressekonferanse i all hast bare fordi noen er født eller blitt gravide.Noen skal nok kanskje dessverre skilles. Märtha har termin i april og har født litt for tidlig, dramatisk nok for ei prinsesse det vel?;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Nå vet jeg det. Sven O. har kjørt denne strippekona si på tjukka. Mette Marit skal få en bror eller søster! 0 Siter
Gemini Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Man innkaller ikke til pressekonferanse i all hast bare fordi noen er født eller blitt gravide.Noen skal nok kanskje dessverre skilles. "Mette-Marits graviditet, så vel som prinsesse Märtha Louises to graviditeter har blitt offentliggjort gjennom pressekonferanser med svært kort varsel." http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/03/17/426474.html 0 Siter
favn Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Lenke på hvor jeg finner bilder eller konkrete bilder? Konkrete bilder blir vanskelig, da jeg ikke helt vet hva jeg vil ha. Det kan jeg forsåvidt søke selv, eller vet du om en kjekk billedbase? Jeg tenkte mer på en side med fine symboler (eller hva det heter), ikoner som slengkyss, hånd som vinker, gledesutbrudd, noe sånt... Dette var litt rørete, men jeg finner lissom ikke noe som passer, og så har jeg altså sett at du pleier å kommentere med bilder og 'ikoner' (eller hva i svarte det nå heter). 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Nå vet jeg det. Sven O. har kjørt denne strippekona si på tjukka. Mette Marit skal få en bror eller søster! DET hadde vært kult! Mener det! 0 Siter
Gemini Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Konkrete bilder blir vanskelig, da jeg ikke helt vet hva jeg vil ha. Det kan jeg forsåvidt søke selv, eller vet du om en kjekk billedbase? Jeg tenkte mer på en side med fine symboler (eller hva det heter), ikoner som slengkyss, hånd som vinker, gledesutbrudd, noe sånt... Dette var litt rørete, men jeg finner lissom ikke noe som passer, og så har jeg altså sett at du pleier å kommentere med bilder og 'ikoner' (eller hva i svarte det nå heter). Er frekk og blander meg inn jeg... På denne siden finner du masse cliparts, foto osv: http://office.microsoft.com/clipart/default.aspx?lc=en-us Om du vil ha bevegelige bilder (siden du nevnte vinking osv), så er det det som kalles animated gif images, se bl.a. her: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2003-48,GGLD:en&q=%22animated+gifs%22 Legg evt. til noe om hva du søker etter. Eller klikk på "Images" over søkefeltet der, så du ser noen bilder direkte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.