Gå til innhold

han vil ta meg i rumpa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt igjen jeg også, ville ikke prøve, men en elsker fikk overtalt meg nylig og jeg ga etter. Faktisk var det godt! *hehe* Men jeg kommer nok ikke til å gjøre det igjen, er litt redd for å få "drueklase" i baken og sånt.

Men vondt var det faktisk ikke og han er ikke av de som er minst utstyrt for å si det sånn.

"Men jeg kommer nok ikke til å gjøre det igjen, er litt redd for å få "drueklase" i baken og sånt."

Da skal jo du holde på en stund, og rimelig intensivt, da :-)

"...................................."

Fortsetter under...

Skrevet

Vet ikke helt hvor mange som er bifile jeg. Analsex er jo noe homofile har, nettopp fordi noen av partene ikke har en vagina. Selv er jeg en heterofil mann og jeg kunne ikke tenkt meg tarmsex. Ikke er det sunt heller, naturlig nok siden det ikke er ment at ting skal inn den veien. Lest forskning på at sjansen for å få kreft i tarmen er større for de som bedriver det.

"Lest forskning på at sjansen for å få kreft i tarmen er større for de som bedriver det."

...og sjangsen for å få hjernesvulst øker bekraktelig når man lirer av seg slikt svada og transynte gnomeuttalelser.

Folk som rett og slett ikke evner å akseptere at folk er forskjellige uten å forsøke å rakke ned på de som er annerledes enn en selv, ender ofte opp som grønnsaker på dikemark og gaustad.

"................................."

Skrevet

Ler meg skakk hver gang noen bruker begrepet tarmsex.

Men vær obs på at du erter på deg mange tarm-elskere. De tar seg selv og sine aktiviteter så høytidelig at at de blir sinte når noen fleiper med de.

"De tar seg selv og sine aktiviteter så høytidelig at at de blir sinte når noen fleiper med de."

Det er det dummeste jeg har hørt på en stund. Saken er vel heller at folk med normalt utviklede evner, og som skjønner at man ikke trenger å bry seg med hva andre gjør hvis man ikke vil, blir lei av uintelligente uttalelser fra trangsynte gnomer.

".................................."

Skrevet

Klart det, hvorfor skulle det være noen større nytelse for deg enn for han?

"Klart det, hvorfor skulle det være noen større nytelse for deg enn for han?"

Er det virkelig mulig at du ikke skjønner det absurde i det du selv sier her? "Hvorfor synes ikke alle kokt fisk og lever er godt når jeg synes det?"

Skrevet

"Men jeg kommer nok ikke til å gjøre det igjen, er litt redd for å få "drueklase" i baken og sånt."

Da skal jo du holde på en stund, og rimelig intensivt, da :-)

*Hehe* Det har jeg ikke tenkt! Der er nå best når pikken er der den er ment å være!

Skrevet

Vet ikke helt hvor mange som er bifile jeg. Analsex er jo noe homofile har, nettopp fordi noen av partene ikke har en vagina. Selv er jeg en heterofil mann og jeg kunne ikke tenkt meg tarmsex. Ikke er det sunt heller, naturlig nok siden det ikke er ment at ting skal inn den veien. Lest forskning på at sjansen for å få kreft i tarmen er større for de som bedriver det.

Du virker en smule uopplyst, pirko.

Hva får deg til å tro at alle mener det samme som det?

Annonse

Skrevet

*Hehe* Det har jeg ikke tenkt! Der er nå best når pikken er der den er ment å være!

Synes det er kult å kunne variere litt, og spe på med litt "kydder", jeg :-)

"....................................."

Skrevet

Du virker en smule uopplyst, pirko.

Hva får deg til å tro at alle mener det samme som det?

"Du virker en smule uopplyst, pirko."

Uopplyst er vel bare fornavnet i det tilfellet her.

Skrevet

Synes det er kult å kunne variere litt, og spe på med litt "kydder", jeg :-)

Joa, men med min intensistet i knulle-hyppighet (med 3 mnds mellomrom!) så vil jeg gjerne knulles der det er mest vanlig når det først skjer! ;o)

Skrevet

Joa, men med min intensistet i knulle-hyppighet (med 3 mnds mellomrom!) så vil jeg gjerne knulles der det er mest vanlig når det først skjer! ;o)

Det skjønner jeg godt :-)

"................................."

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Jeg liker det, syns nesten det er like godt som vaginalsex. man må bare lære seg til å slappe av under inntrengningen.

Men: Har du ikke lyst er det liten vits å prøve, syns jeg. Litt griseri blir det, noen ganger.

:) S enig så enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...