Gå til innhold

Hva er det det verste dere har smakt?

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

har smakt mye vondt men ingenting kan måle seg med phosferal som man får som tømningsmiddel ved røntgenundersøkelser og før operasjoner. Bare tanken på det får meg til å kaste opp. Grudde meg så forferdelig sist gang jeg skulle opereres og skulle drikke et glass med dette. kunne ikke fatte hvordan jeg i det hele tatt skulle få det ned.

jeg liker ikke Lakris heller.

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

5

• annegunn

4

• morsan

3

• Lucretia

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Timari
Skrevet

Svolværpostei og selleri.

var kombinasjonen av disse to, eller?

Skrevet

var kombinasjonen av disse to, eller?

Nei da, mer enn fælt nok hver for seg;o)

Skrevet

blodpudding kokt i melk, lever og lungemos!

Annonse

Skrevet

Dr. Pepper, den der ekle brusen fra USA.

Den er aldeles avskyelig.

Skrevet

Dr. Pepper, den der ekle brusen fra USA.

Den er aldeles avskyelig.

den er jo god!

Skrevet

Oj. Det må enten være Multivitamin tablettene mine (man skal vel ikke smake på tabletter, men fordi jeg sliter litt med å svelge tabletter, ligger de i munnen en stund før jeg får de ned, og det blir det smak ut av)

eller sånn "tradisjonell julemat" (ribbe, svor, pinnekjøtt etc)

eller Tine Sans hvitost (og enkelte andre sånne oster med sterk smak)

eller Bloody Mary

eller kokosmelk

eller farris

kunne ramset mye mer. Men jeg kan faktisk ikke komme frem til hvilken av de nevnte som er verst. Jeg er VELDIG kresen på mat.

Skrevet

Blodpudding, lever og lungemos her.

hermegåsa! ;-)

Annonse

Skrevet

Vaniljecola og Europriskaffen scorer ganske høyt på min liste når man snakker vanlig mat og drikke.

Ellers er det en hostesaft mot tørrhoste (husker ikke navnet, men den er reseptfri og blank i fargen) som smaker virkelig forferdelig...

Skrevet

den er jo god!

*Pjuuuk*

Jeg har ikke smakt den i Norge, blir dårlig bare av å se at den har kommet til norske butikker!

Smakte den i California en gang jeg var ute og gikk tur i varmen, og var fryktelig tørst. Fant den første og beste brusautomaten, og gledet meg til å drikke iskald brus. Jeg klarte én slurk, men da jeg oppfattet smaken ble resten spyttet ut.

Fytterakkernfornoevondt!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Melk!! (Milkshake, litago, oboy osv)

Andre ting er kaffe, whisky, konjakk, te og hamburger (karbonade).

Dette står på hat-lista mi!! :)

Skrevet

Jeg brekker meg når jeg drikker melk. Det er ikke godt. For meg er melk en ingrediens til matlagning, ikke en drikk.

Dessuten smaker gaviscon skikkelig kvalmt. (middel mot halsbrann)

Skrevet

Vaniljecola og Europriskaffen scorer ganske høyt på min liste når man snakker vanlig mat og drikke.

Ellers er det en hostesaft mot tørrhoste (husker ikke navnet, men den er reseptfri og blank i fargen) som smaker virkelig forferdelig...

Noskapin?

Den smaker så vondt at selv tanken på den er nok til å stille enhver hoste.

Den finnes i tablettform også, uvisst av hvilken grunn....

Skrevet

Ørevoks. uten tvil.

Har du spist for mye allsmakbønner, eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...