Gå til innhold

han vil ta meg i rumpa

Anbefalte innlegg

Gjest liker ikke griseri
Skrevet

Kjæresten min vil at vi skal teste ut anal sex, se hvordan det er, liker vi det ikke så gjør vi det ikke flere ganger, enkelt og greit.

Jeg har ikke lyst og har holdt tilbake i 2 år, kommer ikke til å gjøre det med mindre jeg får lyst, noe jeg tviler på vil skje noen gang..

Gjør det ikke vondt å få en kuk inn der?

Det kan jo ikke være like godt som i vaginaen, den er jo laget som slikt. Noen som vet om penisen får avføring på seg av slikt?

Han har denne "romantiske" pronofilm ideen om hvordan det er, jeg ser ikke pronofilm meg har sett dokumentarer om hvordan de lages. det er jo en del film triks, plus man stopper og tar pauser slik at man får vasket seg, mens på film ser det ut som om jentene gjærne tar penisen inn i munnen rett etter rumpen. æsj!

vi har vanlig sex og munsex så jeg er vel ikke så prippen, noen som vet sånn ca hvor mange prosent som har anal sex?

Fortsetter under...

Gjest Alaska
Skrevet

Foreslår at du spør om du kan få bruke en dildo oppi rumpa hans først. Da bruker maset å stilne av litt...

Gjest liker ikke griseri
Skrevet

Foreslår at du spør om du kan få bruke en dildo oppi rumpa hans først. Da bruker maset å stilne av litt...

det har jeg gjort!

har sagt at jeg gjør det dersom han gjør det, men han mener det ikke er det samme, hehe, men det gjør jeg.

Skrevet

Om du kikker på forum for seksualitet står det masse om det der.

Og by the way, om du gir kjærsten din inntrykk av at dere engang skal prøve analsex og du absolutt ikke har lyst, så syns jeg du heller skal fortelle ham det. Kjipt for ham å vente på dette her og glede seg til noe som aldri kommer til å skje.

Gjest Alaska
Skrevet

det har jeg gjort!

har sagt at jeg gjør det dersom han gjør det, men han mener det ikke er det samme, hehe, men det gjør jeg.

Klart det, hvorfor skulle det være noen større nytelse for deg enn for han?

Skrevet

det har jeg gjort!

Vet ikke helt hvor mange som er bifile jeg. Analsex er jo noe homofile har, nettopp fordi noen av partene ikke har en vagina. Selv er jeg en heterofil mann og jeg kunne ikke tenkt meg tarmsex. Ikke er det sunt heller, naturlig nok siden det ikke er ment at ting skal inn den veien. Lest forskning på at sjansen for å få kreft i tarmen er større for de som bedriver det.

Annonse

Skrevet

Jeg har holdt igjen jeg også, ville ikke prøve, men en elsker fikk overtalt meg nylig og jeg ga etter. Faktisk var det godt! *hehe* Men jeg kommer nok ikke til å gjøre det igjen, er litt redd for å få "drueklase" i baken og sånt.

Men vondt var det faktisk ikke og han er ikke av de som er minst utstyrt for å si det sånn.

Skrevet

Av det jeg har hørt så får du skikkelig bæsjefølelse(følelsen av at du må drite) når du får noe inn der

Gjest tupolev
Skrevet

Vet ikke helt hvor mange som er bifile jeg. Analsex er jo noe homofile har, nettopp fordi noen av partene ikke har en vagina. Selv er jeg en heterofil mann og jeg kunne ikke tenkt meg tarmsex. Ikke er det sunt heller, naturlig nok siden det ikke er ment at ting skal inn den veien. Lest forskning på at sjansen for å få kreft i tarmen er større for de som bedriver det.

Ler meg skakk hver gang noen bruker begrepet tarmsex.

Men vær obs på at du erter på deg mange tarm-elskere. De tar seg selv og sine aktiviteter så høytidelig at at de blir sinte når noen fleiper med de.

Gjest tupolev
Skrevet

Av det jeg har hørt så får du skikkelig bæsjefølelse(følelsen av at du må drite) når du får noe inn der

Jeg tror at nytelsen der bak, og i hele legemet, er større, når man driter godt på dass, enn når man dytter diverse ting oppi der.

*LER*

Gjest liker ikke griseri
Skrevet

Jeg tror at nytelsen der bak, og i hele legemet, er større, når man driter godt på dass, enn når man dytter diverse ting oppi der.

*LER*

det tror jeg også, så jeg sier til han at det er enveiskjøring der.

Gjest polyneser
Skrevet

Ja, å du får hår inni henda av å runke!! Ingen som tror på den gamle skremselspropagandaen lenger vel?? *hehe, ler meg skakk*

Gjest men det er mei det
Skrevet

Jeg er godt voksen, har hatt både ektemann, samboer og elskere, men anasex har jeg ALDRI fått sansen for. Det gjør dritvondt, og en grusom følelse av å måtte kjempemye på nr. 2. Nei takk, rette veien for meg, takk.

Annonse

Skrevet

Lillemus syntes jo ikke det var vondt sa hun lenger nede, men jeg syntes det! Jeg har ikke blitt tatt i rompa egentlig, for jeg fikk veldig vondt før han var en halv centimeter inne, og sa stopp!! Og vi brukte massemasse glidemiddel.

Det var med eks-samboeren jeg prøvde dette. Han var bifil, da, så han likte godt å bli tatt bakfra, så vi hadde noen dildoer og strap-on og sånn som jeg/vi brukte på ham :) hehe. Syntes det var morsomt jeg. Har hørt at analsex er bedre for gutter da, pga de har det berømte g-punktet inni der. Men jeg vet ikke, jeg..

Andre venninner jeg har snakket med sier at det gjør vondt de første gangene, og bare i begynnelsen... Så det er vel som med vanlig sex det da? Smerte og nytelse varierer nok fra person til person. Men du må jo absolutt ikke gjøre det om du ikke vil.

Er du nysgjerrig, kan du evt gjøre som jeg gjorde, prøve, men be ham være forsiktig, og stoppe ham om det gjør vondt/du ombestemmer deg.

Gjest har ikke prøvd
Skrevet

Har hørt at om man får sæd i rompa så får man bløt avføring?

Gjest har ikke prøvd
Skrevet

det har jeg gjort!

Ikke gjør det om du ikke har lyst.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Jeg liker det, syns nesten det er like godt som vaginalsex. man må bare lære seg til å slappe av under inntrengningen.

Men: Har du ikke lyst er det liten vits å prøve, syns jeg. Litt griseri blir det, noen ganger.

Gjest runa&losen
Skrevet

Har hørt at om man får sæd i rompa så får man bløt avføring?

Rene klystereffekten?

Gjest har ikke prøvd
Skrevet

Rene klystereffekten?

Ja. Leste (her?) om en jente som hadde hatt det, og det hadde rent ut i sengen... Ekkelt.

Mary Poppins
Skrevet

Klart det, hvorfor skulle det være noen større nytelse for deg enn for han?

Det er vel ytterst få som tenner på det, jeg ville ikke tent på å putte en dildo i kjærestens bak, og han ville ikke tent på det han heller, men jeg tenner på at han tar meg bak, og det gjør han og.

Det er dermed en STOR forskjell og hvis ikke du har skjønt det enda så foreslår jeg at du modner noen år til, før du skriver et sånt innlegg igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...