Gjest Slanker meg Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Noen her som har slanket seg 20-30 kg etter at de fyllte 50? Jeg er i gang nå, og er kjemperedd for at jeg skal få masse hengehud på magen. Jeg tar det veldig sakte, er det større sjanse for at huden trekker seg sammen da? Hra ikke lyst på operasjon... Huden trekker seg jo bra sammen etter slanking når en er ung, men har hørt at det blir verre og verre. Håper på litt trøst... 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg tror det kan gå bra jeg. Du vil kansje ikke bli like stram som en 17åring, men du vil nok se bedre og bedre ut. Snakk med legen din om han han noen råd. Kansje hjelper det om du mosjonerer slik at blodsirkulasjonen øker? Jeg har hørt at navlen kan se ganske stor ut etter at man har slanket seg, men at den trekker seg sammen igjen etter en stund. 0 Siter
Gjest Slanker meg Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg tror det kan gå bra jeg. Du vil kansje ikke bli like stram som en 17åring, men du vil nok se bedre og bedre ut. Snakk med legen din om han han noen råd. Kansje hjelper det om du mosjonerer slik at blodsirkulasjonen øker? Jeg har hørt at navlen kan se ganske stor ut etter at man har slanket seg, men at den trekker seg sammen igjen etter en stund. Takk for oppmuntringa! Jeg trener tre ganger i uka, så da går det kanskje ikke så verst. Er jo bare å vente og se forresten. Men deilig skal det bli å bli lettere iallefall! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.