Gjest Timari Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 har smakt mye vondt men ingenting kan måle seg med phosferal som man får som tømningsmiddel ved røntgenundersøkelser og før operasjoner. Bare tanken på det får meg til å kaste opp. Grudde meg så forferdelig sist gang jeg skulle opereres og skulle drikke et glass med dette. kunne ikke fatte hvordan jeg i det hele tatt skulle få det ned. jeg liker ikke Lakris heller. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Svolværpostei og selleri. var kombinasjonen av disse to, eller? 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 var kombinasjonen av disse to, eller? Nei da, mer enn fælt nok hver for seg;o) 0 Siter
morsan Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 blodpudding kokt i melk, lever og lungemos! 0 Siter
Line Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Dr. Pepper, den der ekle brusen fra USA. Den er aldeles avskyelig. 0 Siter
Lucretia Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Dr. Pepper, den der ekle brusen fra USA. Den er aldeles avskyelig. den er jo god! 0 Siter
Lucretia Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Oj. Det må enten være Multivitamin tablettene mine (man skal vel ikke smake på tabletter, men fordi jeg sliter litt med å svelge tabletter, ligger de i munnen en stund før jeg får de ned, og det blir det smak ut av) eller sånn "tradisjonell julemat" (ribbe, svor, pinnekjøtt etc) eller Tine Sans hvitost (og enkelte andre sånne oster med sterk smak) eller Bloody Mary eller kokosmelk eller farris kunne ramset mye mer. Men jeg kan faktisk ikke komme frem til hvilken av de nevnte som er verst. Jeg er VELDIG kresen på mat. 0 Siter
morsan Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Blodpudding, lever og lungemos her. hermegåsa! ;-) 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 hermegåsa! ;-) Na na na na na na! :-D 0 Siter
Hawkwind Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Vaniljecola og Europriskaffen scorer ganske høyt på min liste når man snakker vanlig mat og drikke. Ellers er det en hostesaft mot tørrhoste (husker ikke navnet, men den er reseptfri og blank i fargen) som smaker virkelig forferdelig... 0 Siter
Line Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 den er jo god! *Pjuuuk* Jeg har ikke smakt den i Norge, blir dårlig bare av å se at den har kommet til norske butikker! Smakte den i California en gang jeg var ute og gikk tur i varmen, og var fryktelig tørst. Fant den første og beste brusautomaten, og gledet meg til å drikke iskald brus. Jeg klarte én slurk, men da jeg oppfattet smaken ble resten spyttet ut. Fytterakkernfornoevondt! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Melk!! (Milkshake, litago, oboy osv) Andre ting er kaffe, whisky, konjakk, te og hamburger (karbonade). Dette står på hat-lista mi!! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg brekker meg når jeg drikker melk. Det er ikke godt. For meg er melk en ingrediens til matlagning, ikke en drikk. Dessuten smaker gaviscon skikkelig kvalmt. (middel mot halsbrann) 0 Siter
annegunn Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Vaniljecola og Europriskaffen scorer ganske høyt på min liste når man snakker vanlig mat og drikke. Ellers er det en hostesaft mot tørrhoste (husker ikke navnet, men den er reseptfri og blank i fargen) som smaker virkelig forferdelig... Noskapin? Den smaker så vondt at selv tanken på den er nok til å stille enhver hoste. Den finnes i tablettform også, uvisst av hvilken grunn.... 0 Siter
annegunn Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Ørevoks. uten tvil. Har du spist for mye allsmakbønner, eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.