pirko Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 "har vel å gjøre med at de fleste som svarer er homofile/bifile det da..de fleste heterofile synes det er ekkelt å snakke" Maken til tullprat. Hvor får du dette tullet fra? Hva er det med en slik syk trang til å dømme andre, og å innbille seg at verden er laget i ens eget bilde? Er det noe du/dere skjuler ved dere selv, og forsøker å overdøve med tullprat? Du påstår kanskje at de fleste kvinner som liker analsex også er homofile/bifile? Logikken? Å sammenligne det å like analsex med homofili er akkurat like barnslig, kunnskapsløst og generellt ignorant som å si at de som liker barberte kvinnekjønn er pedofile. Men likevel er det de som klarer å lire av seg slikt lavpannet vås. ".................................." Dømme andre?. Har jeg sagt noe om at jeg ikke tolerer homofile?. Har ikke noe problem med homofile i det hele tatt jeg, bare prøve å ymte frampå at hun kanskje er i sammen med en homofil mann. Massevis av homofile som er sammen med jenter før de kommer ut av skapet. Jeg snakker om egen erfaring, og jeg har ikke møtt heterofile gutter som har sagt de har lyst på analsex.(og jeg er 30 år) Men selvfølgelig er det ikke noe automatikk i at man er homo selv om man har lyst på analsex. Det er du som tolker alt på værst tenkelige måte. Jeg er ikke en som pakker inn alt jeg sier i sølvpapir. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177969-han-vil-ta-meg-i-rumpa/page/2/#findComment-1197928 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Dømme andre?. Har jeg sagt noe om at jeg ikke tolerer homofile?. Har ikke noe problem med homofile i det hele tatt jeg, bare prøve å ymte frampå at hun kanskje er i sammen med en homofil mann. Massevis av homofile som er sammen med jenter før de kommer ut av skapet. Jeg snakker om egen erfaring, og jeg har ikke møtt heterofile gutter som har sagt de har lyst på analsex.(og jeg er 30 år) Men selvfølgelig er det ikke noe automatikk i at man er homo selv om man har lyst på analsex. Det er du som tolker alt på værst tenkelige måte. Jeg er ikke en som pakker inn alt jeg sier i sølvpapir. "bare prøve å ymte frampå at hun kanskje er i sammen med en homofil mann." Jepp. Veldig sansynlig. "jeg har ikke møtt heterofile gutter som har sagt de har lyst på analsex.(og jeg er 30 år)" Og fordi ingen har fortalt deg det, så har du ikke møtt noen? Morsom konlusjon, men helt på jordet. Er det så vanskelig å forstå at lysten på en kvinnerumpe ikke trenger ha noe som helst med lysten på en mannerumpe å gjøre? Det er akkurat som at en heterofil mann gjerne kysser en kvinne, uten at han har lyst å kysse en mann - som også har lepper. Det er en forenkling, og et så primitivt og enkelt syn på mennesker her at det er helt utrolig. Det er selfølgelig ingenting i veien med å være homofil, men det blir for dumt at andre skal komme å fortelle deg at du egentlig har en annen legning enn den du selv vet du har. "...................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177969-han-vil-ta-meg-i-rumpa/page/2/#findComment-1198026 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.