Blåmor Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Nei, jeg ville ikke blitt fornærmet. Med barn, mann, jobb og hus og egen familie (søsken, foreldre osv) har vel de fleste mer enn nok med seg selv vil jeg tro. Jeg har nok med å følge opp mine nærmeste mht. bursdager, og jeg forstår mine venner, dersom de har det på samme måte. Prøver å huske å sende kort eller oppmerksomhet ved bursdager. Når de har bursdag og fyller runde år, får de selvsagt en skikkelig oppmerksomhet (gave eller blomster), selv om de ikke har selskap. Altså, kun runde dager jeg markerer i kalenderen som jeg MÅ huske!! (gjelder venner, familie husker vi hvert år altså!) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg tror ikke jeg hadde blitt fornærmet, jeg er selv dårlig på og huske bursdager, prøver så godt jeg kan, men... Ting er ofte så hektisk. Men jeg hadde nok blitt litt skuffa, ikke fornærma, men en liten hilsen i etterkant hadde kanskje vært på sin plass siden dere er bestevenniner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.